Ebay topic
+60
Tazz
Prosecco
Travel-Addict
Cherry Darling
Elysia
Blair
luenca
Mamsie
Tsjip
Nathalie
Siem
Cupcake
duckie
Mermaid
Sugarfall
Niekske
Zora
Roza
Aziraphale
Roodtomaatje
*Purple*
Plien84
Erin
SoCali
Antibes
Feline
Caresses
friedje
Atelier Madame
Jeanette
Penélope
TukTuk
Ibbeltje
Travelgurly
Gizmo
SnowWhite
Arwyn
Ringling
Raindrop
TNMN
Woezies
Rovine
Inge
Elsje
Coccinelle
Mida4you
Liz
Kaboutertje
KOL
myloon
Jerry
Coco
Sunshine24
Ellusss
Error
Zwerver
Pussycat
Dennenappel
Chocolate Cookie
Rush
64 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Ebay topic
PrinsesBo schreef:Mirjam4you schreef:PrinsesBo schreef:Ik ben op zoek naar een verkoper met cupcake spullen. Iemand die al gevonden?
Niet specifiek cupcakes maar wel uitstekers, standaarden etc.
Dat bedoel ik!
http://www.ebay.nl/sch/i.html?LH_PrefLoc=2&LH_BIN=1&_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A1804&rt=nc&_nkw=plunger+cutter&_trksid=p3286.c0.m14&_sop=15&_sc=1
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_nkw=cake&_sacat=0&LH_BIN=1&_sop=15&LH_PrefLoc=2&_odkw=plunger+cutter&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
Zo heb ik al heel wat uurtjes op Ebay gesurfd/ gekocht voor cupcake en taart spulletjes!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Oh ja, plunger cutters!
Die kan ik daar ook wel eens bestellen. Setje voor $3 inclusief verzenden in plaats van €15,-
Die kan ik daar ook wel eens bestellen. Setje voor $3 inclusief verzenden in plaats van €15,-
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Mirjam4you schreef:Penélope schreef:Ja zijn allemaal verschillende soorten glitters. Dit is de link http://www.ebay.nl/itm/260879704967?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648
En is het ook wat??
Geen idee! Mijn zusje krijgt het morgen voor haar verjaardag.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Penélope schreef:Mirjam4you schreef:Penélope schreef:Ja zijn allemaal verschillende soorten glitters. Dit is de link http://www.ebay.nl/itm/260879704967?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648
En is het ook wat??
Geen idee! Mijn zusje krijgt het morgen voor haar verjaardag.
Oh oke!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb 3 setjes met 3 plungers besteld en een trui voor mijn hond voor de kerst
Gast- Gast
ik heb vandaag een mailtje gekregen via Ebay van een verkoper, nadat ik negatieve feedback gegeven had op een product. Ik kreeg allemaal verontschuldigingen en de vraag of ik mijn feedback wil wijzigen in positief, maar kan dit wel?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Paraplu schreef:ik heb vandaag een mailtje gekregen via Ebay van een verkoper, nadat ik negatieve feedback gegeven had op een product. Ik kreeg allemaal verontschuldigingen en de vraag of ik mijn feedback wil wijzigen in positief, maar kan dit wel?
Tsja, ze willen natuurlijk gewoon zoveel mogelijk positieve reacties krijgen om hun verkoop te stimuleren!
Wat was er aan de hand dan? Als het echt een fout van de verkoper was, zou ik het gewoon laten staan. Dat is wel zo eerlijk naar toekomstige kopers denk ik.
Arwyn- Ratel
Paraplu schreef:ik heb vandaag een mailtje gekregen via Ebay van een verkoper, nadat ik negatieve feedback gegeven had op een product. Ik kreeg allemaal verontschuldigingen en de vraag of ik mijn feedback wil wijzigen in positief, maar kan dit wel?
Die vraag heb ik ook eens gehad. Eigenlijk is het omkopen etc. Want als het niet goed is en ze proberen het steeds zo te verbloemen dan lijkt het net of de verkoper betrouwbaar is. Raar!
Maar ik kon toen ook niet de feedback die al gegeven was aanpassen. Iemand anders wel?
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Megara schreef:Is er een linkje voor de gele pumps?
http://www.ebay.com/itm/Hot-Fashion-Sexy-Women-Lady-Vogue-Lady-Pump-Platform-Stiletto-High-Heel-Shoes-/180766409965?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item6fc50dbeae
Denk ik hoor!
Arwyn- Ratel
Hangt een beetje af van je reden om die feedback te geven. Ik heb eens handschoenen besteld en kreeg gewoon echt hele anderen. Ik vond ze prima maar heb het er wel bij gezet. Ook nooit iets over gehoord trouwens. Maar zoiets zou ik dus niet wijzigen... Heb je iets kapots gekregen en heeft ze je een nieuwe opgestuurd, dan zou ik het wel wijzigen, als dat mogelijk is. Hangt dus een beetje van de reden af, zoals ik al zei .
Gast- Gast
Arwyn schreef:Megara schreef:Is er een linkje voor de gele pumps?
http://www.ebay.com/itm/Hot-Fashion-Sexy-Women-Lady-Vogue-Lady-Pump-Platform-Stiletto-High-Heel-Shoes-/180766409965?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item6fc50dbeae
Denk ik hoor!
Dank! Ben toch voor de zwarte gegaan, iets makkelijker te combineren.
Gast- Gast
Ik heb m`n OPI lakje gekregen uit Amerika voor €7!
Ben zo blij en hij is zo mooi!!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zoek eigenlijk een leuke gebloemde tas ( zoiets als van Oilily, Pip Studio of van de Primark).
Iemand enig idee hoe ik moet zoeken op ebay?
Iemand enig idee hoe ik moet zoeken op ebay?
Sunshine24- Fluisteraar
Megara schreef:Is er een linkje voor de gele pumps?
Dit is de link waar ik ze zag:
http://www.ebay.nl/itm/Fashion-Lady-Sexy-Vogue-Womens-Platform-Stiletto-slim-High-Heels-Shoes-4-colors-/250943814338?pt=UK_Women_s_Shoes&var=&hash=item80123d8409#ht_5365wt_905
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
SnowWhite schreef:Megara schreef:Is er een linkje voor de gele pumps?
Dit is de link waar ik ze zag:
http://www.ebay.nl/itm/Fashion-Lady-Sexy-Vogue-Womens-Platform-Stiletto-slim-High-Heels-Shoes-4-colors-/250943814338?pt=UK_Women_s_Shoes&var=&hash=item80123d8409#ht_5365wt_905
Via het andere linkje zijn ze goedkoper.
Gast- Gast
Haha, thanks voor de tip! Heb ze nog niet besteld namelijk :-)
SnowWhite- Kletskop
Rush schreef:Ik heb m`n OPI lakje gekregen uit Amerika voor €7!
Swatch!!
Arwyn- Ratel
Lily I love you
So hot it berns
Verkoper
So hot it berns
Verkoper
SnowWhite- Kletskop
Ik ben op zoek naar grotere oorbellen. Geen knopjes of ringen maar echt grote dingen waar je zegmaar pijn van aan je lellen krijgt.. Voor mn zusje. Iemand gezien?
Gast- Gast
Arwyn schreef:Rush schreef:Ik heb m`n OPI lakje gekregen uit Amerika voor €7!
Swatch!!
Rush- Lady Post-a-lot
Registratiedatum : 15-06-11
Of je je nagels wilt lakken en een foto hier wilt posten
SnowWhite- Kletskop
Sunshine24 schreef:Paraplu schreef:ik heb vandaag een mailtje gekregen via Ebay van een verkoper, nadat ik negatieve feedback gegeven had op een product. Ik kreeg allemaal verontschuldigingen en de vraag of ik mijn feedback wil wijzigen in positief, maar kan dit wel?
Die vraag heb ik ook eens gehad. Eigenlijk is het omkopen etc. Want als het niet goed is en ze proberen het steeds zo te verbloemen dan lijkt het net of de verkoper betrouwbaar is. Raar!
Maar ik kon toen ook niet de feedback die al gegeven was aanpassen. Iemand anders wel?
Hmm nee het lukt me ook niet om de feedback aan te passen. Laat het ook wel gewoon zo, het is idd op deze manier een soort van omkopen. Het ging om een product waarvan de kleur en grootte/model gewoon erg afwijkt van de foto.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
PrinsesBo schreef:Ik ben op zoek naar grotere oorbellen. Geen knopjes of ringen maar echt grote dingen waar je zegmaar pijn van aan je lellen krijgt.. Voor mn zusje. Iemand gezien?
als je zoekt op dangle earrings?
Sunshine24- Fluisteraar
SnowWhite schreef:Of je je nagels wilt lakken en een foto hier wilt posten
Haha noob.
I will, vanavond.
Rush- Lady Post-a-lot