Ebay topic
+60
Tazz
Prosecco
Travel-Addict
Cherry Darling
Elysia
Blair
luenca
Mamsie
Tsjip
Nathalie
Siem
Cupcake
duckie
Mermaid
Sugarfall
Niekske
Zora
Roza
Aziraphale
Roodtomaatje
*Purple*
Plien84
Erin
SoCali
Antibes
Feline
Caresses
friedje
Atelier Madame
Jeanette
Penélope
TukTuk
Ibbeltje
Travelgurly
Gizmo
SnowWhite
Arwyn
Ringling
Raindrop
TNMN
Woezies
Rovine
Inge
Elsje
Coccinelle
Mida4you
Liz
Kaboutertje
KOL
myloon
Jerry
Coco
Sunshine24
Ellusss
Error
Zwerver
Pussycat
Dennenappel
Chocolate Cookie
Rush
64 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Ebay topic
Ik ben zo bang dat ik er "ziek"in lijk hahaha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Link: http://www.ebay.nl/itm/PINK-Strapless-Cocktail-Party-Club-evening-Races-Dress-/290598888375?pt=AU_Womens_Clothing_2&var=&hash=item89601fe5d3
Ga jij 'm bestellen? Ik twijfel ontzettend... in de zomer wordt ik nooit heeel bruin...dus mja..
Ik heb verkoper gemaild of het jurkje ook nog in een andere kleur had
Ga jij 'm bestellen? Ik twijfel ontzettend... in de zomer wordt ik nooit heeel bruin...dus mja..
Zwerver- Ratel
wc-eend
Ze zijn met dag licht gemaakt dus kan er niks beters van maken
Ze zijn met dag licht gemaakt dus kan er niks beters van maken
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Oke, haha. Ik doe het maar niet
Zwerver- Ratel
Ik kwam dit tegen, dit is leuk om weg geven op een verjaardag o.i.d.
http://www.ebay.nl/itm/Fashion-Jewelry-925Silver-Chain-Bracelet-Necklace-Ring-earrings-Set-gift-box-/260888630981?pt=UK_Jewellery_Watches_FineJewellery_CA&hash=item3cbe2c96c5#ht_2733wt_1270
http://www.ebay.nl/itm/Fashion-Jewelry-925Silver-Chain-Bracelet-Necklace-Ring-earrings-Set-gift-box-/260888630981?pt=UK_Jewellery_Watches_FineJewellery_CA&hash=item3cbe2c96c5#ht_2733wt_1270
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Ik kwam dit tegen, dit is leuk om weg geven op een verjaardag o.i.d.
Volgens mij heb ik die oorbellen, ook van Ebay. Reken maar op verzilverd, ipv echt zilver :p
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Gizmo schreef:Mirjam4you schreef:Ik kwam dit tegen, dit is leuk om weg geven op een verjaardag o.i.d.
Volgens mij heb ik die oorbellen, ook van Ebay. Reken maar op verzilverd, ipv echt zilver :p
Ik had ook niet gedacht hoor dat het echt zilver zou zijn.
Mida4you- Ratel
wc-eend schreef:Oke, haha. Ik doe het maar niet
Of jezelf insmeren met 'bruin uit een potje'
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Mirjam4you schreef:Gizmo schreef:Mirjam4you schreef:Ik kwam dit tegen, dit is leuk om weg geven op een verjaardag o.i.d.
Haha, ok. Ik denk, ik zeg het maar even. Aangezien ze het wel als echt zilver proberen te verkopen Maar ook als verzilverd een leuk cadeau idee
Gizmo- Prater
Gizmo schreef:Mirjam4you schreef:Gizmo schreef:Mirjam4you schreef:Ik kwam dit tegen, dit is leuk om weg geven op een verjaardag o.i.d.
Haha, ok. Ik denk, ik zeg het maar even. Aangezien ze het wel als echt zilver proberen te verkopen Maar ook als verzilverd een leuk cadeau idee
Wordt dat niet na twee keer dragen koperkleurig...?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Gizmo schreef:Mirjam4you schreef:Gizmo schreef:Mirjam4you schreef:Ik kwam dit tegen, dit is leuk om weg geven op een verjaardag o.i.d.
Wordt dat niet na twee keer dragen koperkleurig...?
Hoeft niet, hangt er vanaf hoe dik het laagje is. En eigenlijk ook hoe goed de drager er tegen kan. Ikzelf krijg snel zwarte vingers van, met ringen. Hoge zuurgraad van de huid.
Gizmo- Prater
wc-eend schreef:Link: http://www.ebay.nl/itm/PINK-Strapless-Cocktail-Party-Club-evening-Races-Dress-/290598888375?pt=AU_Womens_Clothing_2&var=&hash=item89601fe5d3
Ik word altijd enorm bruin, dus ga deze even onthouden!
Gast- Gast
meiden ik heb jullie hulp nodig, ik zoek van die shortjes waar achterop brasil staat (liefst geel met groene letters) en ik zoek van die buikdanskostuums/rokjes met belletjes. Maar het moet zo goedkoop mogelijk en hetgeen wat ik vond was nog redelijk prijzig. Misschien weten jullie waar/bij welke verkoper het het goedkoopst is. Alvast bedankt
Gast- Gast
Ik wil wat kopen via Ebay.com, maar ik moet mijn telefoonnummer invoeren. Gedaan, maar ik krijg steeds een foutmelding dat het nummer te kort is?? Heeft een van jullie deze melding wel eens gehad? Geen idee wat ik er aan moet doen..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
0031 ervoor?Arwyn schreef:Ik wil wat kopen via Ebay.com, maar ik moet mijn telefoonnummer invoeren. Gedaan, maar ik krijg steeds een foutmelding dat het nummer te kort is?? Heeft een van jullie deze melding wel eens gehad? Geen idee wat ik er aan moet doen..
En dan de eerste 0 van je netnummer weg laten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ook geprobeerd..
Kwam er net achter dat mijn nummer niet goed op Ebay.nl stond, denk dat dat het probleem was!
Heb inmiddels de items los 'gekocht' (geklikt op buy now) en nu dus 3 mails daarvan. Het is allemaal bij dezelfde verkoper, waardoor de verzendkosten voor item 2 en 3 lager zijn. Moet ik nou wachten op een mail van de seller wat de uiteindelijke kosten zijn? Want als ik het betaal zoals het op Ebay staat, ben ik 4 dollar meer kwijt..
Ja ja, ik ben een newbie op Ebay..
Kwam er net achter dat mijn nummer niet goed op Ebay.nl stond, denk dat dat het probleem was!
Heb inmiddels de items los 'gekocht' (geklikt op buy now) en nu dus 3 mails daarvan. Het is allemaal bij dezelfde verkoper, waardoor de verzendkosten voor item 2 en 3 lager zijn. Moet ik nou wachten op een mail van de seller wat de uiteindelijke kosten zijn? Want als ik het betaal zoals het op Ebay staat, ben ik 4 dollar meer kwijt..
Ja ja, ik ben een newbie op Ebay..
Arwyn- Ratel
Ik zou zelf mailen voor de shipping
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mijn allereerste Ebay bestelling is gedaan.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het binnen is
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Mijn allereerste Ebay bestelling is gedaan.
Wat heb je besteld ??
Mida4you- Ratel
Megara had jij ooit van die haaraccesoires besteld via ebay?
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Leuk!!!Arwyn schreef:Mijn allereerste Ebay bestelling is gedaan.
Kan vaak wel een maand duren he
Dat vind ik echt een Nadeel van Ebay
Zwerver- Ratel
Heb even gezocht op deze seller en bij elke reactie staat dat het ongeveer een week duurde voor ze de lakjes binnen hadden. Hoop ze dus volgende week te hebben!
Arwyn- Ratel
geshopt:
armband display
autolader voor teledoon
sjaaltje voor aan mijn tas:
armband display
autolader voor teledoon
sjaaltje voor aan mijn tas: