Ik maak me nu toch wel een beetje zorgen... (niet kruipen)
+7
Thunder
loesje
M@niek
Mamsie
Ayla
Pussycat
Annemie
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik maak me nu toch wel een beetje zorgen... (niet kruipen)
PapillonRose schreef:Daar ben ik het niet mee eens. In elk geval niet als ik naar A. kijk. Ik heb een gladde vloer en ze tijgert nog steeds meer dan dat ze kruipt als ze zich verplaatst. Terwijl ze op het grote vloerkleed en het tapijt van mijn opa en oma wel bijna altijd standaard kruipt en dat ook al veel eerder deed dan dat ze kroop op het laminaat. Ze glijdt met gewoon kruipen vaak weg, en dan zie je haar even denken en vervolgens gaat ze weer op de buik verder. Ze kan dus al een hele tijd kruipen, alleen op het gladde stuk waar geen kleed ligt doet ze dat lang niet altijd.Pussycat schreef:Ik denk trouwens ook niet dat kindjes door gladde vloeren zich minder snel kunnen ontwikkelen....
Kindjes doen dingen als ze er zelf aan toe zijn en als ze iets willen dan lukt het ze echt wel. Dan houd een gladde vloer ze echt niet tegen
Dan moet je niet zoveel boenwas gebruiken
Nu even serieus: Als ze het goed kunnen dan kunnen ze het overal denk ik.
Maar goed ik heb natuurlijk ook maar 1 kindje waarmee ik dat kan vergelijken. Mijn dochter kroop in ieder geval net zo snel op laminaat als bij haar oma op vloerkleed. Het enige verschil was dat ze zich sneller kon voorbewegen op tapijt. Maar kruipen deed ze dus overal alleen niet even snel. En nu zit er al helemaal geen verschil meer in.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik maak me toch een beetje zorgen..
» Maak me een beetje zorgen ( melk drinken)
» Ik maak me zorgen (weinig drinken)
» Ik maak me zorgen..
» Ik maak me zorgen (pijn aan nek)
» Maak me een beetje zorgen ( melk drinken)
» Ik maak me zorgen (weinig drinken)
» Ik maak me zorgen..
» Ik maak me zorgen (pijn aan nek)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: