Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie is de mol?

+63
Effie_O
L!ND@
Caramba
Elin
Atelier Madame
Enelya
Tiara
Miss G
Tazz
Verde
Sarah1985
boekenwurm83
Milamber
Tinus
Fayebella
Lavendel
Snoopy
_Lacey_
SoGood
Zwerver
Julia
leeuw
marjoleinnn
M_as
Filoria
Phileine
Poisongirl
Try
Flinder
Cow
Sjonno
Minx
SarahKey
Middleme
Sterre
Dennenappel
nijntje4
Penny Blossom
Tullow
Eris
VeryCherry
Jeanette
Pluk
Suus
Guus
aardbeitje
Lise_E
Vanillivi
Inge
SnowWhite
Zonnetje
Lotus
Cherique
Serena
Arwyn
Prosecco
Jezzie
Pepper
Zora
Summerlovin
Kabouter
Sunshine
Bliss
67 plaatsers

Pagina 8 van 24 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Wie is de mol? - Pagina 8 Empty Re: Wie is de mol?

Bericht  Jeanette wo 12 jan 2011 - 1:47

plumke schreef:
Jeanette schreef:Ik heb http://www.widmonline.nl/uitleg/ (Wie is de Mol online spel) gevonden, maar vind de uitleg nou niet bepaald duidelijk. Aan wat voor opdrachten moet ik denken!?

Ik denk dat je je moet registreren voordat je een betere uitleg krijgt over de opdrachten?

Ja dat zou kunnen idd. Ik dacht even te kijken omdat het misschien wel leuk is voor hierzo, maar ik snap er nog niks van haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Flinder wo 12 jan 2011 - 3:25

Ik was op vakantie en heb het gister pas teruggekeken. Heerlijk dat het er weer op is!
Ik heb nog geen flauw idee wie de mol is, vond er veel een beetje verdacht; Pepijn met dat mandje, Horace, Karin met die vraag in km's.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  Inge wo 12 jan 2011 - 4:08

Jeanette schreef:
plumke schreef:
Jeanette schreef:Ik heb http://www.widmonline.nl/uitleg/ (Wie is de Mol online spel) gevonden, maar vind de uitleg nou niet bepaald duidelijk. Aan wat voor opdrachten moet ik denken!?

Ik denk dat je je moet registreren voordat je een betere uitleg krijgt over de opdrachten?

Ja dat zou kunnen idd. Ik dacht even te kijken omdat het misschien wel leuk is voor hierzo, maar ik snap er nog niks van haha.
Is hier geen doen.
je moet echt wel aparte fora hebben daarvoor (voor molboekjes etc) en aparte topics per spel. je doet gewoon allerlei spellen en dat kan van alles zijn.
http://gezelligheidtal.forum2go.nl/wie-is-de-mol-forumspel-c33.html
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tullow do 13 jan 2011 - 0:21

Vanavond weer wie is de mol! Kan er nu alweer naar uitkijken! Very Happy
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Dennenappel do 13 jan 2011 - 0:39

Middleme schreef:
Dennenappel schreef:Op Twitter geeft de mol ook hints! Volgen jullie deze ook?

+1! Alleen heb ik het idee dat de tweets van de mol niet doorkomen :P
Hoe bedoel je dat?

Vanavond weer kijken, leuk leuk!

Ik heb vorig jaar een keer gekeken met op de salontafel de laptop aan op twitter search ding (kom even niet op de link) op #widm. Echt grappig dan zie je echt honderduizenden hints voorbij komen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 3:42

Kan het vanavond weer niet zien, dus word morgen weer via de laptop kijken..

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 13 jan 2011 - 7:42

Inge schreef:
Jeanette schreef:
plumke schreef:

Is hier geen doen.
je moet echt wel aparte fora hebben daarvoor (voor molboekjes etc) en aparte topics per spel. je doet gewoon allerlei spellen en dat kan van alles zijn.
http://gezelligheidtal.forum2go.nl/wie-is-de-mol-forumspel-c33.html

Nee, dat is idd geen doen. Vanavond weer voor de buis kruipen! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Wie is de mol? - Pagina 8 Empty Wie is de Mol?

Bericht  Try do 13 jan 2011 - 8:37

Ik heb net al even in die andere pijler gekeken maar zag zo snel geen Wie is de Mol topic, maar ik vroeg me af wie al die mensen zijn?
(meer dan) de helft heb ik nog nooit gezien?!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 8:38

Haha het topic is al meer dan twintig pagina's lang. Even kijken bij Uitgaan en Vrije Tijd smile

Gast
Gast

Bericht  Lotus do 13 jan 2011 - 8:39

Er is al wel een topic over hoor. Maar ik ken ook bijna niemand. In de eerste aflevering hebben ze wel allemaal verteld waar we ze van zouden kunnen kennen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 8:39

Maarre om je vraag te beantwoorden: Ik kende ook niet iedereen, maar ze zijn toch wel redelijk bekend geloof ik. Anders moet je even op de website kijken voor de precieze namen.

Gast
Gast

Bericht  Try do 13 jan 2011 - 8:40

Marin schreef:Haha het topic is al meer dan twintig pagina's lang. Even kijken bij Uitgaan en Vrije Tijd smile
Heb ik gekeken maar stond niet meer op de eerste pagina, en ik ben stiekem een beetje lui angel
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 9:26

Haha ok, nog niet twintig pagina's dus.

Maar wel bijna!

Maar weer een spannende aflevering. Ik vond het doodeng, dat vervallen gebouw. Jammer dat Hanna er uit is. Ik vind haar echt op Sterre van 't forum lijken, alleen is Sterre dan veel knapper haha. Hanna zat bovenop Pepijn als mol, dus ik denk niet dat hij het is.
Ik vind Karin wel verdacht, Anna steeds iets minder, en Art en Horace hou ik ook nog in de gaten. En Jan toch eigenlijk ook wel.

Had Horace die joker eigenlijk gewonnen de vorige aflevering? Want hoe kwam hij er anders aan om die aan Pepijn te geven?

Verder heb ik geen hints weten te bespeuren maar daar ben ik zeer slecht in.

Gast
Gast

Bericht  Middleme do 13 jan 2011 - 9:35

Ik vond Karin ook erg verdacht! En maar zo verwonderd zijn dat mensen die levend stilleven fout hadden, terwijl ze m zelf ook fout had.

't Viel me op dat Soundos aan het begin bij een shot in kleur was, terwijl de rest zwart wit was. Dit gebeurde later ook bij Anna. Art had weer zijn gele shirt aan en kon nu eindelijk zien wat er op stond: geloof niet alles wat je denkt... Ik blijf ook nog bij de kleur geel als "rode draad". Ik vond hem wel mollen bij die opdracht in dat vervallen gebouw: Jan roept niet gaan en Art gaat toch en wordt afgeschoten...

Ik geloof niet dat Anna het is, ze was volgens mij oprecht opgelucht toen ze een groen scherm kreeg.

Vind het niet jammer dat Hanna eruit is, vond er niet echt top.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 9:38

Middleme schreef:
't Viel me op dat Soundos aan het begin bij een shot in kleur was, terwijl de rest zwart wit was. Dit gebeurde later ook bij Anna.

Volgens mij zijn ze gewoon een beetje aan het spelen met de effectjes, vond dat deze aflevering sowieso een beetje overdadig.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 9:42

Marin, mijn vriend zegt dat Horace die joker heeft gegeven omdat Pepijn dat in de eerste aflevering had gezegd "in dat-en-dat mandje zit zoveel jokers en ik wil er daar graag 1 van"

Gast
Gast

Bericht  Cherique do 13 jan 2011 - 9:46

Mijn man zit altijd hele theorien te bedenken wie de mol kan zijn en kijkt alle t-shirts af en alle zinnen gaan nog een keer door zn hoofd. Ik kijk alleen omdat ik het leuk vind en of dat ik heel misschien een aanwijzing kan vinden, maar ik heb echt geen idee. op dit moment weet ik ook echt niet wie mijn mol is Rolling Eyes
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 9:56

wolletjes schreef:Marin, mijn vriend zegt dat Horace die joker heeft gegeven omdat Pepijn dat in de eerste aflevering had gezegd "in dat-en-dat mandje zit zoveel jokers en ik wil er daar graag 1 van"

Ok dank je. Ik kon me niet meer herinneren of Horace nou jokers gepakt had of niet. De vorige aflevering had ik echt niet goed opgelet en dan is het direct een stuk minder leuk.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 10:32

Ik blijf bij Horace. Een mol heeft geen jokers nodig dus kan ze best weggeven.
Ik denk misschien te simpel, maar ik denk dat hij het is.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 10:37

Het schept natuurlijk wel goodwill, die ie goed kan gebruiken om te misleiden. Overigens zat Pepijn toch op Hanna? Dus wanneer ie die joker niet had gehad, was ie er misschien uit geweest, dat is wel een gek idee.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 10:38

Hmmm.. Wat ik dan zo vreemd vond, iedereen rennen bij dat lasergame spel, Jan ook in het begin. Later een hele hooibaal omver en ineens hoeft hij niet meer te rennen.. Vond dat wel verdacht en dus een molle actie! Mooi die hooibaal voor hem houden, zodat hij niet geraakt kan worden. Met de achterkant tegen de muur lopen. Ik denk dat ik precies hetzelfde had gedaan..

Dat Van Anna vond ik ook wel een molleactie. De ontvanger deed het niet meer, waardoor zij door kon rennen en geen informatie door kon geven aan de anderen. Wel weer jammer dat ze op een geven moemt geraakt was.

Op mijn verdachten lijstje staan:
Art: Nu ook vanwege de kleuren, ook weer dat gele shirt etc.
Jan: Om zijn actie van vanavond.
Anna: Ook om actie van vanavond, maar kwam er eigenlijk op dat moment in vallen.
Horace: Stond vorige week al op mijn lijstje.

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl do 13 jan 2011 - 10:39

Ik vind het heel moeilijk nu te zeggen wie 'mijn' mol op dit moment is. Ik neig naar Art of Karin, maar is op gevoel...
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 10:42

plumke schreef:Hmmm.. Wat ik dan zo vreemd vond, iedereen rennen bij dat lasergame spel, Jan ook in het begin. Later een hele hooibaal omver en ineens hoeft hij niet meer te rennen.. Vond dat wel verdacht en dus een molle actie! Mooi die hooibaal voor hem houden, zodat hij niet geraakt kan worden. Met de achterkant tegen de muur lopen. Ik denk dat ik precies hetzelfde had gedaan..

Dat is toch geen mollenactie, maar pure tactiek? Ik vond het al vreemd dat niemand anders zo schuilde. Dacht eerst dat dat niet mocht omdat niemand dat zo deed. Wat is daar mollerig aan, of zie ik het verkeerd?

Ooh ja van Anna dat ze helemaal niets liet horen vond ik wel echt heel raar. Beetje te simpel aan het mollen, dat wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 10:42

En Horace met zijn uitspraak na het filmpje van Pepijn.
Horace: Trust Nobody. Ok, tuurlijk moet je niemand geloven met dit spel.
Maar na dat filmpje van Pepijn had ik zoiets van: Ja, je bent te goedgelovig jongen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 10:45

Marin schreef:
plumke schreef:Hmmm.. Wat ik dan zo vreemd vond, iedereen rennen bij dat lasergame spel, Jan ook in het begin. Later een hele hooibaal omver en ineens hoeft hij niet meer te rennen.. Vond dat wel verdacht en dus een molle actie! Mooi die hooibaal voor hem houden, zodat hij niet geraakt kan worden. Met de achterkant tegen de muur lopen. Ik denk dat ik precies hetzelfde had gedaan..

Dat is toch geen mollenactie, maar pure tactiek? Ik vond het al vreemd dat niemand anders zo schuilde. Dacht eerst dat dat niet mocht omdat niemand dat zo deed. Wat is daar mollerig aan, of zie ik het verkeerd?

Ooh ja van Anna dat ze helemaal niets liet horen vond ik wel echt heel raar. Beetje te simpel aan het mollen, dat wel.

Dit kan een tactiek maar ook weer een actie zijn.. Iedereen fanatiek, Jan kan op een gegeven moment op zijn dooie gemak alles belopen en zo bij de kluis komen.
Denk wel weer een beetje hetzefde wat jij nu zegt. Maar als het niet zou mogen, zou er toch ook geen geld in de pot komen??

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 24 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 16 ... 24  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: