Wie is de mol?
+63
Effie_O
L!ND@
Caramba
Elin
Atelier Madame
Enelya
Tiara
Miss G
Tazz
Verde
Sarah1985
boekenwurm83
Milamber
Tinus
Fayebella
Lavendel
Snoopy
_Lacey_
SoGood
Zwerver
Julia
leeuw
marjoleinnn
M_as
Filoria
Phileine
Poisongirl
Try
Flinder
Cow
Sjonno
Minx
SarahKey
Middleme
Sterre
Dennenappel
nijntje4
Penny Blossom
Tullow
Eris
VeryCherry
Jeanette
Pluk
Suus
Guus
aardbeitje
Lise_E
Vanillivi
Inge
SnowWhite
Zonnetje
Lotus
Cherique
Serena
Arwyn
Prosecco
Jezzie
Pepper
Zora
Summerlovin
Kabouter
Sunshine
Bliss
67 plaatsers
Pagina 16 van 24
Pagina 16 van 24 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24
Re: Wie is de mol?
soundos was vandaag wel erg, zij wist meteen het woord. Ook wat birgit zegt met die hint over die koeien en 1 mol. verdacht verdacht.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Soundos blijft bij mij nog steeds omhoog kruipen..
Ineens executie zeggen.. Kan idd toeval zijn, maar ik geloof niet zo bij dit in gelukkige toeval..
De opdracht over het water ineens wel zien hoe het gedaan moet worden, maar omdat iedereen door elkaar heen bleef tetteren, ging zij door haarzelf meer op de achtergrond staan..
Ineens executie zeggen.. Kan idd toeval zijn, maar ik geloof niet zo bij dit in gelukkige toeval..
De opdracht over het water ineens wel zien hoe het gedaan moet worden, maar omdat iedereen door elkaar heen bleef tetteren, ging zij door haarzelf meer op de achtergrond staan..
Gast- Gast
Zijn toch altijd 11 afleveringenSummerlovin schreef:Niemand eruit Balennnnn, maar nu snap ik wel waarom er dit seizoen 11 afleveringen zijn .
Ik verdenk Art echt heel erg . Langzaam lopen bij opdracht 1, bij opdracht 2 langzaam de plankjes verzetten. Soundos valt na het zien van deze aflevering voor mij wel af.
10 afleveringen en 1 aflevering met de finale en molstreken
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
plumke schreef:Soundos blijft bij mij nog steeds omhoog kruipen..
Maar dat is wel een hele risky mol actie. Want als de rest wel had geluisterd naar haar, hadden ze mooi wel 1600 euro in de pot gekregen.
Gast- Gast
Inge schreef:Zijn toch altijd 11 afleveringenSummerlovin schreef:Niemand eruit Balennnnn, maar nu snap ik wel waarom er dit seizoen 11 afleveringen zijn .
Ik verdenk Art echt heel erg . Langzaam lopen bij opdracht 1, bij opdracht 2 langzaam de plankjes verzetten. Soundos valt na het zien van deze aflevering voor mij wel af.
10 afleveringen en 1 aflevering met de finale en molstreken
Altijd 9 afleveringen en de 10e is dan de reunie en dan hoor je wie de mol is.
( kom je ook achter als je gaat tellen, dan merk je dat ze aflevering 9 met 3 mensen ingaan)
Hmm heb net zelf even terug geteld en kwam erachter dat ik dan bij aflevering 9 uitkomt op 2 mensen. Maar in de seizoenen hiervoor is er ook altijd wel een aflevering geweest waarbij er niemand uitging. ( en nu zijn dat 2 afleveringen)
Laatst aangepast door Summerlovin op do 10 feb 2011 - 10:29; in totaal 1 keer bewerkt
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Mollen halen ook regelmatig geld binnen. Misschien wil zij juist af en toe wel geld binnen halen zodat mensen haar niet verdenken.
Maar zou iemand van die groep haar wel verdenken? Je hoort haar naam nauwlijks voorbij komen.
Bij Anna werd vandaag heel vaag gelaten op wie zij had gestemd, maar ze ging wel voor 1 persoon zei ze.
Karin zit er na 2x een verkeerde mol te hebben gekozen nog steeds in, maar wat nou als niemand op Soundos zit en iedereen de verkeerde antwoorden geeft op de test?
Maar zou iemand van die groep haar wel verdenken? Je hoort haar naam nauwlijks voorbij komen.
Bij Anna werd vandaag heel vaag gelaten op wie zij had gestemd, maar ze ging wel voor 1 persoon zei ze.
Karin zit er na 2x een verkeerde mol te hebben gekozen nog steeds in, maar wat nou als niemand op Soundos zit en iedereen de verkeerde antwoorden geeft op de test?
Gast- Gast
Jan zat op Soundos, en hij is er uit.
Maar goed, dan nog is het heel erg afhankelijk van de montage he.
Gast- Gast
Marin schreef:Jan zat op Soundos, en hij is er uit.
Het gaat er niet alleen om dat je op jou mol zit.. De vragen erom heen kan hij wel fout hebben gehad..
Enne die anderen wilden haar niet horen, want niemand luisterde er immers naar Soundos??
Gast- Gast
je lot in eigen handen
Dit was de titel van deze aflevering. Wie besliste over het lot en had haar eigen naam toen vast? :-)
Dit is trouwens de 1e link die ik zie in de titelnaam.
Dit was de titel van deze aflevering. Wie besliste over het lot en had haar eigen naam toen vast? :-)
Gast- Gast
Jan zat toch op Art?Marin schreef:Jan zat op Soundos, en hij is er uit.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
In de laatste aflevering leek het alsof hij voor Soundos ging, maar heeft daarvoor wel steeds op Art gezeten.
Marin heeft gelijk dat het af en toe lijkt alsof het zo gemonteerd wordt.
Marin heeft gelijk dat het af en toe lijkt alsof het zo gemonteerd wordt.
Gast- Gast
pff werd wel zenuwachtig van die opdracht, dat ik dan eerst denk ze halen het nooit! en dan toch nog ff veel geld binnen halen.
Maar ik denk niet dat Art het is, dat ligt er zo dik bovenop. Hij doet het er ook gewoon om! Ik zit nu een beetje op Pepijn, hij valt helemaal niet op tijdens het hele spel. Doet gewoon wat andere zeggen of niet hahah naja kan het niet zo goed uitleggen verder.
Maar ik denk niet dat Art het is, dat ligt er zo dik bovenop. Hij doet het er ook gewoon om! Ik zit nu een beetje op Pepijn, hij valt helemaal niet op tijdens het hele spel. Doet gewoon wat andere zeggen of niet hahah naja kan het niet zo goed uitleggen verder.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Birgit schreef:je lot in eigen handen
Wie bedoel je hier? Kan me het niet zo goed meer voor de geest halen maar ben wel benieuwd.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Degene die eruit gaan, daarvan wordt nooit gezegd op wie ze hebben gestemd in de aflevering in kwestie. Je moet inderdaad kijken naar de afleveringen daarvoor. Ik denk daarom dat Anna eruit was gegaan als het scherm wel was verschenen, want zij en Pepijn zeiden niet op wie ze hadden gestemd (en Pepijn bleef). Of het is natuurlijk allemaal zo gemonteerd, daarom vind ik het erg moeilijk af en toe.
Gast- Gast
Pff, als ik op het WIDM forum lees wat de hints zijn, dan denk ik toch echt aan Art. Met name omdat dit wel typische dingen zijn die in WIDM vaak voorkomen, dit zijn meestal het wel soort hints. Maar goed, het blijft vaak toch wel vergezocht.
- Hier een hele leuke invalshoek waarmee een aantal eerder genoemde aanwijzingen gekoppled worden!
- Het hoofdthema van WIDM is 'Niets is wat het lijkt', wat je in de kunst (Art!) kan omschrijven met surrealisme.
- Een van de beskendste surrealisten is de reeds vaak genoemde Salvador Dali (makkelijke link met El Salvador)
- Een van zijn bekendste schilderijen is 'Les Elephants'. En laat nu net Art in aflevering 3 een t-shirt met 'Les Elephants' aan hebben!
- Een ander schilderij van hem heet 'Living still live', en in aflevering 2 was er ook een levend stilleven, en het kwam ook nog eens terug in de tweet van de mol.
- El Topo (topografie) is ook een film van regisseur Jodorowsky, die dan weer sterk is beïnvloed door het surrealisme.
- En dan wordt het nu interessant: de film gaat over pistoolheld El Topo. En laat nu net Art met een t-shirt met een pistool rondlopen!
Maar bij Soundos staan weer deze hints, wat ik wel heel raar vind:
- Soundos komt in de leader de ene keer van links en de andere keer van rechts. Volgorde is rechts, links, rechts, rechts, links.
- Deze volgorde komt overeen met de positie van afvallers tov de vorige afvaller.
- Rechts/links zijn bij schepen en vliegtuigen de kleuren rood en groen (Marrokaanse vlag)
- Bij elke 3 in een datum loopt soundos naar links (13 januari en 3 februari)
- Om de 3 afleveringen loopt soundos naar links (2, 5....8....11(laatste aflevering)
- Hier een hele leuke invalshoek waarmee een aantal eerder genoemde aanwijzingen gekoppled worden!
- Het hoofdthema van WIDM is 'Niets is wat het lijkt', wat je in de kunst (Art!) kan omschrijven met surrealisme.
- Een van de beskendste surrealisten is de reeds vaak genoemde Salvador Dali (makkelijke link met El Salvador)
- Een van zijn bekendste schilderijen is 'Les Elephants'. En laat nu net Art in aflevering 3 een t-shirt met 'Les Elephants' aan hebben!
- Een ander schilderij van hem heet 'Living still live', en in aflevering 2 was er ook een levend stilleven, en het kwam ook nog eens terug in de tweet van de mol.
- El Topo (topografie) is ook een film van regisseur Jodorowsky, die dan weer sterk is beïnvloed door het surrealisme.
- En dan wordt het nu interessant: de film gaat over pistoolheld El Topo. En laat nu net Art met een t-shirt met een pistool rondlopen!
Maar bij Soundos staan weer deze hints, wat ik wel heel raar vind:
- Soundos komt in de leader de ene keer van links en de andere keer van rechts. Volgorde is rechts, links, rechts, rechts, links.
- Deze volgorde komt overeen met de positie van afvallers tov de vorige afvaller.
- Rechts/links zijn bij schepen en vliegtuigen de kleuren rood en groen (Marrokaanse vlag)
- Bij elke 3 in een datum loopt soundos naar links (13 januari en 3 februari)
- Om de 3 afleveringen loopt soundos naar links (2, 5....8....11(laatste aflevering)
Gast- Gast
Summerlovin schreef:Birgit schreef:je lot in eigen handen
Wie bedoel je hier? Kan me het niet zo goed meer voor de geest halen maar ben wel benieuwd.
Ze bepaalden het lot, door de lootjes te trekken. Soundos heeft haar eigen lootje getrokken. Ik neem aan dat dit bedoeld wordt.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Snoopy schreef:Summerlovin schreef:Birgit schreef:je lot in eigen handen
Ze bepaalden het lot, door de lootjes te trekken. Soundos heeft haar eigen lootje getrokken. Ik neem aan dat dit bedoeld wordt.
Ja klopt :-)
Gast- Gast
Heb de aflevering net pas gekeken en idd, Art maakt zichzelf wel verdacht. Beetje te opvallend. Aan Soundos als mol had ik eigenlijk nog niet gedacht, maar 'je lot in eigen handen' was wel erg toepasselijk ja! Vind haar wel grappig trouwens hoor, ik hoor van veel mensen dat ze haar irritant vinden, maar ik mag haar wel
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-242735
Fans van Wie is de Mol aan het woord ...
Fans van Wie is de Mol aan het woord ...
Gast- Gast
Vanavond weer
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Ik ga gewoon voor Soundos.
Bij die eerste opdracht mooi op het strand blijven staan, niet teveel moeite doen.. Als anderen niks pakken, is dat mooi meegenomen. Als enige niet snel genoeg beneden terwijl zelfs Karin dat was.. Hoewel ik Karin en Patrick toch ook in mijn achterhoofd houd, maar Patrick geloof ik eigenlijk niet echt..
M'n vriend gaat helemaal voor Art, maar die mag het gewoon niet zijn, haha.
Wel jammer dat Pepijn eruit is! Die vond ik echt leuk er bij.
Bij die eerste opdracht mooi op het strand blijven staan, niet teveel moeite doen.. Als anderen niks pakken, is dat mooi meegenomen. Als enige niet snel genoeg beneden terwijl zelfs Karin dat was.. Hoewel ik Karin en Patrick toch ook in mijn achterhoofd houd, maar Patrick geloof ik eigenlijk niet echt..
M'n vriend gaat helemaal voor Art, maar die mag het gewoon niet zijn, haha.
Wel jammer dat Pepijn eruit is! Die vond ik echt leuk er bij.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Soundos heeft een rare loop pas?! Valt me steeds weer op..
Pepijn eruit Had ik niet zien aankomen, dacht eerder Anna
Pepijn eruit Had ik niet zien aankomen, dacht eerder Anna
Gast- Gast
Op wie zat Pepijn nou?
Ik twijfel echt tussen Art en Soundos. Art is zo opvallend, en Soundos juist weer onopvallend. Maar ze hadden allebei weer rare dingen.
Ik denk dat er gewoon twee mollen inzitten
Ik twijfel echt tussen Art en Soundos. Art is zo opvallend, en Soundos juist weer onopvallend. Maar ze hadden allebei weer rare dingen.
Ik denk dat er gewoon twee mollen inzitten
Gast- Gast
Pepijn zat op Karin geloof ik.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Volgens mij zat Pepijn op Karin. Tenminste, dat laat de montage ons denken
Art is echt zo té opvallend aan het mollen elke keer. Ik blijf toch vooral op Soundos en Karin inzetten. Als ik me goed herinner is het al een paar keer gebeurd dat Karin inzette op degene die dan die aflevering weg moest. Nu ook weer, zij zat op Pepijn zei ze. En toch blijft zij er telkens in! En dan het overdreven hoogtevrees dat ze deze aflevering liet zien. Terwijl ik vond dat ze die touwbrug best goed overging, terwijl dat volgens mij echt wel het toppunt van moeilijk is met hoogtevrees. Al heb ik daar geen ervaring mee, dus correct me if I'm wrong!
Art is echt zo té opvallend aan het mollen elke keer. Ik blijf toch vooral op Soundos en Karin inzetten. Als ik me goed herinner is het al een paar keer gebeurd dat Karin inzette op degene die dan die aflevering weg moest. Nu ook weer, zij zat op Pepijn zei ze. En toch blijft zij er telkens in! En dan het overdreven hoogtevrees dat ze deze aflevering liet zien. Terwijl ik vond dat ze die touwbrug best goed overging, terwijl dat volgens mij echt wel het toppunt van moeilijk is met hoogtevrees. Al heb ik daar geen ervaring mee, dus correct me if I'm wrong!
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Pagina 16 van 24 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24
Pagina 16 van 24
Permissies van dit forum: