Wie is de mol?
+63
Effie_O
L!ND@
Caramba
Elin
Atelier Madame
Enelya
Tiara
Miss G
Tazz
Verde
Sarah1985
boekenwurm83
Milamber
Tinus
Fayebella
Lavendel
Snoopy
_Lacey_
SoGood
Zwerver
Julia
leeuw
marjoleinnn
M_as
Filoria
Phileine
Poisongirl
Try
Flinder
Cow
Sjonno
Minx
SarahKey
Middleme
Sterre
Dennenappel
nijntje4
Penny Blossom
Tullow
Eris
VeryCherry
Jeanette
Pluk
Suus
Guus
aardbeitje
Lise_E
Vanillivi
Inge
SnowWhite
Zonnetje
Lotus
Cherique
Serena
Arwyn
Prosecco
Jezzie
Pepper
Zora
Summerlovin
Kabouter
Sunshine
Bliss
67 plaatsers
Pagina 7 van 24
Pagina 7 van 24 • 1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 24
Re: Wie is de mol?
plumke schreef:Jeanette schreef:Fairytale schreef:Dat zijn toch veel te veel hints naar art. Dat tin tin het eerste wat ik dacht toen ik die naam hoorde was wie vernoemt een geit nou naar kuifje dus zo gek was het niet.
en idd die ene meid is heel irritant ik hoopte dat ze er uit zou liggen.
Heb op een forum van inge een keer een online versie van wie is de mol gedaan. En ook de mol geweest. Ik heb me kapot gelachen met de dingen die ik uithaalde. Het leuke was ik kreeg ook de test uitslagen van de andere deelnemers te zien. En tot de halve finale heb ik niet 1 stem gehad. Pas toen was er 1 iemand die op mij stemde.
Ik vraag me alleen af hoe je een online versie van Wie is de Mol op een forum kunt spelen?
Er zou dan 1 iemand moeten zijn die alle personen aanwijst. Alleen diegene mag dan zelf uiteraad niet mee doen, dat zou pas vuil zijn!
En verder heb ik geen idee hoe het in zijn werk gaat..
Fairytaile geef eens uitleg in hoe dat te werk ging?
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, lijkt me wel heel leuk om te doen hier dan op het forum, en we hebben dan al een aantal aanmeldingen
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Online versie speel je via een forum, de opdrachten staan dan bv een week online. Van te voren hadden we een soort vragenlijstje ingevuld. De opdrachten moest je uitvoeren in dat topic. Aan het eind van elke week kwam er dan een vragenlijst. Wie de minste vragen goed had viel af.
Bij de eerste opdracht waren er bv foto's te zien. Op deze foto's was er een afbeelding te zien. We moesten proberen om dat aantal spullen mee te nemen waarbij we precies op 10 kg uit zouden komen. Zaten we er boven hadden we niets. En hoe verder we er onder zaten hoe minder we kregen.
Maar er waren ook wat dingen die op tijd ingevuld moesten worden. De pot is trouwens op -450 euro geëindigd :D
Het spel staat nog wel online als jullie het willen lezen moet je me ff pm'en dan kan ik de link wel sturen.
Bij de eerste opdracht waren er bv foto's te zien. Op deze foto's was er een afbeelding te zien. We moesten proberen om dat aantal spullen mee te nemen waarbij we precies op 10 kg uit zouden komen. Zaten we er boven hadden we niets. En hoe verder we er onder zaten hoe minder we kregen.
Maar er waren ook wat dingen die op tijd ingevuld moesten worden. De pot is trouwens op -450 euro geëindigd :D
Het spel staat nog wel online als jullie het willen lezen moet je me ff pm'en dan kan ik de link wel sturen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ja, ik ben wel nieuwsgierig. Maar wordt dat met 'echt' geld gespeeld? En doe je dan thuis opdrachten ofzo?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
+1 (Mits ik niet teveel kan verliezen hahahaha )plumke schreef:Lijkt me eigenlijk best wel leuk om te doen haha..
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
haha +1Middleme schreef:+1 (Mits ik niet teveel kan verliezen hahahaha )plumke schreef:Lijkt me eigenlijk best wel leuk om te doen haha..
fairytail, je hebt PM!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
plumke schreef:Lijkt me eigenlijk best wel leuk om te doen haha..
ik kan je niet terug pm'en omdat je je instellingen verkeerd hebt staan.
Moet wel zeggen ik heb geen idee of daar binnenkort nog een keer een versie gespeeld gaat worden.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik blijf het echt een briljant programma vinden! Donderdag zitten wij weer voor de buis!
Gast- Gast
Art is idd een verdachte maar Horace Cohen is ook wel een optie.
In de bus zag je 3 mannen naast elkaar staan met een rugnummer; 11, 8 en 3
11= 2011
8 = de 8e letter in het alfabet = H
3 = de 3e letter in het alfabet = C
Daarbij had hij steeds een zwart shirt (kleur bekennen?) aan en stond er op 1 shirt 'Napoli 61' Als je de googled dan kom je uit op een ondergrondse (mol) lijn in Italië en die lijn heet Salvator Rosa (lijkt een beetje op SalvaDor) en op Wikipedia staat over Salvator Rosa; As a painter, he is best known as an "unorthodox and extravagant" and a "perpetual rebel"
11= 2011
Daarbij had hij steeds een zwart shirt (kleur bekennen?) aan en stond er op 1 shirt 'Napoli 61' Als je de googled dan kom je uit op een ondergrondse (mol) lijn in Italië en die lijn heet Salvator Rosa (lijkt een beetje op SalvaDor) en op Wikipedia staat over Salvator Rosa; As a painter, he is best known as an "unorthodox and extravagant" and a "perpetual rebel"
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Dat is ook wel een goede idd..
Er zijn zoveel aanwijzingen dat ik door het bos de bomen niet meer zie.
Er zijn zoveel aanwijzingen dat ik door het bos de bomen niet meer zie.
ILD schreef:Art is idd een verdachte maar Horace Cohen is ook wel een optie.
11= 2011
Jeetje heb je dat zelf bedacht of van het WIDM forum? Ik vind dat soort hints zo grappig. Als ik dat lees denk ik echt van jaaaa dat moet dan wel.. Maar bij een volgende komt dan weer zo'n uitgeplozen schema en denk ik weer dat die het is. Meestal vertrouw ik dus op m'n gevoel en van de 4 jaar dat ik het kijk, had ik het 3 keer goed.
Gast- Gast
Bliss schreef:
@ Sterre: die Hannah kende ik ook niet, maar ze deed me qua uiterlijk aan jou denken![/quote]
jaaa dat zei ik ook al tegen Darcy op msn! Niet sprekend, maar wel een beetje.
Gast- Gast
Oh, d'r zijn echt teveel van die aanwijzingen!
En allemaal klinken ze zo logisch en waar.. Maar welke nou ook echt waar is, geen idee, haha.
En allemaal klinken ze zo logisch en waar.. Maar welke nou ook echt waar is, geen idee, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Briljant programma, na een aflevering zit je er weer midden in. Ik ben niet zo actief met hints zoeken. Het is vaak ver gezocht zodat je wel heel actief moet zoeken en dingen uitpluizen voor je de hints ziet/snapt. Ik vind het altijd erg leuk om te zien hoe fanatiek er wordt gedacht op fora.
Ben wel weer heel benieuwd naar de volgende aflevering!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Eris schreef:Briljant programma, na een aflevering zit je er weer midden in. Ik ben niet zo actief met hints zoeken. Het is vaak ver gezocht zodat je wel heel actief moet zoeken en dingen uitpluizen voor je de hints ziet/snapt. Ik vind het altijd erg leuk om te zien hoe fanatiek er wordt gedacht op fora.
Ik ben ook weer erg benieuwd naar volgende week. Er komt zo'n lasergame achtig spel, die vind ik altijd wel erg leuk om te zien!
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
Marin schreef:ILD schreef:Art is idd een verdachte maar Horace Cohen is ook wel een optie.
11= 2011
Jeetje heb je dat zelf bedacht of van het WIDM forum? Ik vind dat soort hints zo grappig. Als ik dat lees denk ik echt van jaaaa dat moet dan wel.. Maar bij een volgende komt dan weer zo'n uitgeplozen schema en denk ik weer dat die het is. Meestal vertrouw ik dus op m'n gevoel en van de 4 jaar dat ik het kijk, had ik het 3 keer goed.
Same here, Marin. Ik vind het altijd ontzettend intelligent en 'waar' klinken al die theorieën en geloof dan ook direct dat ze waar zijn. Bij het volgende verhaal van iemand anders geloof ik het echter ook direct en dat gaat dan vaak over iemand anders. Heel jammer! Bovendien bedenk ik dat soort dingen zelf ook echt niet. Misschien zit ik er ook niet genoeg in. Ik kijk gewoon een programma en wil graag weten wie het is, maar zo diep ga ik er niet op in. Dat lukt me ook gewoon niet .
Gast- Gast
Ik heb hetzelfde hoor. Sommige dingen zijn van fora en sommige zagen we zelf.
Ik geloof ook altijd iedereen en elke theorie vind ik waar een aannemelijk......
Ik geloof ook altijd iedereen en elke theorie vind ik waar een aannemelijk......
Cow- Prater
Op Twitter geeft de mol ook hints! Volgen jullie deze ook?
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Twitter is abracadabra voor mij, snap er niks van hahah
Nee, volg het niet op twitter dus.
Cow- Prater
Pepper schreef:Eris schreef:Briljant programma, na een aflevering zit je er weer midden in. Ik ben niet zo actief met hints zoeken. Het is vaak ver gezocht zodat je wel heel actief moet zoeken en dingen uitpluizen voor je de hints ziet/snapt. Ik vind het altijd erg leuk om te zien hoe fanatiek er wordt gedacht op fora.
Ik ben ook weer erg benieuwd naar volgende week. Er komt zo'n lasergame achtig spel, die vind ik altijd wel erg leuk om te zien!
Ik vind dat ook altijd wel leuk. 2 seizoenen terug was ook zoiets toch? Met Sabastiaan enzo, dus John ook.
Gast- Gast
ILD schreef:Twitter is abracadabra voor mij, snap er niks van hahah
+1
Ik heb vorig jaar speciaal twitter aangemaakt voor wie is de mol
Vond de 1e aflevering al gelijk leuk
Ik verdenk Horus... eigenlijk meer op gevoel.
en dat terwijl ik in mijn achterhoofd continue dacht dat jij de mol was maar toch op een ander zat... gromgrom
Vond de 1e aflevering al gelijk leuk
Ik verdenk Horus... eigenlijk meer op gevoel.
Grom dat was niet leukFairytale schreef:Online versie speel je via een forum, de opdrachten staan dan bv een week online. Van te voren hadden we een soort vragenlijstje ingevuld. De opdrachten moest je uitvoeren in dat topic. Aan het eind van elke week kwam er dan een vragenlijst. Wie de minste vragen goed had viel af.
WIDM al een tijd niet gespeeld, nu voornamelijk weerwolven van wakkerdam :p (ook leuk)
en dat terwijl ik in mijn achterhoofd continue dacht dat jij de mol was maar toch op een ander zat... gromgrom
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Dennenappel schreef:Op Twitter geeft de mol ook hints! Volgen jullie deze ook?
+1! Alleen heb ik het idee dat de tweets van de mol niet doorkomen
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb http://www.widmonline.nl/uitleg/ (Wie is de Mol online spel) gevonden, maar vind de uitleg nou niet bepaald duidelijk. Aan wat voor opdrachten moet ik denken!?
Jeanette schreef:Ik heb http://www.widmonline.nl/uitleg/ (Wie is de Mol online spel) gevonden, maar vind de uitleg nou niet bepaald duidelijk. Aan wat voor opdrachten moet ik denken!?
Ik denk dat je je moet registreren voordat je een betere uitleg krijgt over de opdrachten?
Gast- Gast
Pagina 7 van 24 • 1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 24
Pagina 7 van 24
Permissies van dit forum: