Wie is de mol?
+63
Effie_O
L!ND@
Caramba
Elin
Atelier Madame
Enelya
Tiara
Miss G
Tazz
Verde
Sarah1985
boekenwurm83
Milamber
Tinus
Fayebella
Lavendel
Snoopy
_Lacey_
SoGood
Zwerver
Julia
leeuw
marjoleinnn
M_as
Filoria
Phileine
Poisongirl
Try
Flinder
Cow
Sjonno
Minx
SarahKey
Middleme
Sterre
Dennenappel
nijntje4
Penny Blossom
Tullow
Eris
VeryCherry
Jeanette
Pluk
Suus
Guus
aardbeitje
Lise_E
Vanillivi
Inge
SnowWhite
Zonnetje
Lotus
Cherique
Serena
Arwyn
Prosecco
Jezzie
Pepper
Zora
Summerlovin
Kabouter
Sunshine
Bliss
67 plaatsers
Pagina 24 van 24
Pagina 24 van 24 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24
Re: Wie is de mol?
+1Marin schreef:Ik ben het echt compleet met je eens, Kabouter!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
ik denk ook dat veel dingen er niet zozeer in gemonteerd zijn, als wel gewoon toevallig en door de kijkers als echt hint gemaakt... zoals met die t shirts met elf is enz. dat kan toch ook gewoon zijn dat art fan is van Elvis en dat er verder helemaal 0 betekenis achter zat?
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ja precies. Er gaan de wildste theorieen rond. Maar het is wel typisch WIDM om dat soort hints er in te verbergen.
Gast- Gast
Ja I know, maar dat betekend niet dat alles wat gevonden is ook daadwerkelijk en hint was, ik vind het wel super om zeker achteraf al die theorieen online te lezen haha heb het expres niet gdaan tijdens de serie (athans niet teveel) en zeker nu lees je dat mensen echt ooooveral iets achter zochten!
hebben jullie ook echt meegeschreven met de afleveringen? ik vind het ook een geweldig programma maar dat gaat me een beetje ver
hebben jullie ook echt meegeschreven met de afleveringen? ik vind het ook een geweldig programma maar dat gaat me een beetje ver
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
die theorie met 11 schijnt te zijn dat Art er als het ware in aflevering 11 uit gaat... niet als verliezer of mol maar als winnaar
patrick beantwoorde 20 en die vraag is wie is de mol, die beantwoorde hij met zijn vinger op de muisknop... dus wie is de mol - Ik (patrick)
patrick beantwoorde 20 en die vraag is wie is de mol, die beantwoorde hij met zijn vinger op de muisknop... dus wie is de mol - Ik (patrick)
Soundos zat al bijna vanaf het begin op Patrick volgens mijaanitaa schreef:blondje1313 schreef:Grappig dat iedereen het een goede mol vindt terwijl de laatste 3 (of 4?) kandidaten toch echt vol voor Patrick gingen!
Vind het nog steeds erg jammer voor Soundos...
Volgens mij zaten Soundos en Karin op Art, meen ik me te herinneren.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Karin en Soundos zaten ook vol op Patrick.
Weet niet meer wie er daarvoor uit ging.
Ik ging er vanuit dat Art de mol niet was juist omdat hij het verdachtst overkwam op tv.
Weet niet meer wie er daarvoor uit ging.
Ik ging er vanuit dat Art de mol niet was juist omdat hij het verdachtst overkwam op tv.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Alleen hoe kan Art zolang door alle rondes heen zijn gekomen, terwijl hij totaal niet op Patrick zat?
Gast- Gast
Hij zat wel op Patrick. Hij was zelfs best trots op zichzelf dat hij dat doorzag, omdat hij bevriend was met 'm.
Gast- Gast
ja daar snap ik ook echt niets van..Noa schreef:Alleen hoe kan Art zolang door alle rondes heen zijn gekomen, terwijl hij totaal niet op Patrick zat?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vond die laatste hint echt gaaf. Toen Pieter-Jan zei "Wie is de Mol? Patrick"
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
(Ik heb niet het hele topic gelezen, dus ik weet niet of het al gezegd is)
Ik vind het juist erg slim van Art dat hij zichzelf verdacht maakte. Daardoor werd hij verdacht en had hij een grotere kans om te blijven.
Hij heeft het spel erg goed gespeeld, naar mijn mening!
Ik vind het juist erg slim van Art dat hij zichzelf verdacht maakte. Daardoor werd hij verdacht en had hij een grotere kans om te blijven.
mandarijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 41
Registratiedatum : 17-03-11
Art heeft bijna de hele reeks op Patrick gezeten.
Soundos en karin zaten ook op Patrick.
En weer heb ik, voor de zoveelste keer op rij, op de juiste persoon gezeten
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Marin schreef:Nou dat was het dan dus..
Poe. Wij vlogen echt zo wat van de bank af en waren aan het gillen toen we de uitslag hoorden. Ik was er uiteindelijk toch wel op voorbereid, vreesde het ergste En helaas.
Maar hij heeft het goed gespeeld. Op de achtergrond aan het mollen, en de verdenking op Art leggen.
Ik vind het nog steeds wel raar want ben zo overtuigd van de dingen die ik over Art gelezen heb Dat snap ik dan niet echt.
Helaas nu weer een jaar wachten!
Haha, een vriendin van mij blijft ook gewoon stug volhouden dat Art de mol is
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Spetterdespat schreef:Art heeft bijna de hele reeks op Patrick gezeten.
Art zat in elk geval nog niet op Patrick toen hij van hem een joker kreeg, ik weet niet in welke aflevering dat was.
Als hij toen die joker niet had gehad was hij er misschien wel uitgegaan. Ik vind het daarom erg jammer (en stom) dat hij die joker gehad heeft, het is toch het bevoordelen van de ene kandidaat boven de andere.
Had Patrick nu wel of niet eerlijk geloot of hij of Karin de vrijstelling kreeg?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
mandarijn schreef:(Ik heb niet het hele topic gelezen, dus ik weet niet of het al gezegd is)
+1
Gast- Gast
Art zat juist niet snel op Patrick, Zoals ze in die laatste aflevering ook zeiden Patrick gaf de jokers om het kneusje te helpen :p Naja zoiets.
Art zat pas sinds de laatste afleveringen op Patrick.
Karin spreidde zei ze
Art zat pas sinds de laatste afleveringen op Patrick.
Karin spreidde zei ze
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik heb het voor het eerst sinds ik naar Wie is de mol kijk goed! Mede dankzij vriendin en ik zat pas de laatste twee weken op Patrick. Ik heb getwijfeld tussen Anna, Miriyanna, Soundos en Patrick...en zelfs nog eventjes op Pepijn gezeten.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Net de aflevering terug gekeken...
Dacht echt dat het Art was...
Dacht echt dat het Art was...
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Was wel weer spannend zeg! Ze hadden 'het moment' wel heel goed in elkaar gezet. Ik dacht de laatste paar afleveringen wel steeds dat het Patrick was, maar daarvoor echt nog niet.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
jaa ik vond die 'flashback' echt mooi
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 24 van 24 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24
Pagina 24 van 24