Wie is de mol?
+63
Effie_O
L!ND@
Caramba
Elin
Atelier Madame
Enelya
Tiara
Miss G
Tazz
Verde
Sarah1985
boekenwurm83
Milamber
Tinus
Fayebella
Lavendel
Snoopy
_Lacey_
SoGood
Zwerver
Julia
leeuw
marjoleinnn
M_as
Filoria
Phileine
Poisongirl
Try
Flinder
Cow
Sjonno
Minx
SarahKey
Middleme
Sterre
Dennenappel
nijntje4
Penny Blossom
Tullow
Eris
VeryCherry
Jeanette
Pluk
Suus
Guus
aardbeitje
Lise_E
Vanillivi
Inge
SnowWhite
Zonnetje
Lotus
Cherique
Serena
Arwyn
Prosecco
Jezzie
Pepper
Zora
Summerlovin
Kabouter
Sunshine
Bliss
67 plaatsers
Pagina 9 van 24
Pagina 9 van 24 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24
Re: Wie is de mol?
Ja en hij heeft wel 1500 euro in de pot gebracht. Dus ik verdenk hem niet direct, eerder als goede speler. Ik vind 'm leuker en beter dan verwacht.
Gast- Gast
Ik vind het een heel leuk programma, maar ik kom er nooit achter wie het is en ben ook heel slecht in het ontdekken van hints. Dus ik kijk het gewoon en dan kies ik pas op het laatst wie ik denk dat de mol is, meer kans om het goed te hebben :-)
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vertrouw Jan gewoon niet.
Er waren wel meer die door gleden wanneer ze schuilden, maar namen niets mee, waarom hij dan net weer wel?
Ach ja kan een actie zijn geweest of idd wat je zegt een tactiek.
Er waren wel meer die door gleden wanneer ze schuilden, maar namen niets mee, waarom hij dan net weer wel?
Ach ja kan een actie zijn geweest of idd wat je zegt een tactiek.
Gast- Gast
maar wat is er mollerig aan dan door iets mee te nemen als je uitglijdt? Dat snap ik niet. Het gaf hem juist alleen maar succes want op die manier had hij een soort schild tegen de scherpschutters waardoor hij geld in de pot bracht.
Wat is het 'mollerige' er aan, waarmee maakt hij het moeilijk voor de groep om geld in de pot te brengen of zichzelf verdacht te maken door een hooibaal vast te pakken? Als ie nou in zo'n boobytrap was gaan staan, of zo'n mijn, ok, maar ik snap niet zo goed wat je hier verdacht aan vindt. Daar ben ik benieuwd naar.
Wat is het 'mollerige' er aan, waarmee maakt hij het moeilijk voor de groep om geld in de pot te brengen of zichzelf verdacht te maken door een hooibaal vast te pakken? Als ie nou in zo'n boobytrap was gaan staan, of zo'n mijn, ok, maar ik snap niet zo goed wat je hier verdacht aan vindt. Daar ben ik benieuwd naar.
Gast- Gast
Vind dat juist geen mollenactie... door die actie van Jan is hij voor mij als molverdachte afgevallen.
Vanaf aflevering 1 vind ik Horus het meest verdacht en nummer 2 verdachte is Art.
Soundos vind ik irritant. Vind haar heel nep over komen, net zo'n blij ei is het
Vanaf aflevering 1 vind ik Horus het meest verdacht en nummer 2 verdachte is Art.
Soundos vind ik irritant. Vind haar heel nep over komen, net zo'n blij ei is het
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Inge schreef:Vind dat juist geen mollenactie... door die actie van Jan is hij voor mij als molverdachte afgevallen.
Ik vind Soundos ook irritant. Had ook de stile hoop dat ze er vanavond uit zou liggen, maar helaas...De andere deelnemers vind ik eigenlijk allemaal wel leuk.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Vilein schreef:Inge schreef:Vind dat juist geen mollenactie... door die actie van Jan is hij voor mij als molverdachte afgevallen.
Ik vind Soundos ook irritant. Had ook de stile hoop dat ze er vanavond uit zou liggen, maar helaas...De andere deelnemers vind ik eigenlijk allemaal wel leuk.
Ik vond Soundos juist leuk! Hanna vond ik maar irritant, dus ben blij dat zij afgevallen is.
Wel vond ik dat wat Soundos in het begin deed te opvallend als hint (die verwijzing van dat theater naar Anna)
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Soundos vind ik ook irritant. Ik verdenk Patrick, maar aan de andere kant doet hij me aan Jon denken en denk ik niet dat ze hem als mol zouden kiezen. Verder verdenk ik Art, Karin en Miryanna.
Gast- Gast
Wat een gave opdracht was het gister! Ik kon me voorstellen dat alle deelnemers dat echt heel leuk vonden! Ik vind Horace nog steeds verdacht om dat zinnetje: Trust nobody en om dat hij een joker weggeeft. Verder vind ik Karin ook erg dom overkomen maar ik weet niet of het nu een mollenactie is of gewoon dommigheid ;-)
Ik had niet verwacht dat Hanna er uit zou gaan. Ik zag nu wel beter dat jullie vonden dat Sterre op haar lijkt. Sterre heeft alleen een veel leukere uitstraling en een knapper gezicht!
Ik had niet verwacht dat Hanna er uit zou gaan. Ik zag nu wel beter dat jullie vonden dat Sterre op haar lijkt. Sterre heeft alleen een veel leukere uitstraling en een knapper gezicht!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Ik vind het wel toevallig dat alles met kunst te maken heeft. Art = kunst. Maar ik vind het eigenlijk dat er bij hem wel erg veel hints te ontdekken zijn, dus dat klopt ook niet helemaal.
Anna was maar een rare actie, maar op de een of andere manier vind ik haar geen mol.
Bij het levende schilderij, viel me op dat er sommige een antwoord bijna goed zeiden, maar dan net de details verkeerd.
Anna was maar een rare actie, maar op de een of andere manier vind ik haar geen mol.
Bij het levende schilderij, viel me op dat er sommige een antwoord bijna goed zeiden, maar dan net de details verkeerd.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Eigenlijk kun je elke actie wel als mollenactie bestempelen of juist niet. Als iemand verdacht doet kan het ook juist iemand zijn die verdacht wil zijn om de aandacht af te leiden. En ook de mol zal weleens geld moeten binnenhalen want anders valt hij teveel op. Ik denk wel dat de mol over het algemeen iemand is die onopvallend loopt te klieren, dat je later denkt, ow je hebt het op die manier voor elkaar gekregen.
Ik denk nu Jan of Karin maar das puur een gevoel
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
nijntje4 schreef:Eigenlijk kun je elke actie wel als mollenactie bestempelen of juist niet. Als iemand verdacht doet kan het ook juist iemand zijn die verdacht wil zijn om de aandacht af te leiden. En ook de mol zal weleens geld moeten binnenhalen want anders valt hij teveel op. Ik denk wel dat de mol over het algemeen iemand is die onopvallend loopt te klieren, dat je later denkt, ow je hebt het op die manier voor elkaar gekregen.
Karin zou het idd best wel kunnen zijn, omdat ze de hele tijd zo dom doet! Jan vind ik niet echt verdacht, zeker omdat hij bij de tweede opdracht geld binnen bracht. De anderen zeiden dat zijn positie een goede molpositie was, maar ik denk dat dat juiist teveel opvalt. De plek die hanna bijv had, als tweenalaatste was stukken beter ervoor.
Middleme- Kletskop
Jeanette schreef:Ik vind het wel toevallig dat alles met kunst te maken heeft. Art = kunst. Maar ik vind het eigenlijk dat er bij hem wel erg veel hints te ontdekken zijn, dus dat klopt ook niet helemaal.
Dit is iets waar ik inderdaad wel op wil letten. 1 'art' opdracht per aflevering dan misschien.
Gast- Gast
Ik vind het leuk om te kijken maar ik ga echt niet mee rproberen om te raden wie het is. Iedereen is verdacht :S
Gast- Gast
Ja dat is irritant! Ze speelt duidelijk een spelletje. Ze roept de hele tijd dat alle opdrachten zo moeilijk zijn en dat ze niks kan. Ik geloof er niks van. Maarja dan zijn er altijd nog twee opties:Middleme schreef:Karin zou het idd best wel kunnen zijn, omdat ze de hele tijd zo dom doet!
1. Ze doet heel erg haar best om de mol te lijken.
2. Ze is het gewoon.
Dit spel is GEKMAKEND
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
[quote="Filoria"]
Dit gaat voor iedereen op
Middleme schreef:
1. Ze doet heel erg haar best om de mol te lijken.
2. Ze is het gewoon.
Dit spel is GEKMAKEND
Dit gaat voor iedereen op
Gast- Gast
Wacht even... ZE KUNNEN ALLEMAAL DE MOL ZIJN! Noooooooo
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Wacht even... ZE KUNNEN ALLEMAAL DE MOL ZIJN! Noooooooo
Kom je er nu pas achter? :joker:
Middleme- Kletskop
jaa vanavond weer! mijn vriend kwam er gister mee dat Souros (ofzo?) de mol is. Het stukje in de intro van haar was gespiegeld...
naja ik weet het echt niet hoor. Ik kijk gewoon omdat ik het leuk vind om te kijken
naja ik weet het echt niet hoor. Ik kijk gewoon omdat ik het leuk vind om te kijken
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
We hebben de P we hebben de E we hebben de P we hebben de I we hebben de J we hebben de N: P E P I J N!
Mark my words, hij is de mol.als hij er vanavond uit ligt, ben ik een maand forumster-af
Mark my words, hij is de mol.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Houd ik je aan, Sterre!
@Filoria, leuk je weer te zien op 't forum! Spel is idd gekmakend, arg!
@Filoria, leuk je weer te zien op 't forum! Spel is idd gekmakend, arg!
Gast- Gast
Echt sh*t dat ik het op donderdagavond niet kan kijken. Ik vind het weer erg gaaf Die hints enzo zie ik allemaal niet, de mol waarschijnlijk ook niet, maar toch een leuk gokspelletje.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Serena schreef:jaa vanavond weer! mijn vriend kwam er gister mee dat Souros (ofzo?) de mol is. Het stukje in de intro van haar was gespiegeld...
Dit had ik inderdaad ook al gezien ja! Maarja ik hoop niet dat zij het is
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Ik hoop het ook niet...marjoleinnn schreef:Serena schreef:jaa vanavond weer! mijn vriend kwam er gister mee dat Souros (ofzo?) de mol is. Het stukje in de intro van haar was gespiegeld...
Dit had ik inderdaad ook al gezien ja! Maarja ik hoop niet dat zij het is
Zou ik weer net zo'n anticlimax vinden als toen Milouska de mol was, vond ik geen leuke mol.
Soundos vond ik gewoon erg irritant, 1e aflevering was het trouwens erger dan de 2e aflevering
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Pieter Jan: "Wie wil er blijven plakken, en wie kan er goed uit de verf komen?"
En dan is er een opdracht over muurschilderingen.
Oftewel: Ik zit echt op Art nu. WEER een kunstopdracht.
En dan is er een opdracht over muurschilderingen.
Oftewel: Ik zit echt op Art nu. WEER een kunstopdracht.
Gast- Gast
Pagina 9 van 24 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24
Pagina 9 van 24
Permissies van dit forum: