Wie is de mol?
+63
Effie_O
L!ND@
Caramba
Elin
Atelier Madame
Enelya
Tiara
Miss G
Tazz
Verde
Sarah1985
boekenwurm83
Milamber
Tinus
Fayebella
Lavendel
Snoopy
_Lacey_
SoGood
Zwerver
Julia
leeuw
marjoleinnn
M_as
Filoria
Phileine
Poisongirl
Try
Flinder
Cow
Sjonno
Minx
SarahKey
Middleme
Sterre
Dennenappel
nijntje4
Penny Blossom
Tullow
Eris
VeryCherry
Jeanette
Pluk
Suus
Guus
aardbeitje
Lise_E
Vanillivi
Inge
SnowWhite
Zonnetje
Lotus
Cherique
Serena
Arwyn
Prosecco
Jezzie
Pepper
Zora
Summerlovin
Kabouter
Sunshine
Bliss
67 plaatsers
Pagina 6 van 24
Pagina 6 van 24 • 1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24
Re: Wie is de mol?
Ze staan gewoon op uitzending gemist onder 'wie is de mol' en dan zie je alle afleveringen ook van vorig jaar.Auxo schreef:
Kan de afleveringen van vorig seizoen trouwensn niet zo snel vinden, helaas.
Gast- Gast
Dat geel heb ik helemaal gemist.. Hoezo viel dat op dan?
Als ik zo terugdenk, kom ik niet verder dan de gele kippenbus, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Mila schreef:Ze staan gewoon op uitzending gemist onder 'wie is de mol' en dan zie je alle afleveringen ook van vorig jaar.Auxo schreef:
Wel? Dan heb ik niet goed gekeken. Nog maar eens kijken dan.
Gast- Gast
Auxo schreef:Mila schreef:Ze staan gewoon op uitzending gemist onder 'wie is de mol' en dan zie je alle afleveringen ook van vorig jaar.Auxo schreef:
Wel? Dan heb ik niet goed gekeken. Nog maar eens kijken dan.
http://www.avro.nl/tv/media-archief/?srch=wie%20is%20de%20mol
Daar staan ze!
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
Registratiedatum : 18-11-10
Auxo schreef:Dank je wel Pepper!
You're welcome!
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
Arwyn schreef:Dat geel heb ik helemaal gemist.. Hoezo viel dat op dan?
ik kan zo 1 2 3 even niks noemen, maar het was best wel veel geel.
Oja, wat i daarbij ook verdacht vond: vorig jaar was de kleur toch rood? En het was in japan. En wat had Art voor shirt aan? Een rood shirt met een japans teken! En daarna dus dat gele.
Ik heb net de tip gehoord die op de radio is geweest, maar daar kanik dus echt niets mee! Wie wel?
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Middleme schreef:Arwyn schreef:Dat geel heb ik helemaal gemist.. Hoezo viel dat op dan?
ik kan zo 1 2 3 even niks noemen, maar het was best wel veel geel.
Oja, wat i daarbij ook verdacht vond: vorig jaar was de kleur toch rood? En het was in japan. En wat had Art voor shirt aan? Een rood shirt met een japans teken! En daarna dus dat gele.
Ik heb net de tip gehoord die op de radio is geweest, maar daar kanik dus echt niets mee! Wie wel?
Als ik tijd heb, ga ik volgende week wel even op uitzending gemist kijken
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik gok op Anna. Toen Pieter-Jan vertelde dat ze bij de mol in de bus hebben gestaan, stond zij zo smerig te glimlachen. Dacht echt: ohhh jij bent het!
Maar goed, in de volgende afleveringen vallen geheid meer dingen op dan kan mijn visie op de mol nog wel 100 keer veranderen.
Maar goed, in de volgende afleveringen vallen geheid meer dingen op dan kan mijn visie op de mol nog wel 100 keer veranderen.
Jeeeezz, wat een theorieën komen hier voorbij zeg! Ik kom daar echt niet op joh en heb er niet eens zin in, ik laat me gewoon verrassen
@ Sterre: die Hannah kende ik ook niet, maar ze deed me qua uiterlijk aan jou denken!
@ Sterre: die Hannah kende ik ook niet, maar ze deed me qua uiterlijk aan jou denken!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pepper schreef:Middleme schreef:Ik zou zeggen dat Art de mol is! Die tweet vooraf "dan kun je em zien" (hij scheen niet bij de presentatie te zijn), dat verdachte gedoe bij het vuurwerk, het feit dat hij een geel shirt aan had en er heel veel geel in de aflevering voorbij kwam....
Ook al dat geel was mij opgevallen. En omdat er elke keer dat Anna in beeld is ook iets geels in beeld is denk ik dat zij t is. Al weet ik nog niet waar de kleur geel dan voor staat.
Dus ik heb eigenlijk 3 kwart van de aflevering zitten opletten of er iets geels in beeld was als Anna in beeld was en dat was zo. Vandaar dat zij mijn mol is!En dus heb ik nu al last van de welbekende tunnelvisie..
Heb even zitten googlen, maar de kleur geel in de vlag van El Salvador, en meer in het bijzonder de kleurencombinatie rood-geel-rood, verwijst naar de hechte banden met Spanje. Geen idee wat hier dan achter kan zitten.
Art vind ik ook verdacht en vooral om het volgende;
- Vanwege zn shirt in de eerste aflevering, het chinese teken voor mol.
- In de intro van het programma had hij ook een shirt met DON’T BELIEVE EVERYTHING YOU SEE.
- 2011 gaat over kuifje, stripboek: Kuifje in El Salvador, het teken op art's t-shirt betekent kuifje en hij weet als enige dat Tin Tin van kuifje komt.
- In welke ruimte moesten de kandidaten de vragen beantwoorden? Juist ja, in een ruimte vol met KUNST !! ART=KUNST
Na 1 aflevering al zoveel 'hints' of verdachte dingen haha dat beloofd nog veel kijkplezier en denkwerk haha
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Megara schreef:Wat was de tip die op de radio was? Dat heb ik even gemist.
Laatst aangepast door Jeanette op vr 7 jan 2011 - 13:07; in totaal 2 keer bewerkt
Jeanette schreef:Megara schreef:Wat was de tip die op de radio was? Dat heb ik even gemist.
Admiral Freebee met Recipe For Disaster
Daar kan ik ook niets bij bedenken eigenlijk.
Gast- Gast
Megara schreef:Jeanette schreef:Megara schreef:Wat was de tip die op de radio was? Dat heb ik even gemist.
Sorry verkeerd!! Het is Imagine van John Lennon.
Ik had het ook niet gehoord en was het even aan het googlen, zat ik bij het oude seizoen, sukkel die ik ben! :face:
Nog wat over Art:
Ik kijk de aflevering nu terug via de site van de avro en wat staat er naast het hoofd van Pieter Jan...
Jardinera Articulos!
Dat zijn toch veel te veel hints naar art. Dat tin tin het eerste wat ik dacht toen ik die naam hoorde was wie vernoemt een geit nou naar kuifje dus zo gek was het niet.
en idd die ene meid is heel irritant ik hoopte dat ze er uit zou liggen.
Heb op een forum van inge een keer een online versie van wie is de mol gedaan. En ook de mol geweest. Ik heb me kapot gelachen met de dingen die ik uithaalde. Het leuke was ik kreeg ook de test uitslagen van de andere deelnemers te zien. En tot de halve finale heb ik niet 1 stem gehad. Pas toen was er 1 iemand die op mij stemde.
Heb op een forum van inge een keer een online versie van wie is de mol gedaan. En ook de mol geweest. Ik heb me kapot gelachen met de dingen die ik uithaalde. Het leuke was ik kreeg ook de test uitslagen van de andere deelnemers te zien. En tot de halve finale heb ik niet 1 stem gehad. Pas toen was er 1 iemand die op mij stemde.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Jeanette schreef:Megara schreef:Wat was de tip die op de radio was? Dat heb ik even gemist.Admiral Freebee met Recipe For DisasterJohn Lennon - Imagine
Die heb ik gemist! Via twitter stond er ook een link, en de tip daar was: "ten eerste...." Nou, schiet mij maar lek daarmee.
Over Spanje gesproken: Op het Molforum staat wel heel veel beschreven over mensen die te maken hebben met SPanje of Barcelona...
Middleme- Kletskop
Jeanette schreef:Megara schreef:Jeanette schreef:Megara schreef:Wat was de tip die op de radio was? Dat heb ik even gemist.
Sorry verkeerd!! Het is Imagine van John Lennon.
Ik had het ook niet gehoord en was het even aan het googlen, zat ik bij het oude seizoen, sukkel die ik ben! :face:
Nog wat over Art:
Ik kijk de aflevering nu terug via de site van de avro en wat staat er naast het hoofd van Pieter Jan...
Jardinera Articulos!
Ik heb dat ook gezien, maar als je daarop gaat googelen, kom ik bij een mexicaanse site, met (ik denk) dingen voor in de tuin! (??)
Middleme- Kletskop
[quote="Bliss"]Jeeeezz, wat een theorieën komen hier voorbij zeg! Ik kom daar echt niet op joh en heb er niet eens zin in, ik laat me gewoon verrassen
@ Sterre: die Hannah kende ik ook niet, maar ze deed me qua uiterlijk aan jou denken![/quote]
Oh dat vind ik helemaal niet. Ik vind Hannah een beetje een chagerijnige en smoezelige uitstraling hebben. Terwijl Sterre en gewoon uitziet als een mooi, lief meisje
@ Sterre: die Hannah kende ik ook niet, maar ze deed me qua uiterlijk aan jou denken![/quote]
Oh dat vind ik helemaal niet. Ik vind Hannah een beetje een chagerijnige en smoezelige uitstraling hebben. Terwijl Sterre en gewoon uitziet als een mooi, lief meisje
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik ben trouwens nooit zo goed in allerlei dingen onthouden enzo. Want in de bus was er bijvoorbeeld iemand (een man) en die kreeg als naam voor de geit "goat". Diegene kreeg de vraag uiteindelijk niet, maar had hem dan dus fout gehad.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik ga nu voor Art als mol. In het begin stond er iets van beken je kleur ( weet niet meer precies ) en toen zag je heel veel dingen met rood en Art had een rood shirt aan!
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Fairytale schreef:Dat zijn toch veel te veel hints naar art. Dat tin tin het eerste wat ik dacht toen ik die naam hoorde was wie vernoemt een geit nou naar kuifje dus zo gek was het niet.
Ik vraag me alleen af hoe je een online versie van Wie is de Mol op een forum kunt spelen?
Jeanette schreef:Fairytale schreef:Dat zijn toch veel te veel hints naar art. Dat tin tin het eerste wat ik dacht toen ik die naam hoorde was wie vernoemt een geit nou naar kuifje dus zo gek was het niet.
Ik vraag me alleen af hoe je een online versie van Wie is de Mol op een forum kunt spelen?
Er zou dan 1 iemand moeten zijn die alle personen aanwijst. Alleen diegene mag dan zelf uiteraad niet mee doen, dat zou pas vuil zijn!
En verder heb ik geen idee hoe het in zijn werk gaat..
Fairytaile geef eens uitleg in hoe dat te werk ging?
Gast- Gast
Prosecco schreef:Ik ben trouwens nooit zo goed in allerlei dingen onthouden enzo. Want in de bus was er bijvoorbeeld iemand (een man) en die kreeg als naam voor de geit "goat". Diegene kreeg de vraag uiteindelijk niet, maar had hem dan dus fout gehad.
Dat was Jan Kooijman.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Pagina 6 van 24 • 1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24
Pagina 6 van 24
Permissies van dit forum: