Wie is de mol?
+63
Effie_O
L!ND@
Caramba
Elin
Atelier Madame
Enelya
Tiara
Miss G
Tazz
Verde
Sarah1985
boekenwurm83
Milamber
Tinus
Fayebella
Lavendel
Snoopy
_Lacey_
SoGood
Zwerver
Julia
leeuw
marjoleinnn
M_as
Filoria
Phileine
Poisongirl
Try
Flinder
Cow
Sjonno
Minx
SarahKey
Middleme
Sterre
Dennenappel
nijntje4
Penny Blossom
Tullow
Eris
VeryCherry
Jeanette
Pluk
Suus
Guus
aardbeitje
Lise_E
Vanillivi
Inge
SnowWhite
Zonnetje
Lotus
Cherique
Serena
Arwyn
Prosecco
Jezzie
Pepper
Zora
Summerlovin
Kabouter
Sunshine
Bliss
67 plaatsers
Pagina 15 van 24
Pagina 15 van 24 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24
Re: Wie is de mol?
Weet je wat ik gister verdacht vond.
Soundos die zei dat ze geen woord Spaans kon spreken sprak gister ineens Spaans! Pepijn sprak haar daar ook ineens op aan. Volgens mij verlulde ze zichzelf een beetje, en keek ze snel naar het water en zei shit shit! Dat vond ik nu wel verdacht..
Soundos die zei dat ze geen woord Spaans kon spreken sprak gister ineens Spaans! Pepijn sprak haar daar ook ineens op aan. Volgens mij verlulde ze zichzelf een beetje, en keek ze snel naar het water en zei shit shit! Dat vond ik nu wel verdacht..
Gast- Gast
Marin schreef:
Zo is nu al een paar keer bij zijn test vraag 11 laten zien. Dat zijn de letters van z'n achternaam. Ook schijnt er iets met het getal 3 te zijn (z'n voornaam) maar dat heb ik zelf nog niet gezien.
Ik heb het niet opgemerkt, maar ik wil hier wel aan toevoegen dat het seizoen 11 is en er dus ook een 11e mol is...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zat ook even aan de eerste keer van vrijstelling te denken. Die had Pepijn toen. Soundos kreeg een rood scherm. Pepijn had daarvoor al gekozen dat iedereen mocht blijven. Toen Anna daar gister ook zo bij zat dacht ik precies hetzelfde. Soundos zal wel weer een rood scherm krijgen maar mag dit keer ook weer blijven. Nu was dat het geval niet, mocht het wel zo gegaan zijn, stond Soundos helemaal op mijn verdachten lijstje, maar nu kruipt ze wel meer omhoog.
Ik vond het namelijk wel verdacht dat zij niet op het paard klom om de koeien te gaan drijven. Dat met die kabels boven een ravijn vond ze volgenhs mij wel doodeng, zag ik dat toen goed of had ze echt tranen in de ogen van angst?
Volgens mij als je die polaroid foto's meteen naar een donkere plaats brengt blijven ze donker, dat deed Soundos ook, conclussie, niets op foto te zien.
Ik vond het namelijk wel verdacht dat zij niet op het paard klom om de koeien te gaan drijven. Dat met die kabels boven een ravijn vond ze volgenhs mij wel doodeng, zag ik dat toen goed of had ze echt tranen in de ogen van angst?
Volgens mij als je die polaroid foto's meteen naar een donkere plaats brengt blijven ze donker, dat deed Soundos ook, conclussie, niets op foto te zien.
Gast- Gast
Ik vind Art wel erg opvallend.. De 'mollenstreken' die hij uithaalt, ziet volgens mij iedereen! Dat soort mollen zijn er eerder geweest, maar ik hoop nu toch niet..
Soundos deed het dan toch minder opvallend met die foto verpesten. Dat ze Spaans sprak, is mij trouwens helemaal niet opgevallen!
Ik denk iig dat Pepijn en Anna het niet zijn en Patrick verdenk ik ook niet echt.. Vooral die mannen zijn gewoon veels te enthousiast! Dan blijven Karin, Soundos en Art over.. Dan ga ik nu toch maar voor Soundos!
Soundos deed het dan toch minder opvallend met die foto verpesten. Dat ze Spaans sprak, is mij trouwens helemaal niet opgevallen!
Ik denk iig dat Pepijn en Anna het niet zijn en Patrick verdenk ik ook niet echt.. Vooral die mannen zijn gewoon veels te enthousiast! Dan blijven Karin, Soundos en Art over.. Dan ga ik nu toch maar voor Soundos!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond dat van Art gewoon dom om meteen een foto te maken als je het toestel nog niet eens op juiste hoogte of wat dan ook maar is. Molle actie?? Geen idee, misschien wel.
Dat van Patrick vond ik ook wel wat verdacht om die laatste pot ineens te vinden/hebben en dan tegen Art zeggen: we kunnen nu mollen door het weg te gooien?!
Ik heb Jan nooit verdacht als Mol, omdat hij voor mijn doen veels te voor de hand liggend was.
Ik denk trouwens dat er volgende week niemand gaat vertrekken!
Dat van Patrick vond ik ook wel wat verdacht om die laatste pot ineens te vinden/hebben en dan tegen Art zeggen: we kunnen nu mollen door het weg te gooien?!
Ik heb Jan nooit verdacht als Mol, omdat hij voor mijn doen veels te voor de hand liggend was.
Ik denk trouwens dat er volgende week niemand gaat vertrekken!
Gast- Gast
Middleme schreef:Marin schreef:
Zo is nu al een paar keer bij zijn test vraag 11 laten zien. Dat zijn de letters van z'n achternaam. Ook schijnt er iets met het getal 3 te zijn (z'n voornaam) maar dat heb ik zelf nog niet gezien.
Ik heb het niet opgemerkt, maar ik wil hier wel aan toevoegen dat het seizoen 11 is en er dus ook een 11e mol is...
Klopt! Het getal 11 komt wel vaak bij hem terug. Maar of dat ook bij anderen is heb ik niet op gelet.
Gast- Gast
plumke schreef:Ik zat ook even aan de eerste keer van vrijstelling te denken. Die had Pepijn toen. Soundos kreeg een rood scherm. Pepijn had daarvoor al gekozen dat iedereen mocht blijven.
Inge schreef:nee dat klopt niet... Iedereen had een rood scherm kunnen krijgen die aflevering, maar iedereen kreeg een groen scherm omdat Pepijn ervoor gekozen had niemand er uit te laten gaan.
Pieter Jan zei ook nog "1 van jullie kan zich gelukkig prijzen" Dus er is nooit bekend geweest wie er anders uit zou zijn gegaan
Ik dacht hetzelfde als jij plumke, maar Soundos kreeg die eerste aflevering dus geen rood scherm. Iedereen kreeg een groen scherm, zij bleef over, maar kreeg uiteindelijk ook een groen scherm.
Gast- Gast
Ik denk eerder, dan was het dus later ook op deze manier gegaan, dat er sowieso wel iemand uit was gegaan. Pepijn heeft ervoor gekozen dat iedereen door ging, wat als het niet zo was?? Dan was ze eruit gegaan en misschien in een andere aflevering terug gekomen. Want ik denk dat er nog mensen terug komen en dat er nog afleveringen zijn waar er niemand weggaat.
Gast- Gast
Dan was niet perse Soundos eruit gegaan, dan had 1 speler eruit gegaan, wie is en was niet bekend.plumke schreef:Ik denk eerder, dan was het dus later ook op deze manier gegaan, dat er sowieso wel iemand uit was gegaan. Pepijn heeft ervoor gekozen dat iedereen door ging, wat als het niet zo was?? Dan was ze eruit gegaan en misschien in een andere aflevering terug gekomen. Want ik denk dat er nog mensen terug komen en dat er nog afleveringen zijn waar er niemand weggaat.
Toevallig bleef Soundos als laatste over, maar dat had iedereen kunnen zijn... alle namen kregen groen dus ook Soundos die toevallig als laatste was...
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hoor niemand over Karin...Zij zat de vorige keer op Horace als mol, en wie ging eruit..juist! Afgelopen keer zat ze op Jan, en ja hoor..! Ze kan er natuurlijk over liegen, want trust nobody, maar ja..Ze heeft wel meer gekke dingen. Beetje doen alsof haar neus bloed, beetje de domme onschuld spelen..Ik weet t niet met haar!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Zit de aflevering terug te kijken, en als Art de mol is legt hij het er wel erg dik bovenop.
Gast- Gast
Als het Art is, kijk ik volgend jaar niet meer. Het ligt er HEEL dik bovenop inderdaad. Hij molt veel te enthousiast en de hints wijzen veel te duidelijk naar hem.
Zij naam betekent 'kunst' in het Engels, en ik elke aflevering zit iets met kunst. Ik zie al helemaal voor me dat ze in de laatste aflevering al die 'kunstshots' achter elkaar monteren en laten zien dat we het door deze hint allang hadden kunnen weten.
Helemaal niet leuk als het zo duidelijk is
Zij naam betekent 'kunst' in het Engels, en ik elke aflevering zit iets met kunst. Ik zie al helemaal voor me dat ze in de laatste aflevering al die 'kunstshots' achter elkaar monteren en laten zien dat we het door deze hint allang hadden kunnen weten.
Helemaal niet leuk als het zo duidelijk is
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Heel veel hints leiden inderdaad naar hem. Daarom denk ik dat hij het is. Maar het zou wel een hele mooie mollenstreek zijn vanuit de productie als ze het zo weten te misleiden dat ze die hints hebben geplaatst, maar tegelijkertijd bijvoorbeeld veel subtielere hints voor Soundos hebben geplaatst. En dat het dan dus Soundos blijkt te zijn. Maar vooralsnog zit ik nog op Art.
Gast- Gast
Jaa Marin dat zou tof zijn. Maar ik vrees het ergste
Dan is het ook helemaal niet leuk meer om te zeggen: 'ziejewel ik wist dat het Art was!'
Dan is het ook helemaal niet leuk meer om te zeggen: 'ziejewel ik wist dat het Art was!'
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik hoop dat het niet Art is eigenlijk, juist omdat het er zo dik bovenop ligt. Dan heeft iedereen op het eind; 'Zie je wel, dat was wel heel duidelijk'. Het is veel leuker als het iemand blijkt te zijn die je helemaal niet verdenkt.
Soundos twijfel ik ook een beetje over nu. Zeker omdat ze ineens Spaans sprak en toen Patrick daar wat over zei lulde ze daar snel overheen.
Heb de opdracht met de jeep en alles wat daarna komt niet gezien, der stream loopt vast. Straks nog eens proberen, als internet dan wat beter werkt.
Soundos twijfel ik ook een beetje over nu. Zeker omdat ze ineens Spaans sprak en toen Patrick daar wat over zei lulde ze daar snel overheen.
Heb de opdracht met de jeep en alles wat daarna komt niet gezien, der stream loopt vast. Straks nog eens proberen, als internet dan wat beter werkt.
Gast- Gast
Ja dat vind ik ook wel hoor. In het begin vond ik het vet cool dat ik die hints door had enzo, maar nu denk ik van ja iedereen kan dat zien, dus is het een beetje te duidelijk. Soundos als underdog mol begin ik wel steeds meer te willen. Zou wel cool zijn.
Gast- Gast
Soundos kruipt daarom bij mij steeds meer naar boven, zeker na de laatste aflevering. Ineens Spaans spreken, toch niet mee willen doen om koeien te drijven etc.
Gast- Gast
Pfff ik weet het echt niet meer. Ik heb heel erg goed op Soundos gelet, ze zou natuurlijk nonchalant 'executie' hebben kunnen noemen bij de 1e opdracht, om te bewijzen dat er toch niemand naar d'r luistert. en ik had bij de 2e opdracht helemaal niet het idee dat ze echt de leiding had.
Art deed nog steeds niks voor de pot. Anna doet steeds hard haar best, dat is de enige waarvan ik bijna zeker weet dat ze de mol niet is.
Art deed nog steeds niks voor de pot. Anna doet steeds hard haar best, dat is de enige waarvan ik bijna zeker weet dat ze de mol niet is.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Art had weer z'n dingetjes, maar ik geloof niet dat hij de mol is..Ik blijf op Karin al heb ik daar niet echt voorbeelden voor, gewoon een gevoel.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Niemand eruit Balennnnn, maar nu snap ik wel waarom er dit seizoen 11 afleveringen zijn .
Ik verdenk Art echt heel erg . Langzaam lopen bij opdracht 1, bij opdracht 2 langzaam de plankjes verzetten. Soundos valt na het zien van deze aflevering voor mij wel af.
Ik verdenk Art echt heel erg . Langzaam lopen bij opdracht 1, bij opdracht 2 langzaam de plankjes verzetten. Soundos valt na het zien van deze aflevering voor mij wel af.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Na deze aflevering is het voor mij helemaal duidelijk, het filmpje wat Marin plaatste heeft daar ook aan bijgedragen, maar ook de tweet die de Mol die week had.
Ik ben er van overtuigd dat het Soundos is. Als mol heeft zij de woorden van tevoren kunnen zien en hoe kom je anders ineens zomaar op het woord executie? Ze hoeft weinig te mollen, anderen verpesten het graag voordat zij de kans krijgt.
Het beeld met die mandjes blijft ook steeds hangen. Anna zei tegen Soundos dat er in het laatste mandje niks zat, ze wilde toch even gaan kijken.
Ze deed niet mee met de opdracht van vorige week, de tweet was toen Koeien (1200), paarden (6) en de Mol (1)
Die ene was zij ...
Voor mij wijzen er steeds meer dingen naar Soundos.
Ik ben er van overtuigd dat het Soundos is. Als mol heeft zij de woorden van tevoren kunnen zien en hoe kom je anders ineens zomaar op het woord executie? Ze hoeft weinig te mollen, anderen verpesten het graag voordat zij de kans krijgt.
Het beeld met die mandjes blijft ook steeds hangen. Anna zei tegen Soundos dat er in het laatste mandje niks zat, ze wilde toch even gaan kijken.
Ze deed niet mee met de opdracht van vorige week, de tweet was toen Koeien (1200), paarden (6) en de Mol (1)
Die ene was zij ...
Voor mij wijzen er steeds meer dingen naar Soundos.
Laatst aangepast door Birgit op do 10 feb 2011 - 9:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik denk inderdaad ook steeds meer Soundos, want volgens mij zat ze helemaal niet de groep te leiden bij die plankjes opdracht. Het was 1 grote chaos. En dan lekker voor de camera zeggen dat ze trots is op zichzelf, lekker misleidend voor de kijker. Maar goed, uiteindelijk is er wel veel geld in de pot terecht gekomen, dus het is niet gelukt dat te doen mislukken.
Ik vind Art nog wel steeds heel erg opvallend qua mol, maar echt te opvallend. Het vierde straatje zeggen als ie het derde straat hoort. Pfff.. Obvious.
Ik vind Art nog wel steeds heel erg opvallend qua mol, maar echt te opvallend. Het vierde straatje zeggen als ie het derde straat hoort. Pfff.. Obvious.
Gast- Gast
Pagina 15 van 24 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24
Pagina 15 van 24
Permissies van dit forum: