DagCafé
+25
Sjaantje
pinkflower
Tesss
FireButterfly
Tiana
Raindrop
Lejow
Gebruikersnaam
Ibbeltje
Burn
PluDan
Jade
Yaelynn
Tullow
Alex
Rush
VeryCherry
Lotus
Suus
Toet
Qiara
Curious
Zininzon
Elsje
May
29 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Maura schreef:Qiara schreef:Ben jij ook aan het zoeken naar vacatures / aan het solliciteren? Of neem je nu eerst even tijd voor jezelf? Vraag ik me al even af...
Ik? Tijd voor mezelf.
Ja, heb je wel al een idee wanneer je ermee aan de slag wil gaan?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Mijn beeldscherm doet een beetje raar
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Maura schreef:Qiara schreef:Ben jij ook aan het zoeken naar vacatures / aan het solliciteren? Of neem je nu eerst even tijd voor jezelf? Vraag ik me al even af...
Ik? Tijd voor mezelf.
Ja, heb je wel al een idee wanneer je ermee aan de slag wil gaan?
Nu nog niet. In 2011 kom ik niet meer aan het werk. Dus 2012, maar met wat weet ik nog niet.
Gast- Gast
Qiara schreef:Hoi June, ja, thanks :-) ! Ik moet er alleen nog even voor gaan zitten om je aanwijzingen te verwerken, en ook die van iemand anders. Daarna stuur ik hem nog even langs mijn vader en broer, denk ik.
Verstandig! Vond je me niet streng? Ik stuur bijna alle documenten helemaal vol rood terug, maar dat betekent niet dat het allemaal niet deugt natuurlijk .
Gast- Gast
Maura schreef:Nu nog niet. In 2011 kom ik niet meer aan het werk. Dus 2012, maar met wat weet ik nog niet.
Ah, ok. Denk je er nog over na om weer te gaan studeren?
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Maura schreef:Nu nog niet. In 2011 kom ik niet meer aan het werk. Dus 2012, maar met wat weet ik nog niet.
Sowieso! Ik wil zo graag rechten studeren. Echt, dat is de liefde van mijn leven. Maar ik weet niet hoe, te duur, etc. Een collega van me, of althans, ex-collega, gaat MER doen van het werk. Dat wil ik vor 50% ook wel. En ik ben een beetje jaloers, ondanks dat ik tien jaar jonger ben.
Gast- Gast
June schreef:Qiara schreef:Hoi June, ja, thanks :-) ! Ik moet er alleen nog even voor gaan zitten om je aanwijzingen te verwerken, en ook die van iemand anders. Daarna stuur ik hem nog even langs mijn vader en broer, denk ik.
Verstandig! Vond je me niet streng? Ik stuur bijna alle documenten helemaal vol rood terug, maar dat betekent niet dat het allemaal niet deugt natuurlijk .
Nee. Ik vind het fijn als mensen er lekker kritisch naar kijken. Ik was er alleen zelf best wel tevreden over eigenlijk, maar er blijken dus wel puntjes te zijn om te verbeteren, maar als dat misschien mijn kansen vergroot, is dat alleen maar beter.
Qiara- Ratel
Maura schreef:Qiara schreef:Maura schreef:Nu nog niet. In 2011 kom ik niet meer aan het werk. Dus 2012, maar met wat weet ik nog niet.
Sowieso! Ik wil zo graag rechten studeren. Echt, dat is de liefde van mijn leven. Maar ik weet niet hoe, te duur, etc. Een collega van me, of althans, ex-collega, gaat MER doen van het werk. Dat wil ik vor 50% ook wel. En ik ben een beetje jaloers, ondanks dat ik tien jaar jonger ben.
Je zegt dat je dat wil, maar tegelijkertijd heb je ook gezegd dat het inhoudelijke werk je niet helemaal iets lijkt. Het is wel echt een hele droge studie. Misschien is MER wel een goede tweede optie, maar ja, hoe je het dan moet realiseren is een lastige...
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Maura schreef:Qiara schreef:Maura schreef:Nu nog niet. In 2011 kom ik niet meer aan het werk. Dus 2012, maar met wat weet ik nog niet.
Je zegt dat je dat wil, maar tegelijkertijd heb je ook gezegd dat het inhoudelijke werk je niet helemaal iets lijkt. Het is wel echt een hele droge studie. Misschien is MER wel een goede tweede optie, maar ja, hoe je het dan moet realiseren is een lastige...
Dat is het probleem.
Laatst hadden we een speciale kwestie op het werk. Deze heb ik met de afdeling Legal compleet weten uit te zoeken. Het bedrijf zelf zegt dat Legal niet moet zeuren en dus ben je weer terug bij af. Maar op die manier met legale zaken bezig zijn, trekt me enorm. En droge stof eigenlijk ook wel. En Mer houdt me tegen, omdat ik moet rekenen. En rekenen en economie is gewoon echt niet mijn ding.
Gast- Gast
Maura schreef:Dat is het probleem.
Laatst hadden we een speciale kwestie op het werk. Deze heb ik met de afdeling Legal compleet weten uit te zoeken. Het bedrijf zelf zegt dat Legal niet moet zeuren en dus ben je weer terug bij af. Maar op die manier met legale zaken bezig zijn, trekt me enorm. En droge stof eigenlijk ook wel. En Mer houdt me tegen, omdat ik moet rekenen. En rekenen en economie is gewoon echt niet mijn ding.
Hmmm, lastig, heb je al uitgezocht of en welke opties er nog eventueel zijn? Ik ben daar zelf helemaal niet in thuis.
Dat klinkt wel positief!
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Maura schreef:Dat is het probleem.
Hmmm, lastig, heb je al uitgezocht of en welke opties er nog eventueel zijn? Ik ben daar zelf helemaal niet in thuis.
Dat klinkt wel positief!
Ik kan dual studeren en ik vind dat ik dat moet doen (weliswaar 1500 euro). Alleen moet ik dan weer tegen starttarief werken en dat terwijl ik 13 euro per uur waard ben. En ik wil weer terug naar Z., omdat dat mijn bedrijf is. Beiden dus onmogelijk.
Gast- Gast
Tja, als je het echt wil, moet je misschien toch ergens iets inleveren, helaas.
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Tja, als je het echt wil, moet je misschien toch ergens iets inleveren, helaas.
Ik weet het. Maar het voelt wel kut. Ergens.
Gast- Gast
Maura schreef:Qiara schreef:Tja, als je het echt wil, moet je misschien toch ergens iets inleveren, helaas.
Ja, het is ook naar, maar het inleveren is tijdelijk. Uiteindelijk ga je er toch juist op vooruit, denk ik.
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Maura schreef:Qiara schreef:Tja, als je het echt wil, moet je misschien toch ergens iets inleveren, helaas.
Ja, het is ook naar, maar het inleveren is tijdelijk. Uiteindelijk ga je er toch juist op vooruit, denk ik.
Dat weet ik wel zeker. Want ik kan met mijn diploma's niet de komende 20 jaar hetzelfde blijven vragen, zonder echte diploma's. Als je vast zit aan het bedrijf is het makkelijker om hoger te komen, maar met mijn status. Dus ik moet ook gewoon studeren. Moeilijk, maar het moet.
Gast- Gast
Ja, het moet!
Qiara- Ratel
Q, always good for you
Qiara- Ratel
Maura schreef:Qiara schreef:Q, always good for you
Kutzender.
Ik luister er anders wel naar :o
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Maura schreef:Qiara schreef:Q, always good for you
Kutzender.
Ik luister er anders wel naar :o
538 is wat je moet hebben.
Gast- Gast
Kan ik wel ff proberen, maar vind Q ook wel prima. Naar mij genoemd he .
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Kan ik wel ff proberen, maar vind Q ook wel prima. Naar mij genoemd he .
Het zou beter zijn als ze zouden zeggen:"Q is good for you.... 538...."
Gast- Gast
Goodnight ladies.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Maura schreef:Qiara schreef:Kan ik wel ff proberen, maar vind Q ook wel prima. Naar mij genoemd he .
Het zou beter zijn als ze zouden zeggen:"Q is good for you.... 538...."
Niet mee eens.
Hoi Toet! En, welke rode wijn is de lekkerste?
Qiara- Ratel
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: