DagCafé
+25
Sjaantje
pinkflower
Tesss
FireButterfly
Tiana
Raindrop
Lejow
Gebruikersnaam
Ibbeltje
Burn
PluDan
Jade
Yaelynn
Tullow
Alex
Rush
VeryCherry
Lotus
Suus
Toet
Qiara
Curious
Zininzon
Elsje
May
29 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Hahah maakt niet uit hoor. Ik ben al jaren erg moe. En wel vaker voor naar de huisarts geweest maar die wimpelde het altijd af. En sinds augustus ben ik nog erger moe, en ben nu eindelijk doorgestuurd. En daarnaast heb ik een heel scala aan andere klachten waarvan niemand weet of het verband houdt met elkaar.Maura schreef:May schreef:Ik moet morgen naar de internist en opeens slaan de zenuwen toe... Terwijl dat nergens voor nodig is.
Waarvoor moet je naar de internist? Heel slecht, lees wel de hele tijd dat je naar het ZH moet, maar heb nooit een idee gehad waarvoor.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Elsje schreef:May schreef:Ik moet morgen naar de internist en opeens slaan de zenuwen toe... Terwijl dat nergens voor nodig is.
Is het je eerste gesprek?
Ik krijg uitslag van bloedonderzoek en urine onderzoek, dus spannend of daar wat uitgekomen is of dat we verder moeten kijken.
May- Ratel
Hoi Reva
May- Ratel
May schreef:Elsje schreef:May schreef:Ik moet morgen naar de internist en opeens slaan de zenuwen toe... Terwijl dat nergens voor nodig is.
Ik krijg uitslag van bloedonderzoek en urine onderzoek, dus spannend of daar wat uitgekomen is of dat we verder moeten kijken.
Dat is ook spannend zowel als er wel of niks uit komt.
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Dat is idd spannend, May. Beetje dubbel ook zeker? Aan de ene kant hoop je denk ik dat er niks uit de onderzoeken komt, maar andere kant weer wel zodat ze het kunnen verhelpen..
Gast- Gast
Elsje schreef:Maura schreef:Krijg trouwens net een sms van één van de betere vrienden van mijn broertje, waarom ik hem laatst vroeg waarom hij nog wakker was. Weet ik zelf ook niet, verveelde me , dus maar teruggestuurd dat ik 'gewoon' nieuwsgierig was.
Leuke jongen?
Mwah. Hij slaapt hier weleens, en dan gebeurd er niets, maar het is niet mijn type. Hij heeft wel humor, is in andere opzichten best aardig. Maar hij is veel te dun en moet iets aan zijn spraak doen.
Gast- Gast
Elsje schreef:May schreef:Elsje schreef:May schreef:Ik moet morgen naar de internist en opeens slaan de zenuwen toe... Terwijl dat nergens voor nodig is.
Ja en iedereen in mijn omgeving is er van overtuigd dat er wat uitgekomen is en dat ik dus morgen ga horen wat ik mankeer. Maar dat wil ik helemaal niet denken, want dan valt het alleen maar giga tegen als er niks uit komt. Dus dat maakt dat ik nog zenuwachtiger word. Ach ik ben ook gewoon een zenuwpees
May- Ratel
Maura: Hahah nja de perfecte man bestaat niet zeggen ze toch?
Elsje- Prater
May schreef:Hahah maakt niet uit hoor. Ik ben al jaren erg moe. En wel vaker voor naar de huisarts geweest maar die wimpelde het altijd af. En sinds augustus ben ik nog erger moe, en ben nu eindelijk doorgestuurd. En daarnaast heb ik een heel scala aan andere klachten waarvan niemand weet of het verband houdt met elkaar.Maura schreef:May schreef:Ik moet morgen naar de internist en opeens slaan de zenuwen toe... Terwijl dat nergens voor nodig is.
Waarvoor moet je naar de internist? Heel slecht, lees wel de hele tijd dat je naar het ZH moet, maar heb nooit een idee gehad waarvoor.
Oeh, dat is echt balen. Ik weet hoe het voelt om continu moe te zijn. Maar ik verwen mezelf te veel.
Succes morgen!
Gast- Gast
Reva schreef:Dat is idd spannend, May. Beetje dubbel ook zeker? Aan de ene kant hoop je denk ik dat er niks uit de onderzoeken komt, maar andere kant weer wel zodat ze het kunnen verhelpen..
Ik hoop echt dat er wat uitkomt. Ik roep al 12 jaar lang dat ik wat mankeer en dat het allemaal niet klopt hoe mijn lichaam reageert. Maar ik hoop dan wel weer dat het iets is wat makkelijk te verhelpen is met een pilletje ofzo.
May- Ratel
May schreef:Elsje schreef:May schreef:Elsje schreef:May schreef:Ik moet morgen naar de internist en opeens slaan de zenuwen toe... Terwijl dat nergens voor nodig is.
Ja en iedereen in mijn omgeving is er van overtuigd dat er wat uitgekomen is en dat ik dus morgen ga horen wat ik mankeer. Maar dat wil ik helemaal niet denken, want dan valt het alleen maar giga tegen als er niks uit komt. Dus dat maakt dat ik nog zenuwachtiger word. Ach ik ben ook gewoon een zenuwpees
Ik wens je veel sterkte
Elsje- Prater
Maura schreef:May schreef:Hahah maakt niet uit hoor. Ik ben al jaren erg moe. En wel vaker voor naar de huisarts geweest maar die wimpelde het altijd af. En sinds augustus ben ik nog erger moe, en ben nu eindelijk doorgestuurd. En daarnaast heb ik een heel scala aan andere klachten waarvan niemand weet of het verband houdt met elkaar.Maura schreef:May schreef:Ik moet morgen naar de internist en opeens slaan de zenuwen toe... Terwijl dat nergens voor nodig is.
Oeh, dat is echt balen. Ik weet hoe het voelt om continu moe te zijn. Maar ik verwen mezelf te veel.
Succes morgen!
Hahah in beweging komen dan Dank je wel!
May- Ratel
Dank je!Elsje schreef:May schreef:Elsje schreef:May schreef:Elsje schreef:May schreef:Ik moet morgen naar de internist en opeens slaan de zenuwen toe... Terwijl dat nergens voor nodig is.
Ik wens je veel sterkte
May- Ratel
Elsje schreef:Maura: Hahah nja de perfecte man bestaat niet zeggen ze toch?
Nou, om even grof te zijn. Ik leg het nog liever aan met mijn aartsvijand. De beste vriend van mijn broer. Hij stond eens aan de deur en zei:"Ik zoek jouw broertje". Ik keek hem aan en zei:"Moet je goed kijken" en heb de deur dichtgesmeten. Mams kwam eraan en toen moest ik wel opendoen, maar wat had ik hem daar graag laten staan. Kijk, zo voel ik me ook ten opzichte van deze jongen. Aardig, lief, maar niets voor mij.
Gast- Gast
Wij gaan hier samen expeditie terug kijken
Dag!!
Dag!!
Elsje- Prater
Dag Elsje!
Maura snap er niet zoveel van, maar ik snap wel dat je geen romantische gevoelens voor hem hebt.
Maura snap er niet zoveel van, maar ik snap wel dat je geen romantische gevoelens voor hem hebt.
May- Ratel
Maura schreef:Elsje schreef:Maura: Hahah nja de perfecte man bestaat niet zeggen ze toch?
Nou, om even grof te zijn. Ik leg het nog liever aan met mijn aartsvijand. De beste vriend van mijn broer. Hij stond eens aan de deur en zei:"Ik zoek jouw broertje". Ik keek hem aan en zei:"Moet je goed kijken" en heb de deur dichtgesmeten. Mams kwam eraan en toen moest ik wel opendoen, maar wat had ik hem daar graag laten staan. Kijk, zo voel ik me ook ten opzichte van deze jongen. Aardig, lief, maar niets voor mij.
Oke! Geen hand vol maar een land vol
Elsje- Prater
Het scheelt dat ik ook al de hele dag niets van mezelf snap. Maar klopt, geen romantische gevoelens.
Gast- Gast
Ja en mijn hoofd zit vol slijm dus ik snap vandaag al veel niet of het kwartje valt een kwartier later ofzo.
May- Ratel
May schreef:Ja en mijn hoofd zit vol slijm dus ik snap vandaag al veel niet of het kwartje valt een kwartier later ofzo.
Niet jouw schuld, als dit trouwens op mijn post slaat, want ik ben gewoon ontzettend wazig vandaag.
Gast- Gast
Gezellig zijn we beide wazig
May- Ratel
May schreef:Gezellig zijn we beide wazig
Als je, je telefoon van de oplader haalt en denkt het meegenomen te hebben naar de woonkamer, maar eigenlijk op bed hebt laten liggen. Dan zegt dat genoeg.
Gast- Gast
Hoi dames!
Maura, ben je al naar Duitsland geweest?
Maura, ben je al naar Duitsland geweest?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Goede avond allemaal!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40