DagCafé
+25
Sjaantje
pinkflower
Tesss
FireButterfly
Tiana
Raindrop
Lejow
Gebruikersnaam
Ibbeltje
Burn
PluDan
Jade
Yaelynn
Tullow
Alex
Rush
VeryCherry
Lotus
Suus
Toet
Qiara
Curious
Zininzon
Elsje
May
29 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Zelda schreef:Ik hoop dat het met Smikkell goed gaat...
Hoezo maak je je zorgen, bedoel ik...
Gast- Gast
Omdat ik de smiley van Reva zag toen ze zei dat Smikkell druk met andere zaken bezig is. Daaruit maakte ik op dat het niet zo best met Smikkell gaat. Maar ik kan het verkeerd opgevat hebben.
Gast- Gast
Zelda schreef:Omdat ik de smiley van Reva zag toen ze zei dat Smikkell druk met andere zaken bezig is. Daaruit maakte ik op dat het niet zo best met Smikkell gaat. Maar ik kan het verkeerd opgevat hebben.
Ik vind het gewoon leuk als Smikkell hier is.
Gast- Gast
OkReva schreef:Zelda schreef:Omdat ik de smiley van Reva zag toen ze zei dat Smikkell druk met andere zaken bezig is. Daaruit maakte ik op dat het niet zo best met Smikkell gaat. Maar ik kan het verkeerd opgevat hebben.
Ik vind het gewoon leuk als Smikkell hier is.
Gast- Gast
Wauw zusje dati s een onwijs leuke site!
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
En dan nog, als je zo gesteld bent op het welzijn van Smikkell, zou je ook iets minder op haar kunnen vitten sowieso
Gast- Gast
Elsje schreef:Wauw zusje dati s een onwijs leuke site!
Ja, ben verslaafd aan Pinterest. Tis erg handig om je dingetjes bij elkaar te verzamelen, zoals recepten. De link die ik hier plaatste is dus ook mijn eigen hoekje zeg maar .
Gast- Gast
Dit vind ik echt heel grappig. Dus omdat ik blijkbaar 'vit' op iemand, mag ik iemand geen welzijn toewensen? Ik mis de logicaReva schreef:En dan nog, als je zo gesteld bent op het welzijn van Smikkell, zou je ook iets minder op haar kunnen vitten sowieso
Gast- Gast
Zusje schreef:Elsje schreef:Wauw zusje dati s een onwijs leuke site!
Ja, ben verslaafd aan Pinterest. Tis erg handig om je dingetjes bij elkaar te verzamelen, zoals recepten. De link die ik hier plaatste is dus ook mijn eigen hoekje zeg maar .
Maar staan er ook recepten bij?
Elsje- Prater
Elsje, als je op zo'n plaatje klikt kom je op het plaatje zelf en als je daar dan weer opklikt kom je over het algemeen (ik probeer het altijd zo te doen als ik de link heb) op de website terecht waar het recept te vinden is.
Gast- Gast
Zelda schreef:Dit vind ik echt heel grappig. Dus omdat ik blijkbaar 'vit' op iemand, mag ik iemand geen welzijn toewensen? Ik mis de logicaReva schreef:En dan nog, als je zo gesteld bent op het welzijn van Smikkell, zou je ook iets minder op haar kunnen vitten sowieso
Ik vond het idd ook grappig.
Laatst aangepast door Reva op za 26 nov 2011 - 8:07; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : quote was kapot)
Gast- Gast
Hoppa!
We worden ff gebeld door een Duitse collega als we mee wat gaan drinken!
In de hoop dat hij rijd!
Fijne avond allen!
We worden ff gebeld door een Duitse collega als we mee wat gaan drinken!
In de hoop dat hij rijd!
Fijne avond allen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik zou het oprecht naar vinden als het niet goed met Smikkell gaat, voor mij maakt het dan niet zoveel uit of we op elkaar zaten te vitten of niet. Geldt voor iedereen trouwens. Ik wens iedereen het beste toe, gelukkig maar dat ik geen haatdragend persoon ben
Laatst aangepast door Zelda op za 26 nov 2011 - 8:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Thnx Zusje!
Jij ook een fijne avond!
Hoop dat je nog iemand vind voor de bios!
Jij ook een fijne avond!
Hoop dat je nog iemand vind voor de bios!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha ik ga niet meer naar de bios hoor, heb geen puf meer... Zojuist lekker stokbrood met aioli naar binnen gepropt .
Gast- Gast
Zusje schreef:Veel plezier Burn!
Reva; Link?
Moet je even je email sturen naar Inge van hier Ze mailde hem net naar mij (nav het koolhydraten topic)
Gast- Gast
Oke ga ik dat is even proberen.
Elsje- Prater
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: