Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+25
Sjaantje
pinkflower
Tesss
FireButterfly
Tiana
Raindrop
Lejow
Gebruikersnaam
Ibbeltje
Burn
PluDan
Jade
Yaelynn
Tullow
Alex
Rush
VeryCherry
Lotus
Suus
Toet
Qiara
Curious
Zininzon
Elsje
May
29 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 3 Empty Re: DagCafé

Bericht  May do 24 nov 2011 - 10:36

Haha Maura idd!

Hallo Dames!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 10:37

Zininzon schreef:Hoi dames!

Maura, ben je al naar Duitsland geweest? Wink

Mag ik niet in met mijn zomerbandjes. Dus ik moet binnenkort even regelen dat ik de auto van papa en vrouw regel en dan neem ik mijn beste vriend mee, die ook niet snapte waar ik zo moeilijk over deed, en dan ga ik 212 sexy scoren! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zininzon do 24 nov 2011 - 10:38

Haha, helemaal goed.. Wist inderdaad dat van de winterbanden, maar dacht dat je inmiddels misschien al wat geweest. Je moet er wat voor over hebben he Wink
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 10:40

Zininzon schreef:Haha, helemaal goed.. Wist inderdaad dat van de winterbanden, maar dacht dat je inmiddels misschien al wat geweest. Je moet er wat voor over hebben he Wink

Ik wist het dus echt niet van de winterbanden. Dus vroeg vriend of hij meeging, had auto al afgetankt en toen dus dit. Hij zei ook dat het zo geen probleem was om DE in te rijden, maar bij een ongeluk het weleens iets naars kon worden. Dus ik wil dat risico niet lopen. Paps auto maar even mee, want ik ga echt geen winterbanden zetten. Kost me teveel geld. angel

Gast
Gast

Bericht  Zininzon do 24 nov 2011 - 10:53

Haha en zeker bij gladheid geen winterbanden mee kopen wat prijs betreft. Dat moet je toch echt wel ruim van tevoren al doen haha.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 10:53

Zo... Tas voor het weekend ingepakt, slaappil genomen en straks lekker onder de wol, en hopelijk morgen uitgerust wakker worden smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 10:55

Zininzon schreef:Haha en zeker bij gladheid geen winterbanden mee kopen wat prijs betreft. Dat moet je toch echt wel ruim van tevoren al doen haha.

Ik doe het nooit. En vorig jaar met die winter? Ik gleed wat en had er lol in. Maar winterbanden vind ik gewoon, in tegestelling tot mijn vader, niet nodig. En ik ben blij dat het hier nog niet verplicht is. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Zininzon do 24 nov 2011 - 10:58

Slaap lekker Maple en alvast een goed weekend hug
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Zininzon do 24 nov 2011 - 10:59

Maura schreef:
Zininzon schreef:Haha en zeker bij gladheid geen winterbanden mee kopen wat prijs betreft. Dat moet je toch echt wel ruim van tevoren al doen haha.

Ik doe het nooit. En vorig jaar met die winter? Ik gleed wat en had er lol in. Maar winterbanden vind ik gewoon, in tegestelling tot mijn vader, niet nodig. En ik ben blij dat het hier nog niet verplicht is. laughcry

Ik moet elke dag 30 km naar mijn werk. Vorig jaar heb ik 1 x boven een sloot gehangen en 1 x een hele draai op de weg gemaakt (geen auto in de buurt, anders was het niet goed afgelopen). Het jaar er voor nergens last van gehad...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:05

Zininzon schreef:
Maura schreef:

Ik moet elke dag 30 km naar mijn werk. Vorig jaar heb ik 1 x boven een sloot gehangen en 1 x een hele draai op de weg gemaakt (geen auto in de buurt, anders was het niet goed afgelopen). Het jaar er voor nergens last van gehad...

Ik moest er 50 en heb soms 30 km per uur op de A7 moeten rijden, omdat sneller te gevaarlijk was. En je hebt altijd van die gekken die dan juist 120 gaan rijden. Maar zij liever dan ik. Het valt je ook gewoon aan, dat winterweer. Zo ineens is het er en moet je er maar wat mee doen. En ergens vind ik dat gewoon doen wel leuk. Cool

Gast
Gast

Bericht  May do 24 nov 2011 - 11:07

Ik ga slapen. Slaap lekker allemaal!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Zininzon do 24 nov 2011 - 11:07

Haha, ja dat heb ik ook met de eerste dag dat ik moet krabben. Dat ik opsta, de gordijnen open en denk: :shock: NEEEE!

En ik ken het, 30 op de snelweg. Maar serieus, ik ben altijd blij als ik op de snelweg ben. Hier in de middle of niks hoef je niet eens gas te geven, glij je zo richting snelweg.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Zininzon do 24 nov 2011 - 11:08

Slaap lekker May!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Zininzon do 24 nov 2011 - 11:09

Ik kreeg net trouwens een mail dat ik mag meedoen aan het Groot Dictee van mijn gemeente!
Had een oefenproefwerk gemaakt en nu hoor ik bij de 15 besten (weet alleen niet hoeveel inzendingen er waren Wink). Ben er nu al zenuwachtig voor! Ben best goed in grammatica, maar echt héél moeilijke woorden (als in: die moeilijke die Philip Freriks altijd voorleest) kan ik echt niet schrijven...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:10

Zininzon schreef:Haha, ja dat heb ik ook met de eerste dag dat ik moet krabben. Dat ik opsta, de gordijnen open en denk: :shock: NEEEE!

En ik ken het, 30 op de snelweg. Maar serieus, ik ben altijd blij als ik op de snelweg ben. Hier in de middle of niks hoef je niet eens gas te geven, glij je zo richting snelweg.

Hier dus ook, want strooien en voorzorg hebben ze nog nooit van gehoord. Maar vorig jaar was het zo slecht dat ik ruim anderhalf uur onderweg was en toen ik aankwam, kwamen mijn leidinggevenden ook aan. Ik moest nog even inchecken, met zo'n domme pas, om de auto te kunnen parkeren en het eerste wat ik hoorde van de beste leidinggevende die ik ooit heb gehad was:"Je hebt het gehaald. Knap hoor!" Toen voelde ik me wel een beetje trots haha.

Trusten May! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:11

Zininzon schreef:Ik kreeg net trouwens een mail dat ik mag meedoen aan het Groot Dictee van mijn gemeente!
Had een oefenproefwerk gemaakt en nu hoor ik bij de 15 besten (weet alleen niet hoeveel inzendingen er waren Wink). Ben er nu al zenuwachtig voor! Ben best goed in grammatica, maar echt héél moeilijke woorden (als in: die moeilijke die Philip Freriks altijd voorleest) kan ik echt niet schrijven...

Wilde net zeggen, hoop dat ze het paard achterwege laten. Very Happy Maar wat goed! Een trotsmomentje! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zininzon do 24 nov 2011 - 11:15

Ja, stiekem was ik wel trots! Toen ik de mail las, dacht ik dat ik in de bijgevoegde brief een vriendelijke afwijzing zou lezen, maar niets was minder waar!

En ik heb er vorig jaar ook eens 1,5 uur over gedaan om op het werk te komen. Echt zot! Bij mij is het per gemeente goed zichtbaar hoe er wordt gestrooid. Soms, bij het overgaan van de gemeentegrens, is de weg ineens spekglad terwijl je daarvoor best goed hebt kunnen doorrijden. Levensgevaarlijk!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:17

Jaaaa! Hier net zo! Strooien is kennelijk niet voor elke gemeente een issue. Mijn gemeente strooit gewoon standaard niet. 20 km verder is de weg opeens schoon. Zo stom om dat te zien. angel

Gast
Gast

Bericht  Zininzon do 24 nov 2011 - 11:33

Belachelijk! Zijn we het daar iig over eens, haha.

Ik ga ook slapen. Bye
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Qiara do 24 nov 2011 - 11:57

Joeeeehoooeeee
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:58

*echo*

Gast
Gast

Bericht  Qiara do 24 nov 2011 - 12:06

Ben jij ook aan het zoeken naar vacatures / aan het solliciteren? Of neem je nu eerst even tijd voor jezelf? Vraag ik me al even af...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 12:08

Hee Q, had je mijn mail nog gezien smile?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 12:10

Qiara schreef:Ben jij ook aan het zoeken naar vacatures / aan het solliciteren? Of neem je nu eerst even tijd voor jezelf? Vraag ik me al even af...

Ik? Tijd voor mezelf.

Gast
Gast

Bericht  Qiara do 24 nov 2011 - 12:11

Hoi June, ja, thanks :-) ! Ik moet er alleen nog even voor gaan zitten om je aanwijzingen te verwerken, en ook die van iemand anders. Daarna stuur ik hem nog even langs mijn vader en broer, denk ik.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud