Speelgoed 2 jarige
+2
Liadan
Tania
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Speelgoed 2 jarige
Mijn zoontje is wel klaar met het 'babyspeelgoed'. Duplo en z'n keukentje zijn nog wel erg leuk maar de rest blijft liggen. Hij heeft laatst al wat hotwheels auto's gekregen en dat vindt hij helemaal geweldig. Treinen werden ook steeds leuker en sinds we gister bij het spoorwegmuseum zijn geweest heeft hij het alleen nog maar over treinen dus misschien maar kijken of ze daar iets leuks van hebben.
Watvoor speelgoed vinden jullie peuters leuk? Ik wil wat nieuwe dingen erbij gaan kopen zodat hij weer wat leuke dingen heeft om mee te spelen.
Watvoor speelgoed vinden jullie peuters leuk? Ik wil wat nieuwe dingen erbij gaan kopen zodat hij weer wat leuke dingen heeft om mee te spelen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Speelgoed 2 jarige
- duplotrein en houten trein
- keukentje
- knutselspullen (schaar, stickers, verf enz.)
- pop met bedje/kinderstoel/draagdoek/flesje/luiers
- houten blokken
- keukentje
- knutselspullen (schaar, stickers, verf enz.)
- pop met bedje/kinderstoel/draagdoek/flesje/luiers
- houten blokken
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Een duplotrein klinkt wel leuk daar ga ik is voor kijken. Houten blokken is ook een goed idee daar zat hij laatst bij iemand anders thuis ook fanatiek mee te spelen. Knutselspullen hebben we laatst veel van gekocht is inderdaad ook een succes.
Tania- Ratel
Een houten treinbaan.
little people.
D. is sinds een paar dagen helemaal aan dr pop gehecht. hij krijgt eten en een flesje, in bed en in de maxi cosi. ze is er maar druk mee.
little people.
D. is sinds een paar dagen helemaal aan dr pop gehecht. hij krijgt eten en een flesje, in bed en in de maxi cosi. ze is er maar druk mee.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
J. heeft ook een pop maar die is vooral leuk als ik met M. bezig ben. Dan moet pop ook een schone luier en een flesje enz. Voor de rest kijkt hij er niet zoveel naar om. Af en toe krijgt M. de pop op haar hoofd gegooid als ze in de box ligt omdat ze er dan ook mee mag spelen
Tania- Ratel
zandbak, fietsje, grote kralen, potloden en verf, bal, auto's, keukentje, pop+buggy, loopwagen hier speelt a.lex veel mee.
Laatst aangepast door loesje op vr 10 aug 2012 - 20:50; in totaal 1 keer bewerkt
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Haha, we lief dat hij zijn speelgoed wil delen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Zijn er mensen die de houten trein van Ikea hebben en is die leuk?
Anders misschien tips voor andere leuke/goede houten treinen?
Anders misschien tips voor andere leuke/goede houten treinen?
Tania- Ratel
Wij hebben de startersset van de houten trein van Thomas de Stoomlocomotief, die is wel erg leuk. De rails van Brio, Ikea, Hema en Eichhorn passen er ook op.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Wij hebben de startersset van de houten trein van Thomas de Stoomlocomotief, die is wel erg leuk. De rails van Brio, Ikea, Hema en Eichhorn passen er ook op.
Oh dat is handig dat kan gewoon allemaal gecombineerd worden bij mekaar. Dat wist ik niet, ik dacht dat dat allemaal anders was. Bedankt voor de tip!
Tania- Ratel
Hier speelt meneer met niks. Het is voetballen, "fietsen" en meneer is dol op de iPad. Met duplo, z'n garage etc speelt hij niet meer. Hopelijk komt het wel weer.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Soortgelijke onderwerpen
» Speelgoed 2 jarige
» Must have speelgoed voor een 2 jarige
» Knutselen met een 3-jarige
» Traktatie 1 jarige kdv
» Schema 1-jarige.
» Must have speelgoed voor een 2 jarige
» Knutselen met een 3-jarige