Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wraaah stress!

+5
sonly
Caresses
mzcharlotte
Susan
RYW
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wraaah stress! Empty Wraaah stress!

Bericht  RYW wo 23 nov 2011 - 5:26

Ik weet niet waar ik deze kwijt moet, maar denk dat Persoonlijk het meest passend is.

Zoals de meeste mensen wel weten ben ik gescheiden van de vader van mijn zoons. We hebben een omgangsregeling waarbij ze om de 2 weken het weekend en de helft van de schoolvakanties bij hem zijn.

Nou hadden we dit jaar (voor het eerst, na 3 jaar uit elkaar te zijn) afgesproken dat de jongens in de kerstvakantie bij hem zouden zijn.

Afgelopen tijd heb ik me helemaal kapot gewerkt voor mijn baas én voor mijn masterstudie, naast die twee kleine jochies, en had dus afgesproken met mijn vriend in de kerstvakantie op vakantie te gaan, even helemaal weg met zijn tweetjes. We hebben allebei enorm veel stress, en we zijn er beiden ZO aan toe. Ik kijk er al maanden naar uit, en loop er op mijn tandvlees naartoe.

Nu whatsappt ex dat hij ze in de kerstvakantie maar één week kan hebben (wat heet 1 week: van 2e kerstdag tot aan nieuwjaarsdag) omdat hij anders geen vrije dagen overhoudt in 2012 om voor zichzelf te hebben of te kunnen klussen, ofzo.

JA EN?!

We hebben dit al begin van het jaar afgesproken middels een mooi (door mij gemaakt) excelbestandje waar hij mee akkoord gegaan is, we hebben het er 3 maanden geleden NOG eens over gehad, en nu ineens dit? En dan kan onze vakantie niet doorgaan omdat hij dagen voor zichzelf vrij wil hebben? Ik zit al volop in de stress de afgelopen weken, en dit kan ik er echt niet bij hebben!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wraaah stress! Empty Re: Wraaah stress!

Bericht  Susan wo 23 nov 2011 - 5:28

Kan je dan niet gewoon zeggen: afspraak is afspraak, dus je houdt je er maar aan? Waarom zou hij aan het langste eind moeten trekken?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wraaah stress! Empty Re: Wraaah stress!

Bericht  RYW wo 23 nov 2011 - 5:31

Susan schreef:Kan je dan niet gewoon zeggen: afspraak is afspraak, dus je houdt je er maar aan? Waarom zou hij aan het langste eind moeten trekken?

Dat heb ik tegen 'm gezegd, en er komt een hoop gekoer en gemier uit, maar ik hou voet bij stuk. Is hij nou helemaal, zeg....

Maar dit bezorgt me zoveel stress, en ik zit al tegen m'n grenzen aan op het moment dat ik het er echt niet bij kan hebben, zijn geouwehoer. Ik ben echt altijd enorm flexibel voor hem (vooral voor de jongens natuurlijk) maar dit moet nou maar eens afgelopen zijn. Goddamnit.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wraaah stress! Empty Re: Wraaah stress!

Bericht  mzcharlotte wo 23 nov 2011 - 5:55

hug

Lekker handige ex zeg. Goed dat je voet bij stuk houdt!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wraaah stress! Empty Re: Wraaah stress!

Bericht  Caresses wo 23 nov 2011 - 6:03

Irritant zeg, zo'n ex.

Idd goed dat je voet bij stuk houdt.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wraaah stress! Empty Re: Wraaah stress!

Bericht  sonly wo 23 nov 2011 - 6:18

Idd voet bij stuk houden en anders misschien kijken of je zoons misschien een weekje bij iemand anders kunnen logeren? Een opa/oma/oom/tante oid?? Vinden ze misschien ook wel hartstikke leuk! Hun eigen mini vakantie.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wraaah stress! Empty Re: Wraaah stress!

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 7:36

Voel me te belabberd om een zinnige reactie te geven, maar wil je wel even laten weten dat ik aan je denk. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wraaah stress! Empty Re: Wraaah stress!

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 7:38

RYW mocht je ex alsnog voet bij stuk houden wat ik echt niet hoop voor je, is het dan geen optie om je kindjes naar je ouders te brengen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wraaah stress! Empty Re: Wraaah stress!

Bericht  Tania wo 23 nov 2011 - 7:49

Ik zou ook zeggen dat het nou eenmaal afgesproken is en dat hij zich er maar aan moet houden. Want nu beslist hij dus niet alleen dat hij de kinderen maar een week heeft maar ook nog precies wanneer, dat lijkt me niet helemaal eerlijk.

Mocht het nou echt uit de hand lopen, dan kunnen jullie misschien een week op vakantie en die week daarna nog een weekje wat leuks doen met de jongens? Maar goed als dat echt geen optie is dan heeft hij gewoon pech natuurlijk.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wraaah stress! Empty Re: Wraaah stress!

Bericht  RYW wo 23 nov 2011 - 7:51

Mijn ouders zijn nog niet met pensioen en werken allebei fulltime, en mijn broer heeft zelf een jonge baby.. Maar ik denk dat hij met een hoop poeha en zieligdoen zich uiteindelijk wel gewonnen geeft. Maar ik word er gewoomn gek van dat alles een strijd moet zijn, zelfs iets dat al zo lang geleden was afgeaproken..
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wraaah stress! Empty Re: Wraaah stress!

Bericht  Darius wo 23 nov 2011 - 9:54

Dat lijkt me nou gewoon echt vreselijk irritant. Afspraak is afspraak. Ik snap dat voet bij stuk blijven wellicht de beste oplossing is, maar zouden jouw (jullie) kinderen daar niet de dupe van worden? Dus dat als hij de kinderen wel heeft de hele kerstvakantie, dat hij ze ergens dumpt en zo jouw kinderen ook geen leuke kerstvakantie hebben?

Hebben jullie al geboekt?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wraaah stress! Empty Re: Wraaah stress!

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 19:30

Weet hij dat jij en je vriend samen op vakantie gaan? Misschien dat hij daarvoor extra kinderachtig gaat doen? Lager dan lager kun je niet komen. Wat vervelend zeg! Maar ik ben het met de rest mee afspraak is afspraak, dan gaat hij verdorie maar eens een keer op de blaren zitten. Ik zou hem dan heel erg duidelijk maken en voet bij stuk houden. Hoop dat het uiteindelijk goed komt, want gun jou zo graag deze vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wraaah stress! Empty Re: Wraaah stress!

Bericht  RYW wo 23 nov 2011 - 20:19

Darius schreef:Dat lijkt me nou gewoon echt vreselijk irritant. Afspraak is afspraak. Ik snap dat voet bij stuk blijven wellicht de beste oplossing is, maar zouden jouw (jullie) kinderen daar niet de dupe van worden? Dus dat als hij de kinderen wel heeft de hele kerstvakantie, dat hij ze ergens dumpt en zo jouw kinderen ook geen leuke kerstvakantie hebben?

Hebben jullie al geboekt?

Nee, we gaan de dag na kerst naar Schiphol en kijken dan waarheen er een vliegtuig gaat smile

Het stomme is ook nog dat hij niet ver weg woont, en dat de BSO welgeteld 15 minuten bij hem vandaan is. Hij kan ze dus evt een paar daagjes daar brengen als hij wil, maar dat vindt hij teveel gedoe! Voor die 15 min!

Hij zal ze denk ik niet bij oma dumpen, daar heeft hij een enorm slechte band mee, dus ik denk wel dat hij zich met tegenzin aan de afspraak zal houden.

Ik vind het alleen zo sneu. In het ene topic gaat het over mijn vriend die zo graag vader wil zijn dat hij alles uit de kast haalt om een paar uur alleen te zijn met zijn zoon, en in het andere topic gaat het over mijn ex die zonder enig gezeik zijn kinderen kan zien, maar die de vakantie 'teveel gedoe' vindt. Mijn vriend zou een moord doen voor 2 weken zijn zoon bij zich, en mijn ex gaat er zo achteloos mee om..
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wraaah stress! Empty Re: Wraaah stress!

Bericht  Alex wo 23 nov 2011 - 20:27

RYW, wat een rotsituatie. Ik vind het echt ontzettend kinderachtig dat je ex nu zo gaat lopen zaniken. Jullie hebben een afspraak gemaakt en daar dient hij zich aan te houden. Het is inderdaad schrijnend om te zien hoe jouw vriend vecht om zijn zoon te zien en hoe jouw ex vervolgens moeilijk doet over een weekje met zijn zoons. Ik hoop dat je ex uiteindelijk inziet dat hij kinderachtig bezig is en een leuke week heeft met de jongens. Probeer niet teveel te stressen, ook al is dat heel makkelijk gezegd Wraaah stress! 699888
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wraaah stress! Empty Re: Wraaah stress!

Bericht  Jasmine wo 23 nov 2011 - 21:04

Wat enorm tegenstrijdig idd.

Maar afspraak is afspraak. Je hebt afspraken gemaakt met je ex, daar moet hij zich ook aan houden. Je houdt je rustig in het belang van je kinderen, maar onbewust cijfer je jezelf zo dusdanig weg, dat je ex het nog wel eens kan gaan winnen over de rug van zijn kinderen. Want als je kinderen toch ergens anders heen gaan of naar de BSO, dan heeft hij toch zijn zin. Ik snap die dat hij er zo makkelijk mee om kan gaan, het zijn zijn kinderen!

Ik snap dat je hier heel veel stress van hebt. Maar jij hebt je vakantie verdiend, laat dat niet nu al verpesten door een dwarse ex!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wraaah stress! Empty Re: Wraaah stress!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum