Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En toen was het alweer 2 januari..

+2
Toet
ButterflyEffect
6 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

En toen was het alweer 2 januari.. - Pagina 2 Empty Re: En toen was het alweer 2 januari..

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:02

toetje_ schreef:

Ik heb een hekel aan mensen die meteen roepen dat er iets in hun drankje is gegooit terwijl ze gewoon veel te veel gezopen hebben, of niet snappen dat één drankje ook verkeerd kan vallen. (niet dat jij dit doet hoor, maar ik wil de het even kwijt :P )
Maar bij jou krijg ik toch sterk het idee dat het niet door alcohol komt..

Ik heb daar zelf ook een hekel aan, daarom ben ik ook voorzichtig met dat zomaar roepen, maar het is zo'n raar verhaal. Ik weet het ook gewoon niet. Misschien is de drank gewoon compleet verkeerd gevallen, maar ik vind het 'eng', omdat ik nog nooit zo op alcohol heb gereageerd en het dus niet meer weet.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was het alweer 2 januari.. - Pagina 2 Empty Re: En toen was het alweer 2 januari..

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:03

Smikkell schreef: king Door die hartkloppingen twijfel ik ook. Weet je of er op het feest nog meer mensen de weg kwijt waren?

Isa, het was wel vervelend. Vooral omdat er van alles mis had kunnen gaan maar verder heb ik er nooit bij stil gestaan. Stom dat mijn moeder zijn kant kiest, dat wel.

Dat lijkt me inderdaad heel *** dat hij haar kant dan kiest.

Bij mijn weten was verder niemand de weg kwijt, dan had ik het wel gehoord. Ook daarom twijfel ik. Ik het enige wat ik nog kon bedenken is dat bijna niemand iets gekleurds aan had (het thema was goud en iedereen was in goud en of zwart) en ik had een rood jurkje aan. Als je iets op iemand wilt testen, is het handig wanneer deze persoon wel herkenbaar is. Maarja.. dat vind ik dan wel weer een erg hoog complottheorie gehalte hebben Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:04

king Ik denk niet dat het je jurkje was, June..

het was dus duidelijk drugs, je hebt nu ook al last van waanideeen. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 1 jan 2011 - 14:06

Haha Isa, jij slaapt ook echt nooooit optijd!

Ik ben inmiddels van beneden naar boven verhuisd. Ik lig al wel op bed...maar slapen ho maar!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:06

Smikkell; Dat is, naar mijn mening, het ergste wat een moeder haar kind kan aandoen! Sad

Gast
Gast

Bericht  Toet za 1 jan 2011 - 14:08

Ik twijfel inderdaad ook door de hartkloppingen en door het niet hebben van een kater.
Als je zo ver weg bent van de drank, voel je je volgens mij echt wel beroerd te volgende dag en al helemaal omdat je zegt dat je normaal gesproken wel een kater hebt.
Van bijvoorbeeld GHB krijg helemaal geen kater.

Maargoed, je komt er waarschijnlijk toch niet achter wat het is. Ik zou die hartkloppingen wel even goed in de gaten houden en anders eventueel maandag de huisarts bellen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:08

Isa schreef:Smikkell; Dat is, naar mijn mening, het ergste wat een moeder haar kind kan aandoen! Sad
king Geloof me, -weg-

Laatst aangepast door Smikkell op za 1 jan 2011 - 14:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:09

toetje_ schreef:Ik twijfel inderdaad ook door de hartkloppingen en door het niet hebben van een kater.
Als je zo ver weg bent van de drank, voel je je volgens mij echt wel beroerd te volgende dag en al helemaal omdat je zegt dat je normaal gesproken wel een kater hebt.

Maargoed, je komt er waarschijnlijk toch niet achter wat het is. Ik zou die hartkloppingen wel even goed in de gaten houden en anders eventueel maandag de huisarts bellen.
king Dit dus

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:10

Smikkell schreef: king Ik denk niet dat het je jurkje was, June..

het was dus duidelijk drugs, je hebt nu ook al last van waanideeen. Very Happy

Haha.. Ik zou gewoon niet weten of het iets was wat ze in mijn drankje hebben gedaan en waarom ze mij dan hebben gekozen Very Happy. Ik ben natuurlijk héél leuk, maar dan nog Wink. Ik zal het nooit weten, ik houd het maar gewoon op alcohol die compleet verkeerd gevallen is. Dat is minder eng.

@ je andere bericht: Ik denk dat het belangrijk is dat je inderdaad even met een professional gaat praten over je moeder. Dit soort dingen zijn heel erg om mee te maken. Dat is toch je basis. Of beter gezegd: dat hoort toch je basis te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:11

Smikkell schreef:
toetje_ schreef:Ik twijfel inderdaad ook door de hartkloppingen en door het niet hebben van een kater.

king Dit dus

Mijn vriend studeert geneeskunde en houdt het allemaal goed in de gaten smile. Als de hartkloppingen maandag nog niet weg zijn, dan ga ik wel even met mijn huisarts babbelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:12

Wc-eend, vanaf morgen is alles van de afgelopen week verleden tijd! Dan moet ik elke dag weer heel vroeg op en dus vroeg slapen. Middernacht is dan laat genoeg. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:14

wc-eend schreef:Haha Isa, jij slaapt ook echt nooooit optijd!

Ik ben inmiddels van beneden naar boven verhuisd. Ik lig al wel op bed...maar slapen ho maar!

Forummen is ook heel leuk!

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 1 jan 2011 - 14:18

Tja dan begint het echte leven weer! Haha.
Hoe druk ik het ook heb, echt vroeg slapen kan ik volgens mij nooit. Ik ben eigenlijk altijd laat wakker! Ik wou dat ik een ochtend mens was, dat je elke dag vroeg fris en fruitig op kan staan! Heerlijk lijkt me dat!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Zwerver za 1 jan 2011 - 14:19

June schreef:
wc-eend schreef:Haha Isa, jij slaapt ook echt nooooit optijd!

Forummen is ook heel leuk!
Tja beetje te leuk! Neemt veel tijd in beslag Embarassed
Dagen zoals vandaag, dan hang ik eigenlijk maar de hele dag thuis, en zo eigenlijk ook de hele dag op het forum
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:20

wc-eend schreef:Tja dan begint het echte leven weer! Haha.
Hoe druk ik het ook heb, echt vroeg slapen kan ik volgens mij nooit. Ik ben eigenlijk altijd laat wakker! Ik wou dat ik een ochtend mens was, dat je elke dag vroeg fris en fruitig op kan staan! Heerlijk lijkt me dat!

Jaaa dat wens ik ook. Dat lijkt me zo mooi als dat in 2011 gaat lukken Very Happy! Ik zou echt graag 's ochtends vrolijk mijn bed uitstappen en braaf om half elf naar bed gaan.

Gast
Gast

Bericht  Toet za 1 jan 2011 - 14:27

June schreef:
wc-eend schreef:Tja dan begint het echte leven weer! Haha.

Jaaa dat wens ik ook. Dat lijkt me zo mooi als dat in 2011 gaat lukken Very Happy! Ik zou echt graag 's ochtends vrolijk mijn bed uitstappen en braaf om half elf naar bed gaan.

Dat zou ik ook wel willen, heb ik toch nog een goede voornemen voor het nieuwe jaar!

Vorig jaar deze tijd tot juli had ik best een fijn ritme, ik ging we laat naar bed maar kwam er 's ochtend redelijk goed uit.
Maar sinds ik twee weken op vakantie naar chersonissos ben geweest. (zuipen/feeste/niet slapen) ben ik dat ritme weer helemaal kwijt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:29

king Zo, en dan sta ik bijna op nummer 5 actieve forummers. Gaat het me dan toch nog lukken om Darcy van haar troon te verstoten??

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 1 jan 2011 - 14:33

Ik kan best in een "normaal" ritme komen, maar zodra ik dan vakantie heb dan is het meteen omgedraaid. Ook heb ik dat met een dagje vrij. Dan ga ik laat slapen, laat van bed af en dan weer laat slapen. Om vervolgens de volgende ochtend helemaal brak wakker te worden
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:38

toetje_ schreef:

Dat zou ik ook wel willen, heb ik toch nog een goede voornemen voor het nieuwe jaar!

Vorig jaar deze tijd tot juli had ik best een fijn ritme, ik ging we laat naar bed maar kwam er 's ochtend redelijk goed uit.
Maar sinds ik twee weken op vakantie naar chersonissos ben geweest. (zuipen/feeste/niet slapen) ben ik dat ritme weer helemaal kwijt.

Ik heb gewoon weer fulltime studie nodig van kwart voor negen tot zes, dat werkt best goed. Maar opstaan vind ik nooit fijn.. gewoon echt nooit. Wanneer ben je op vakantie geweest? Het is inmiddels namelijk januari :P.

Gast
Gast

Bericht  Toet za 1 jan 2011 - 14:40

In augustus angel

Maar dat had ik als kind al, volgens mijn moeder. Dat het heel lang duurde voordat ik na de zomervakantie weer in m'n ritme was. Maar dit overtreft werkelijk alles :P
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:41

Haha, ik houd het zelf ook altijd wel redelijk in stand. Jij ook, gezien het feit dat je hier nu nog bent Wink

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 1 jan 2011 - 14:42

Ik heb daar ook al van kleins af aan al last van! Hoe dat eigenlijk, sommigen kunnen zo klakkeloos hun ritme veranderen!
Bij mij gaat juist het ritme klakkeloos van middag naar snachts..........
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:50

WC eend. Als je zo door gaat met reageren dan haal je mij nog in Sad

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 1 jan 2011 - 14:53

Oh sorry! Dan stop ik meteen ;-) Ik verveelde me dus dacht, laat ik even fanatiek gaan reageren!

Mijn accu van laptop is zo leeg, dus stop er zo toch mee. Ben te lui om even de stekker in de stopcontact te doen....... :shock:
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:56

king Haha, je naam staat opeens overal. =)

Laatst aangepast door Smikkell op za 1 jan 2011 - 14:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: