En toen was het alweer 2 januari..
+2
Toet
ButterflyEffect
6 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: En toen was het alweer 2 januari..
toetje_ schreef:
Ik heb een hekel aan mensen die meteen roepen dat er iets in hun drankje is gegooit terwijl ze gewoon veel te veel gezopen hebben, of niet snappen dat één drankje ook verkeerd kan vallen. (niet dat jij dit doet hoor, maar ik wil de het even kwijt )
Maar bij jou krijg ik toch sterk het idee dat het niet door alcohol komt..
Ik heb daar zelf ook een hekel aan, daarom ben ik ook voorzichtig met dat zomaar roepen, maar het is zo'n raar verhaal. Ik weet het ook gewoon niet. Misschien is de drank gewoon compleet verkeerd gevallen, maar ik vind het 'eng', omdat ik nog nooit zo op alcohol heb gereageerd en het dus niet meer weet.
Gast- Gast
Smikkell schreef: Door die hartkloppingen twijfel ik ook. Weet je of er op het feest nog meer mensen de weg kwijt waren?
Isa, het was wel vervelend. Vooral omdat er van alles mis had kunnen gaan maar verder heb ik er nooit bij stil gestaan. Stom dat mijn moeder zijn kant kiest, dat wel.
Dat lijkt me inderdaad heel *** dat hij haar kant dan kiest.
Bij mijn weten was verder niemand de weg kwijt, dan had ik het wel gehoord. Ook daarom twijfel ik. Ik het enige wat ik nog kon bedenken is dat bijna niemand iets gekleurds aan had (het thema was goud en iedereen was in goud en of zwart) en ik had een rood jurkje aan. Als je iets op iemand wilt testen, is het handig wanneer deze persoon wel herkenbaar is. Maarja.. dat vind ik dan wel weer een erg hoog complottheorie gehalte hebben .
Gast- Gast
Ik denk niet dat het je jurkje was, June..
het was dus duidelijk drugs, je hebt nu ook al last van waanideeen.
Gast- Gast
Haha Isa, jij slaapt ook echt nooooit optijd!
Ik ben inmiddels van beneden naar boven verhuisd. Ik lig al wel op bed...maar slapen ho maar!
Ik ben inmiddels van beneden naar boven verhuisd. Ik lig al wel op bed...maar slapen ho maar!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell; Dat is, naar mijn mening, het ergste wat een moeder haar kind kan aandoen!
Gast- Gast
Ik twijfel inderdaad ook door de hartkloppingen en door het niet hebben van een kater.
Als je zo ver weg bent van de drank, voel je je volgens mij echt wel beroerd te volgende dag en al helemaal omdat je zegt dat je normaal gesproken wel een kater hebt.
Van bijvoorbeeld GHB krijg helemaal geen kater.
Maargoed, je komt er waarschijnlijk toch niet achter wat het is. Ik zou die hartkloppingen wel even goed in de gaten houden en anders eventueel maandag de huisarts bellen.
Als je zo ver weg bent van de drank, voel je je volgens mij echt wel beroerd te volgende dag en al helemaal omdat je zegt dat je normaal gesproken wel een kater hebt.
Maargoed, je komt er waarschijnlijk toch niet achter wat het is. Ik zou die hartkloppingen wel even goed in de gaten houden en anders eventueel maandag de huisarts bellen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Geloof me, -weg-Isa schreef:Smikkell; Dat is, naar mijn mening, het ergste wat een moeder haar kind kan aandoen!
Laatst aangepast door Smikkell op za 1 jan 2011 - 14:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dit dustoetje_ schreef:Ik twijfel inderdaad ook door de hartkloppingen en door het niet hebben van een kater.
Gast- Gast
Smikkell schreef: Ik denk niet dat het je jurkje was, June..
Haha.. Ik zou gewoon niet weten of het iets was wat ze in mijn drankje hebben gedaan en waarom ze mij dan hebben gekozen . Ik ben natuurlijk héél leuk, maar dan nog . Ik zal het nooit weten, ik houd het maar gewoon op alcohol die compleet verkeerd gevallen is. Dat is minder eng.
@ je andere bericht: Ik denk dat het belangrijk is dat je inderdaad even met een professional gaat praten over je moeder. Dit soort dingen zijn heel erg om mee te maken. Dat is toch je basis. Of beter gezegd: dat hoort toch je basis te zijn.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dit dustoetje_ schreef:Ik twijfel inderdaad ook door de hartkloppingen en door het niet hebben van een kater.
Mijn vriend studeert geneeskunde en houdt het allemaal goed in de gaten . Als de hartkloppingen maandag nog niet weg zijn, dan ga ik wel even met mijn huisarts babbelen.
Gast- Gast
Wc-eend, vanaf morgen is alles van de afgelopen week verleden tijd! Dan moet ik elke dag weer heel vroeg op en dus vroeg slapen. Middernacht is dan laat genoeg.
Gast- Gast
wc-eend schreef:Haha Isa, jij slaapt ook echt nooooit optijd!
Forummen is ook heel leuk!
Gast- Gast
Tja dan begint het echte leven weer! Haha.
Hoe druk ik het ook heb, echt vroeg slapen kan ik volgens mij nooit. Ik ben eigenlijk altijd laat wakker! Ik wou dat ik een ochtend mens was, dat je elke dag vroeg fris en fruitig op kan staan! Heerlijk lijkt me dat!
Hoe druk ik het ook heb, echt vroeg slapen kan ik volgens mij nooit. Ik ben eigenlijk altijd laat wakker! Ik wou dat ik een ochtend mens was, dat je elke dag vroeg fris en fruitig op kan staan! Heerlijk lijkt me dat!
Zwerver- Ratel
Tja beetje te leuk! Neemt veel tijd in beslagJune schreef:wc-eend schreef:Haha Isa, jij slaapt ook echt nooooit optijd!
Forummen is ook heel leuk!
Dagen zoals vandaag, dan hang ik eigenlijk maar de hele dag thuis, en zo eigenlijk ook de hele dag op het forum
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Tja dan begint het echte leven weer! Haha.
Jaaa dat wens ik ook. Dat lijkt me zo mooi als dat in 2011 gaat lukken ! Ik zou echt graag 's ochtends vrolijk mijn bed uitstappen en braaf om half elf naar bed gaan.
Gast- Gast
June schreef:wc-eend schreef:Tja dan begint het echte leven weer! Haha.
Jaaa dat wens ik ook. Dat lijkt me zo mooi als dat in 2011 gaat lukken ! Ik zou echt graag 's ochtends vrolijk mijn bed uitstappen en braaf om half elf naar bed gaan.
Dat zou ik ook wel willen, heb ik toch nog een goede voornemen voor het nieuwe jaar!
Vorig jaar deze tijd tot juli had ik best een fijn ritme, ik ging we laat naar bed maar kwam er 's ochtend redelijk goed uit.
Maar sinds ik twee weken op vakantie naar chersonissos ben geweest. (zuipen/feeste/niet slapen) ben ik dat ritme weer helemaal kwijt.
Toet- Lady Post-a-lot
Zo, en dan sta ik bijna op nummer 5 actieve forummers. Gaat het me dan toch nog lukken om Darcy van haar troon te verstoten??
Gast- Gast
Ik kan best in een "normaal" ritme komen, maar zodra ik dan vakantie heb dan is het meteen omgedraaid. Ook heb ik dat met een dagje vrij. Dan ga ik laat slapen, laat van bed af en dan weer laat slapen. Om vervolgens de volgende ochtend helemaal brak wakker te worden
Zwerver- Ratel
toetje_ schreef:
Dat zou ik ook wel willen, heb ik toch nog een goede voornemen voor het nieuwe jaar!
Vorig jaar deze tijd tot juli had ik best een fijn ritme, ik ging we laat naar bed maar kwam er 's ochtend redelijk goed uit.
Maar sinds ik twee weken op vakantie naar chersonissos ben geweest. (zuipen/feeste/niet slapen) ben ik dat ritme weer helemaal kwijt.
Ik heb gewoon weer fulltime studie nodig van kwart voor negen tot zes, dat werkt best goed. Maar opstaan vind ik nooit fijn.. gewoon echt nooit. Wanneer ben je op vakantie geweest? Het is inmiddels namelijk januari .
Gast- Gast
In augustus
Maar dat had ik als kind al, volgens mijn moeder. Dat het heel lang duurde voordat ik na de zomervakantie weer in m'n ritme was. Maar dit overtreft werkelijk alles
Maar dat had ik als kind al, volgens mijn moeder. Dat het heel lang duurde voordat ik na de zomervakantie weer in m'n ritme was. Maar dit overtreft werkelijk alles
Toet- Lady Post-a-lot
Haha, ik houd het zelf ook altijd wel redelijk in stand. Jij ook, gezien het feit dat je hier nu nog bent
Gast- Gast
Ik heb daar ook al van kleins af aan al last van! Hoe dat eigenlijk, sommigen kunnen zo klakkeloos hun ritme veranderen!
Bij mij gaat juist het ritme klakkeloos van middag naar snachts..........
Bij mij gaat juist het ritme klakkeloos van middag naar snachts..........
Zwerver- Ratel
WC eend. Als je zo door gaat met reageren dan haal je mij nog in
Gast- Gast
Oh sorry! Dan stop ik meteen ;-) Ik verveelde me dus dacht, laat ik even fanatiek gaan reageren!
Mijn accu van laptop is zo leeg, dus stop er zo toch mee. Ben te lui om even de stekker in de stopcontact te doen.......
Mijn accu van laptop is zo leeg, dus stop er zo toch mee. Ben te lui om even de stekker in de stopcontact te doen.......
Zwerver- Ratel
Haha, je naam staat opeens overal. =)
Laatst aangepast door Smikkell op za 1 jan 2011 - 14:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Jippie 5 januari....
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari
» Meeting Zwolle 28 januari
» Jippie 5 januari....
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari
» Meeting Zwolle 28 januari