Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En toen was het alweer 2 januari..

+2
Toet
ButterflyEffect
6 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

En toen was het alweer 2 januari.. Empty En toen was het alweer 2 januari..

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:24

Wie zijn er nog allemaal wakker en waarom?

Ik ben mijn nieuwe kledingkast in mijn nieuwe kamer aan het inrichten en zou ook niet kunnen slapen door al het vuurwerk dat ik hier buiten nog hoor.. Ik houd niet van vuurwerk Sad.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was het alweer 2 januari.. Empty Re: En toen was het alweer 2 januari..

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:25

AAhhh, June is ook nog wakker. Nu alleen Isa nog en we zijn weer compleet. Voel je je al weer wat beter na vannacht? Ow, en komt er een foto van je kast?

edit: en ook van je kamer.

edit 2: Ownee, we zouden bij je langs komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:26

Ja, maar ben nog steeds een beetje in de war, omdat ik gewoon niet weet hoe het zo gekomen is.

Ik zal wel even gauw een foto maken en met mijn hippe mobiel online zetten Cool

Wat heb jij gisteren gedaan?

Gast
Gast

Bericht  ButterflyEffect za 1 jan 2011 - 13:29

Smikkell schreef:AAhhh, June is ook nog wakker. Nu alleen Isa nog en we zijn weer compleet. Voel je je al weer wat beter na vannacht? Ow, en komt er een foto van je kast?

edit: en ook van je kamer.

edit 2: Ownee, we zouden bij je langs komen.
U bent uw king vergeten!
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Toet za 1 jan 2011 - 13:30

Nu nog steeds vuurwerk daar? verschrikkelijk Suspect
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:31

king Oeps, inderdaad. Het is 00.00 geweest. Dan moet deze nachtburgemeester haar kroon op.

June, ik ben uiteindelijk nergens heen geweest.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:31

Haha, ik heb besloten een housewarming te geven in februari met als thema New Year's Eve, om in te halen wat ik gemist heb Wink.

Jij mag van mij best een keer naar mijn kamer komen kijken hoor. Ik ga alleen even geen foto's online zetten van heel m'n kamer nu. Misschien als het ingericht en geschilderd is!

Oh.. het uploaden lukt sowieso niet.. grmbl

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:32

Smikkell schreef: king Oeps, inderdaad. Het is 00.00 geweest. Dan moet deze nachtburgemeester haar kroon op.

Was dat een bewuste keuze? Fijn om te zien dat je kroon er ook weer is!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:34

king Het kan natuurlijk ook gewoon alleen van de drank komen. Soms heb je gewoon van die dagen. Ik heb dat ook wel eens gehad, en echt op een avond dat ik helemaal niet veel had gedronken. Als je echt met mensen was die je kende en in een thuissituatie, lijkt het mij onwaarschijnlijk dat er iets in je drankje is gedaan. Blijft natuurlijk wel vervelend dat het gebeurt is en je er weinig meer van weet. Gelukkig waren er mensen die op je lette en je kunne vertellen dat er geen rare dingen zijn gebeurd.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:35

[quote="June"]
Smikkell schreef: king Oeps, inderdaad. Het is 00.00 geweest. Dan moet deze nachtburgemeester haar kroon op.

-weg-

Laatst aangepast door Smikkell op za 1 jan 2011 - 15:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:35

Oké, sorry de foto lukt niet en ik ben nu te lui om uit te gaan zoeken hoe dat komt. Het is deze, maar dan met handvatten:

En toen was het alweer 2 januari.. Botne-garderobekast-wit__0107588_PE257258_S4

In het echt is-ie wel mooier..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:36

[quote="June"]Oké, sorry de foto lukt niet en ik ben nu te lui om uit te gaan zoeken hoe dat komt. Het is deze, maar dan met handvatten:

En toen was het alweer 2 januari.. Botne-garderobekast-wit__0107588_PE257258_S4

In het echt is-ie wel mooier..[/quote] king Dat kunnen wij dan alleen weer bepalen als we een foto zien. maar doe rustig aan hoor. We (ik) heb(ben) geen haast.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:37

Smikkell schreef: king Het kan natuurlijk ook gewoon alleen van de drank komen. Soms heb je gewoon van die dagen. Ik heb dat ook wel eens gehad, en echt op een avond dat ik helemaal niet veel had gedronken. Als je echt met mensen was die je kende en in een thuissituatie, lijkt het mij onwaarschijnlijk dat er iets in je drankje is gedaan. Blijft natuurlijk wel vervelend dat het gebeurt is en je er weinig meer van weet. Gelukkig waren er mensen die op je lette en je kunne vertellen dat er geen rare dingen zijn gebeurd.

Ik kende niet iedereen die daar rondliep, maar het waren wel allemaal viavia mensen volgens mij. Het was wel redelijk druk. 100/150 mensen of zo.. Ik weet normaal ook dingen niet meer, maar nu gewoon niks, dat vind ik zo naar. De dingen die ze me vertellen, dat zegt me gewoon niks. Ik weet daar niks van.

Waarom heb je ervoor gekozen uiteindelijk niets meer te gaan doen, als ik vragen mag? Wat was je in eerste instantie van plan?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:38

June schreef:Haha, ik heb besloten een housewarming te geven in februari met als thema New Year's Eve, om in te halen wat ik gemist heb Wink.

Jij mag van mij best een keer naar mijn kamer komen kijken hoor. Ik ga alleen even geen foto's online zetten van heel m'n kamer nu. Misschien als het ingericht en geschilderd is!

Oh.. het uploaden lukt sowieso niet.. grmbl
king Ha, wie weet. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:38

Haha.. ik zal morgen wel een keer foto's maken en online gooien! Echt! Hij eet mijn foto wel op facebook, maar daarna krijg ik hem niet meer van facebook hier... grmbl.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:43

king Hmmm, dan zou het dus wel kunnen dat er iets in je drankje is gedaan. Maar ook kan het gewoon door de alcohol komen. Heb zelf ook ooit iets in mijn drankje gekregen en pas een uurtje of 14 later werd ik weer wat helder. Maar kan me amper nog wat herrinneren. Gelukkig hadden de mensen met wie ik was het optijd door.

-weg-.

Laatst aangepast door Smikkell op za 1 jan 2011 - 14:14; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:46

Dat kan ik me voorstellen, als ik me kut voel ben ik ook graag even alleen. Hoewel de ervaring ook leert dat juist op pad gaan dan ook weer goed werkt. Het is ingewikkeld.

Wat een eng verhaal zeg. Hoe komt het dat je geen contact hebt? Of wil je dat niet vertellen? Ik werd vanochtend om negen uur wakker en snapte er helemaal niks van. Pas rond het middaguur werd het voor mij allemaal een beetje duidelijk, maar ik vertel alleen maar na wat mij is verteld. Zelf weet ik het dus niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:48

Hoi iedereen! Ik ben nog maar een nacht bij mijn moeder en haar vriend gebleven. We zitten de film 'the others' te kijken. En eindelijk weet ik hoe ik kan reageren op topics met mijn BB! Soms ben ik zo dorps! :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:50

king Jaaaa, daar is ze dan!

Gast
Gast

Bericht  Toet za 1 jan 2011 - 13:50

June wat een naar verhaal ook zeg. Ik heb dat vorig weekend ook gehad, maar dat kwam wel door de drank.
Heel vervelend is het, maar ik weet in ieder geval nog hoe het komt, jij helemaal niet.
Voel je, je nu wel weer helemaal goed?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet za 1 jan 2011 - 13:51

Isa schreef:Hoi iedereen! Ik ben nog maar een nacht bij mijn moeder en haar vriend gebleven. We zitten de film 'the others' te kijken. En eindelijk weet ik hoe ik kan reageren op topics met mijn BB! Soms ben ik zo dorps! :P

Yeah, isa is weer in the house. Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:52

Isa schreef:Hoi iedereen! Ik ben nog maar een nacht bij mijn moeder en haar vriend gebleven. We zitten de film 'the others' te kijken. En eindelijk weet ik hoe ik kan reageren op topics met mijn BB! Soms ben ik zo dorps! :P

Je werd al verwacht, haha..

@ Toetje: alleen nog hartkloppingen af en toe, verder gaat het goed. Ik had ook helemaal geen erge kater, terwijl ik die normaal wel altijd heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 13:57

Hebben jullie leuke feestdagen gehad?

Smikkell: heftig verhaal! Heb je dat wel kunnen verwerken i.v.m het niet herinneren van enb afgaan op verhalen van anderen?

Ik kwam even reageren omdat ik mijn naam las Wink

Gast
Gast

Bericht  Toet za 1 jan 2011 - 13:58

June schreef:

Je werd al verwacht, haha..

@ Toetje: alleen nog hartkloppingen af en toe, verder gaat het goed. Ik had ook helemaal geen erge kater, terwijl ik die normaal wel altijd heb.

Dan betwijfel ik toch of het door de drank komt.

Ik heb een hekel aan mensen die meteen roepen dat er iets in hun drankje is gegooit terwijl ze gewoon veel te veel gezopen hebben, of niet snappen dat één drankje ook verkeerd kan vallen. (niet dat jij dit doet hoor, maar ik wil de het even kwijt :P )
Maar bij jou krijg ik toch sterk het idee dat het niet door alcohol komt..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 14:01

king Door die hartkloppingen twijfel ik ook. Weet je of er op het feest nog meer mensen de weg kwijt waren?

-weg-

Laatst aangepast door Smikkell op za 1 jan 2011 - 15:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: