Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En toen was het alweer 2 januari..

+2
Toet
ButterflyEffect
6 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

En toen was het alweer 2 januari.. - Pagina 4 Empty Re: En toen was het alweer 2 januari..

Bericht  mzcharlotte za 1 jan 2011 - 21:38

Als ik had geweten dat er zoveel activiteit op het forum was, had ik nog wel even opgebleven. Ik liep namelijk ook met zulke ogen rond :shock: doordat ik 's avonds had geslapen (in verband met hoofdpijn) en mijn vriend me pas om half elf weer wakker maakte...
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was het alweer 2 januari.. - Pagina 4 Empty Re: En toen was het alweer 2 januari..

Bericht  Jeanette za 1 jan 2011 - 21:43

Jaa..de tijd gaat alweer snel haha :P Als het zo door blijft gaan vliegt het jaar om. Laughing
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 21:47

Volgens mij heb ik wat gemist, June, what happened :shock:

Edit: ik ben hier trouwens iets minder vaak dan voorheen haha dus jullie halen me vast in Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 22:02

Darcy schreef:Volgens mij heb ik wat gemist, June, what happened :shock:

Dat heb ik ook gemist. Ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar het klinkt wel eng.

Ik had eerder van dit topic moeten weten. Ik kon gisteren niet slapen, maar m'n laptop stond al uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 23:09

Darcy schreef:Volgens mij heb ik wat gemist, June, what happened :shock:

Edit: ik ben hier trouwens iets minder vaak dan voorheen haha dus jullie halen me vast in Wink

Even uit het andere topic:

June schreef:

Ik ben van gisteren een (half) uur gewoon compleet kwijt en ik vind het heel eng. Om kwart voor één heb ik nog foto's gemaakt, ik had wel gedronken, maar niet zoveel dat ik dacht: ik moet stoppen. Ik heb alleen maar prosecco gedronken, niets door elkaar, maar ong. een half uur later ben ik compleet out gegaan. Mensen kregen me niet meer wakker, ik kwam niet meer bij. Soms deed ik blijkbaar even mijn ogen open, maar dan viel ik weer weg. Om kwart voor twee hebben mijn vriend en nog vier/vijf mensen me blijkbaar naar het huis van mijn vriend getild (ik kon niks meer) en vanochtend werd ik daar wakker. Ik weet he-le-maal niks van wat er gebeurd is. Ik heb weleens vaker te veel gedronken en dan baal ik van dingen die ik gedaan heb, maar als mensen me dan dingen vertellen, herinner ik me wel wat er gebeurd is. Ik herinner me niet dat er een moment is geweest waarop ik aangeschoten/dronken was, ik herinner me niks. De drank is dus of opeens heel vreemd gevallen of er is iets in mijn drankje gedaan, maar dat kan ik me gewoon niet echt voorstellen. Ik was op een huisfeest en de mensen die daar waren, waren allemaal bekenden van degenen van wie het huis was. Ook niet echt een goed begin van het nieuwe jaar dus, MAAR ik heb nog wel een huis.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 2 jan 2011 - 1:52

zegmaar_ schreef:Als ik had geweten dat er zoveel activiteit op het forum was, had ik nog wel even opgebleven. Ik liep namelijk ook met zulke ogen rond :shock: doordat ik 's avonds had geslapen (in verband met hoofdpijn) en mijn vriend me pas om half elf weer wakker maakte...

Volgende keer! haha. Vorige keer was hetzelfde clubje ook nog wakker!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 3:37

wc-eend schreef:
zegmaar_ schreef:Als ik had geweten dat er zoveel activiteit op het forum was, had ik nog wel even opgebleven. Ik liep namelijk ook met zulke ogen rond :shock: doordat ik 's avonds had geslapen (in verband met hoofdpijn) en mijn vriend me pas om half elf weer wakker maakte...

Vanaf volgende week heb ik tentamens en ben ik of nog wakker omdat ik eigenlijk moet studeren nerd of ik lig braaf in bed angel . Ik hoop het laatste.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 6:20

Jeetje June wat eng!! Ik zou ook meteen denken aan iets wat in je drankje is gedaan eigenlijk. Ook al bestond het gezelschap uit bekenden van bekenden, dat is geen garantie dat niemand dat kan doen natuurlijk. Het waren ook best veel mensen als ik het goed heb begrepen?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 7:53

Darcy schreef:Jeetje June wat eng!! Ik zou ook meteen denken aan iets wat in je drankje is gedaan eigenlijk. Ook al bestond het gezelschap uit bekenden van bekenden, dat is geen garantie dat niemand dat kan doen natuurlijk. Het waren ook best veel mensen als ik het goed heb begrepen?

Ja, wel 100/150 of zo, maar drank kan ook gewoon gekke dingen doen. Ik weet het gewoon niet. Ik vind het aan de ene kant heel vreemd dat ik ineens zó compleet anders reageer op drank, aan de andere kant vind ik het ook niet echt voor de hand liggend dat iemand iets in mijn drankje heeft gedaan. Ik zal het nooit weten. Voortaan in ieder geval maar weer goed opletten, zowel met drank als met mijn glas/beker.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 8:15

June schreef:
wc-eend schreef:

Vanaf volgende week heb ik tentamens en ben ik of nog wakker omdat ik eigenlijk moet studeren nerd of ik lig braaf in bed angel . Ik hoop het laatste.
Ik wilde er ook geen gewoonte van maken. Maar jij maakt de nachten met je topics en nachtelijke gesprekken wel weer heel aantrekkelijk. Ik had ze niet willen missen...

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 2 jan 2011 - 10:26

Aaaaaah June, ga je ons nou verlaten? Sad
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 10:46

Ik vond het ook heel geslaagd hoor, Smikkell! Ik ben sowieso nogal een nachtmens hoor. Eigenlijk juist heel erg wanneer ik tentamens heb, maar dat is niet zo verstandig..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 10:47

wc-eend schreef:Aaaaaah June, ga je ons nou verlaten? Sad

Niet definitief.. ik heb het voornemen. Het gaat waarschijnlijk toch niet lukken.. Suspect

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 2 jan 2011 - 10:51

June schreef:

Niet definitief.. ik heb het voornemen. Het gaat waarschijnlijk toch niet lukken.. Suspect
Ooooo, gelukkig Laughing
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 11:01

wc-eend schreef:
June schreef:

Ooooo, gelukkig Laughing
Inderdaad, ik hoop dat je voornemen mislukt, whaha!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 11:02

_Donnaa schreef:
wc-eend schreef:
June schreef:

Ooooo, gelukkig Laughing

Ik weet niet of ik hier nou dankjewel voor moet zeggen of boos moet worden scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 11:02

Overigens gaat het sowieso alleen maar om nachtelijk verlaten hè..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 11:06

June schreef:
_Donnaa schreef:
wc-eend schreef:
June schreef:

Ooooo, gelukkig Laughing

Ik weet niet of ik hier nou dankjewel voor moet zeggen of boos moet worden scratch
In alle andere voornemens zou ik je steunen, maar in deze niet..

*Ohhhh, alleen nachtelijk het forum verlaten.. Nee dat is prima! angel

Gast
Gast

Bericht  ButterflyEffect zo 2 jan 2011 - 11:09

June schreef:Overigens gaat het sowieso alleen maar om nachtelijk verlaten hè..
lol! nou ik wens je veel succes!
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 11:27

ButterflyEffect schreef:
June schreef:Overigens gaat het sowieso alleen maar om nachtelijk verlaten hè..
lol! nou ik wens je veel succes!

Very Happy Haha.

Fijn dat ik dat wel mag, _Donnaaa, ik voel me echt gesteund hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 11:31

king Maar Donna is niet de enige die daar wat over te zeggen heeft. Toevallig.. angel

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 11:32

Smikkell schreef: king Maar Donna is niet de enige die daar wat over te zeggen heeft. Toevallig.. angel

Je bedoelt dat ik daar zelf ook nog wat over mag zeggen nerd ?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 11:34

king Ik mocht je altijd PM'n, maar begrijp nu dat dat inhoudt dat ik dagen kan wachten op antwoord. Je moet gewoon 24/7 online zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 11:36

Smikkell schreef: king Ik mocht je altijd PM'n, maar begrijp nu dat dat inhoudt dat ik dagen kan wachten op antwoord. Je moet gewoon 24/7 online zijn.

Haha, ik ben écht wel elke dag even online hoor, dat hoeft toch niet per se 's nachts?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 11:36

June schreef:
Smikkell schreef: king Ik mocht je altijd PM'n, maar begrijp nu dat dat inhoudt dat ik dagen kan wachten op antwoord. Je moet gewoon 24/7 online zijn.

Haha, ik ben écht wel elke dag even online hoor, dat hoeft toch niet per se 's nachts?
nerd

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: