Weekje, max 2 weg in januari
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Weekje, max 2 weg in januari
Ik wil graag in januari een weekje weg naar de zon.. Allerliefst buiten Europa maar dan moet het wel een hele goede aanbieding zijn.
Wat is in Europa een aanrader voor weekje weg? Is er iets te doen op de Canarische Eilanden?
Wat is in Europa een aanrader voor weekje weg? Is er iets te doen op de Canarische Eilanden?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Weekje, max 2 weg in januari
Gambia?
Ik vond Gran Canaria in augustus leuk, ik weet niet hoe gezellig het in januari is. Tenerife vond ik geen zak aan, ga ik nooit meer heen.
Ik vond Gran Canaria in augustus leuk, ik weet niet hoe gezellig het in januari is. Tenerife vond ik geen zak aan, ga ik nooit meer heen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
wij zijn een keer in feb naar egypte geweest, genoeg te doen als je excursies doet (hebben wij niet gedaan) en lekker qua temperatuur. Kwam dit tegen in Tunesie, maar weet niet of je de temperatuur te laag vind:
http://www.reisbureauvalkenswaard.nl/zonvakantie/tunesie/golf-van-hammamet/port-el-kantaoui/el-mouradi-palm-marina.aspx
http://www.reisbureauvalkenswaard.nl/zonvakantie/tunesie/golf-van-hammamet/port-el-kantaoui/el-mouradi-palm-marina.aspx
Gast- Gast
Blond schreef:Gambia?
Ik vond Tenerife juist leuker dan Gran Canaria
Maar ik ben eind december naar Gran Canaria geweest, was prima te doen en lekker weer
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Tenerife (meeste kans op mooi weer op de CE en genoeg te doen). Nieuwe bestemming is de Kaapverdische Eilanden. Tropisch paradijsje, stukje onder de CE. Daar is alleen nog niet heel veel te beleven. Gamba, Kenia, Curacao(!!), etc.
Keuze genoeg! Ga je alleen of samen met je vriend?
Keuze genoeg! Ga je alleen of samen met je vriend?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor het meedenken.
We gaan inderdaad samen op vakantie. Ik vind het heel lastig want rond mei gaan we zeer waarschijnlijk naar NY omdat een vriend van mij daar dan woont en hij ons uitgenodigd heeft. Maar dat kost uiteindelijk natuurlijk nog veel geld.
En in maart loopt mijn contract af, als deze niet verlengd wordt wil ik 2/3 maanden gaan reizen. En dan kan ik al het geld goed gebruiken. Maar als het wel verlengd wordt dan wil ik in januari graag wel even 2 weken naar de zon.
Dus we weten niet zo goed of we nu ver weg willen (thailand ofzo) of goedkoper dichterbij..
We gaan inderdaad samen op vakantie. Ik vind het heel lastig want rond mei gaan we zeer waarschijnlijk naar NY omdat een vriend van mij daar dan woont en hij ons uitgenodigd heeft. Maar dat kost uiteindelijk natuurlijk nog veel geld.
En in maart loopt mijn contract af, als deze niet verlengd wordt wil ik 2/3 maanden gaan reizen. En dan kan ik al het geld goed gebruiken. Maar als het wel verlengd wordt dan wil ik in januari graag wel even 2 weken naar de zon.
Dus we weten niet zo goed of we nu ver weg willen (thailand ofzo) of goedkoper dichterbij..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Gambia inderdaad.
Ik zit er nu en het is prachtig weer. Lekker eten en vriendelijke mensen.
Het is niet duur, zowel de reis er naartoe als het verblijf.
Ik zit er nu en het is prachtig weer. Lekker eten en vriendelijke mensen.
Het is niet duur, zowel de reis er naartoe als het verblijf.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
@Lacey jij loopt daar stage, toch?
Ik vond Gambia helemaal niet zo geweldig als je daar heen gaat op vakantie. Helemaal niet als je van plan bent alleen te gaan. Wij werden continue op het strand lastig gevallen door mannen. En als ze je dan wat verteld hadden, wilden ze geld zien. Dit ging eigenlijk de hele vakantie zo totdat we een jongen hadden leren kennen. Zolang hij met ons mee liep, werden we ook niet lastig gevallen...Maarja...je wil ook weleens met zijn 2en een strandwandeling maken.
Ik vond Gambia helemaal niet zo geweldig als je daar heen gaat op vakantie. Helemaal niet als je van plan bent alleen te gaan. Wij werden continue op het strand lastig gevallen door mannen. En als ze je dan wat verteld hadden, wilden ze geld zien. Dit ging eigenlijk de hele vakantie zo totdat we een jongen hadden leren kennen. Zolang hij met ons mee liep, werden we ook niet lastig gevallen...Maarja...je wil ook weleens met zijn 2en een strandwandeling maken.
Gast- Gast
@Jip83: nee, ik ben er gewoon op vakantie
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Soortgelijke onderwerpen
» Weekje vakantie in eerste week februari
» Weekje zon in jauari, waarheen?
» Weekend/ weekje weg; stedentrip
» WEEKJE NAAR TIROL