DagCafé
+22
TwistedAngel
Zwerver
Gebruikersnaam
sonly
Lejow
Jade
May
Suus
Qiara
Toet
Pompoen
GreenGrass
ExpressoB
Jordana
Tiana
Rovine
Lotus
silly-one
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
26 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ik haal mijn energie ook even uit een blikje vandaag
Ben werken dames, fijne avond.
Ben werken dames, fijne avond.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Rush schreef:Ja had ik gezien Maura, niet erg toch?
:-)
Dat ik uit mijn nek blijf lullen? Nee, soms is dat niet erg. Als het maar niet blijvend is.
Gast- Gast
Nee joh, haha. Die ticker!Maura schreef:Rush schreef:Ja had ik gezien Maura, niet erg toch?
Dat ik uit mijn nek blijf lullen? Nee, soms is dat niet erg. Als het maar niet blijvend is.
Hoe ga je afvallen?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Nee joh, haha. Die ticker!Maura schreef:Rush schreef:Ja had ik gezien Maura, niet erg toch?
Hoe ga je afvallen?
Drie maaltijden per dag en veel beweging. Dat houdt ook in dat ik niet meer de auto pak naar de supermarkt, maar mijn benen het werk laat doen. Ik heb een gigantische tas van H&M en daar kan ik heel veel mee doen. Heb helaas geen geld voor de sportschool, dus dan maar zo.
Gast- Gast
Klinkt als een gezond plan, Maura.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vond het zelf ook wel een goed plan. Hoop voor de zomer van 2012 weer mijn bikini aan te kunnen. Dus het is een maandenplan en geen maandplan meer.
Gast- Gast
Dat lijkt me heel goed! Succes!
Lotus- Ratel
Ik snap gewoon niet hoe je vanuit het bad kunt forummen.
Ik heb Shy beloofd om een goed begin te maken en met oud en nieuw een bepaald gewicht te wegen, dan gaat ze me wegen. De heks. (Ow, wacht mocht haar nieuwe nick niet op het forum laten droppen. Maar ik ben ook een heks, dus ja ) Verder is ze heel lief hoor. Maar ik moet dus van mezelf en van haar, na wat tegensputteren, 70 wegen.
Ik heb Shy beloofd om een goed begin te maken en met oud en nieuw een bepaald gewicht te wegen, dan gaat ze me wegen. De heks. (Ow, wacht mocht haar nieuwe nick niet op het forum laten droppen. Maar ik ben ook een heks, dus ja ) Verder is ze heel lief hoor. Maar ik moet dus van mezelf en van haar, na wat tegensputteren, 70 wegen.
Gast- Gast
Dat lijkt mij ook vrij veel.
Lotus- Ratel
Pippa schreef:Je hebt dus 1.5 maand om nog 7.7 kilo af te vallen, lijkt je dat niet beetje té?
Dat is behoorlijk wat in 5 weken en 2 dagen idd.
Gast- Gast
Pippa schreef:Je hebt dus 1.5 maand om nog 7.7 kilo af te vallen, lijkt je dat niet beetje té?
Dat klopt. En nu ga ik even de waarheid vertellen, waarvan ik weet dat ik er commentaar op krijg. Ik kan 3 kg in drie dagen afvallen. Hoe kan ik dat? Ik was ooit een anorect en ondanks dat ik mezelf heb laten gaan de afgelopen jaren, weet ik nog steeds hoe het is om te eten en vol te zitten. En als ik dan vol zit, is dat te weinig voor mijn lichaam. Omdat ik natuurlijk nu wel tegen de 80 kg zit. Maar ik kan niet anders eten als ik gezond eet. En gezond eten is gewoon mijn groente, gewoon mijn aardappeltjes, gewoon mijn stukje vlees (vlees krijg ik alleen niet op, want dat is me te veel).
Gast- Gast
Ik snap 'm niet, maar succes!
Hoop dat ik ook nog mijn 'begin maart 2012' doel haal voor het einde van het jaar.
Hoop dat ik ook nog mijn 'begin maart 2012' doel haal voor het einde van het jaar.
Gast- Gast
Nee, had ook niet verwacht dat iemand het zou begrijpen en daar was ik ook niet zozeer op uit. Maar ik probeer het zo gezond mogelijk te doen, dat wat in mijn macht ligt en ik hoop in juni van 2012 weer mijn oude gewicht te hebben.
Gast- Gast
Ik kan je ook niet helemaal volgen, maar misschien ben ik gewoon te moe.
Lotus- Ratel
Ik ben zooooooooo moe. Ik denk ook dat ik daardoor niet te volgen ben.... Ik ga zo maar slapen....
Gast- Gast
Ik begrijp je wel, maar vind het enorm dom. Je wilt gezond afvallen en op gewicht gaan blijven, dan moet je vooral 3 kilo in 3 dagen af gaan vallen. Dat ziet jouw lichaam als crashen en dat gaat die, uiteraard, niet leuk vinden. Geef het gewoon de tijd, wat je ook van plan bent, maar ga dan niet zo'n onrealistisch begindoel plannen, dan begin je gewoon verkeerd, naar mijn inziens.
Ik bedoel het niet als aanval, alleen maar goed voor jou, omdat ik weet dat je graag wilt afvallen, maar doe het dan wel op de juiste manier.
Ik bedoel het niet als aanval, alleen maar goed voor jou, omdat ik weet dat je graag wilt afvallen, maar doe het dan wel op de juiste manier.
Gast- Gast
Dom vind ik het andere uiterste. Sommige mensen zijn absoluut niet blij met hun lichaam en na de zoveelste poging tot afvallen, gaan ze zoiets als een 'crash dueet' of weightcare ofzo gebruiken, puur uit wanhoop. Ik vind dat niet dom.
Gast- Gast
Zelda schreef:Dom vind ik het andere uiterste. Sommige mensen zijn absoluut niet blij met hun lichaam en na de zoveelste poging tot afvallen, gaan ze zoiets als een 'crash dueet' of weightcare ofzo gebruiken, puur uit wanhoop. Ik vind dat niet dom.
Wat is het dan, slim? Het is de pest voor je lichaam, wanhoop of niet. En het voorbeeld dat jij noemt is anders, weight care is nog over nagedacht, 3 kilo in 3 dagen, niet.
Gast- Gast
weightcare gaat wel gelijk op hoor, binnen 5 dagen 5 kilo kwijtraken is ook niet heel gezond.Pippa schreef:Zelda schreef:Dom vind ik het andere uiterste. Sommige mensen zijn absoluut niet blij met hun lichaam en na de zoveelste poging tot afvallen, gaan ze zoiets als een 'crash dueet' of weightcare ofzo gebruiken, puur uit wanhoop. Ik vind dat niet dom.
Wat is het dan, slim? Het is de pest voor je lichaam, wanhoop of niet. En het voorbeeld dat jij noemt is anders, weight care is nog over nagedacht, 3 kilo in 3 dagen, niet.
Maar ik snap de gedachtengang wel, en ik vind het dus niet dom.
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: