DagCafé
+22
TwistedAngel
Zwerver
Gebruikersnaam
sonly
Lejow
Jade
May
Suus
Qiara
Toet
Pompoen
GreenGrass
ExpressoB
Jordana
Tiana
Rovine
Lotus
silly-one
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
26 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Zusje schreef:Oh toch nog andere reactiesJordana schreef:Ik ben zo saai vandaag..
Heb een but dag op het werk gehad, Wat woorden met een vriend gehad.
Vanmiddag voor sinterklaas op de been geweest en ik ben moe..
Maar zusje hoe is het met jou?
Wat was er mis op je werk? En woorden met je vriend? Hoezo? Vanavond lekker vroeg onder de wol?
Er liepen wat dingen verkeerd waar ik de volle laag van kreeg (waar ik heel weinig kon doen)
Nee een vriend. Niet mijn vriend.. (die zit namelijk shagi op de ban)
Helaas niet, Krijg vanaaf nog visite..
Maar ik vind het zo fijn om te lezen dat het goed met jou gaat!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Maple schreef:Ik ben vrij en heb de afgelopen dagen maar weinig gedaan, dus ook saaiheid hier.
Waarom ben je vrij zonder plan? Was je moe of...? Heb je nog brieven geschreven? Mss helpt het je wat om dingen op paier te zetten. Ga je wel iets leuks doen van het weekend?
Schrijven heb ik al niet meer gedaan sinds dat ik van J. hoorde dat hij wilde scheiden Maar idd, misschien helpt het...
Dit weekend ben ik weer bij Jordana, zwarte piet spelen
Gast- Gast
Jordana, wel visite waar je energie van krijgt? En wat rot zeg dat je dat zo loopt... Soms heb je van die dagen grrr. Is je vriend ook vanwege dat soort dingen sjaggo? Mss helpt het om wat lekkers voor jullie beiden pakken en lekker bij hem op de bank kruipen?
Maple, ik denk wel dat het je zou kunnen helpen ja. Mss wel moeilijk maar het zijn niet voor niets je penvriendinnen toch? Wellicht kun je er ook je ei in kwijt en voel je wat aan steun daarin. Leuk dat je weer zwarte Piet gaat spelen!
Of en lief Jordana dat je dat fijn vindt. Ik weet verder niet hoe de komende weken gaan lopen, ik ben heel ongeduldig .
Maple, ik denk wel dat het je zou kunnen helpen ja. Mss wel moeilijk maar het zijn niet voor niets je penvriendinnen toch? Wellicht kun je er ook je ei in kwijt en voel je wat aan steun daarin. Leuk dat je weer zwarte Piet gaat spelen!
Of en lief Jordana dat je dat fijn vindt. Ik weet verder niet hoe de komende weken gaan lopen, ik ben heel ongeduldig .
Gast- Gast
Ik duim voor je zusje!
Ja wel leuke visite, mijn schoonzusje en nieuwe vriend! Vind het zo leuk voor haar.
We liggen ieder in een bank, Hij ligt ontspannen tv te kijken, en ik forum wat.
Maar merk al dat het gewoon niet mijn week is.. Maja kom er wel overheen.
Ja wel leuke visite, mijn schoonzusje en nieuwe vriend! Vind het zo leuk voor haar.
Jordana- Ratel
Dank je wel . Heb net gevraagd of ik de auto mag lenen van mijn ouders en dat mag dus nu nog zijn vluchtnummer krijgen. Dan weet ik of ik hem volgende week vrijdag zie .
Gast- Gast
Jordana schreef:Ik duim voor je zusje!
Hey, heeft ze een nieuwe vriend joh? Wat leuk voor d'r!
Gast- Gast
Maple schreef:Jordana schreef:Ik duim voor je zusje!
Hey, heeft ze een nieuwe vriend joh? Wat leuk voor d'r!
Ja, een oud schoolvriendje.. Het is zo leuk om te lezen en te horen. Dus ik ben wel heel benieuwd naar hem..
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Maple schreef:Hey, heeft ze een nieuwe vriend joh? Wat leuk voor d'r!
Ja, een oud schoolvriendje.. Het is zo leuk om te lezen en te horen. Dus ik ben wel heel benieuwd naar hem..
Gast- Gast
Zusje schreef:Jordana schreef:Maple schreef:Hey, heeft ze een nieuwe vriend joh? Wat leuk voor d'r!
Wat??
Jordana- Ratel
Ah die jongen waar ik momenteel zo blij van wordt... Was mijn allereerste vriendje . Moest even lachen dus toen ik jullie gesprekje zag .
Niet quoten pls
Niet quoten pls
Gast- Gast
Oh en ik zit de allerallerallerlaatste aflevering van Oprah te kijken en daar word ik een beetje boel sentimenteel van hahaha
Gast- Gast
Zusje wat gaaf!!
*
*
Laatst aangepast door Jordana op do 24 nov 2011 - 8:38; in totaal 1 keer bewerkt
Jordana- Ratel
Ok
Ze hebben wel een blik sterren opengetrokken he? Zag ik gisteren tenminste bij de reclames voorbij komen.
Ze hebben wel een blik sterren opengetrokken he? Zag ik gisteren tenminste bij de reclames voorbij komen.
Gast- Gast
Wat een lief verhaal Jordana! Helemaal dit: "Ongeacht hoelange tijd er ook tussen heb gezeten soms overwint een vonkje alles"
Sorry, als je wilt dat ik het weghaal moet je het zeggen maar dit vond ik zo'n lieve zin in je stuk! Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen volgende week in mijn leven haha .
Sorry, als je wilt dat ik het weghaal moet je het zeggen maar dit vond ik zo'n lieve zin in je stuk! Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen volgende week in mijn leven haha .
Gast- Gast
Stelletje Saaierds! Waar is iedereen? Ik ging vroeg slapen, maar ben alweer wakker. Story of my life. Alles mislukt hahaha.
Gast- Gast
Ik ben er wel, maar niet echt iets zinnigs te melden eigenlijk.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben er ook maar dit topic loopt vanavond niet zo geloof ik . Ik zou eigenlijk huiswerk maken hmpff...
Gast- Gast
Ik ga m'n tas voor dit weekend maar eens inpakken, denk ik.. heb ook niet zoveel zinnigs te melden
Gast- Gast
hoi allemaal!
Ik heb zin om in bed te kruipen.. maar het is nog wat vroeg
Ik heb zin om in bed te kruipen.. maar het is nog wat vroeg
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: