DagCafé
+22
TwistedAngel
Zwerver
Gebruikersnaam
sonly
Lejow
Jade
May
Suus
Qiara
Toet
Pompoen
GreenGrass
ExpressoB
Jordana
Tiana
Rovine
Lotus
silly-one
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
26 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Aaaw Reva
Maar eh... Prille liefde? Dat was het toen we 16 waren ja haha. Oh en toen we 29 waren . Ik weet zo niet wat ik nu moet verwachten en nog anderhalve maand al die mannen van me afslaan is ook zo vermoeiend . Zou dus fijn zijn als ik hem volgende week vrijdag kan zien!
Maar eh... Prille liefde? Dat was het toen we 16 waren ja haha. Oh en toen we 29 waren . Ik weet zo niet wat ik nu moet verwachten en nog anderhalve maand al die mannen van me afslaan is ook zo vermoeiend . Zou dus fijn zijn als ik hem volgende week vrijdag kan zien!
Gast- Gast
Tullow schreef:Maura schreef:Tullow schreef:Ik vind het altijd zo leuk als iemand me staat op te wachten! Maar helaas moet ik meestal op de taxi wachten..
Taxi? Een luxe! Er staat praktisch nooit iemand op mij te wachten, zelfs geen taxi.
Wel betaald door mijn bazin uiteraard
Nee, dan is het goed.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Maar ehm zusje, welke hem is dit nou precies? De boer? Sorry, ik heb het allemaal even niet bijgehouden
Mijn eerste vriendje . De boer had het te druk met zijn koeien dus die hoef ik niet meer... (1 keer afzeggen ok, 2 keer afzeggen is not done)
Gast- Gast
Groot gelijk, Zus! En spannend zeg, weer contact met je eerste vriendje Ik word helemaal blij van jouw posts
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik ben nog lekker aan het genieten van een wijntje en de rust nu in huis
Vanavond onverwachts visite gehad was erg gezellig!
Vanavond onverwachts visite gehad was erg gezellig!
Gast- Gast
Zusje schreef:toetje_ schreef:Maar ehm zusje, welke hem is dit nou precies? De boer? Sorry, ik heb het allemaal even niet bijgehouden
Mijn eerste vriendje . De boer had het te druk met zijn koeien dus die hoef ik niet meer... (1 keer afzeggen ok, 2 keer afzeggen is not done)
Doet met denken aan een boer die ik pas had. Ipv dat hij gewoon mijn nummer wilde hebben vroeg hij mijn hyves (afknapper1, hij heeft geen FB ) Goed, dat was nog te doen, vroeg hij via hyves weer mijn e-mail adres. Meld hij me aan op msn.. moet je raden wat zijn mailadres was
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Haha ik word ook zo blij van mezelf
Nou ik ga proberen te slapen met al die adrenaline in mijn lijf haha, zal lastig zijn maar goed... Morgen om 8 uur weer in de stad zijn (gelukkig niet zoals vandaag om 6 uur in Rotterdam )
Nou ik ga proberen te slapen met al die adrenaline in mijn lijf haha, zal lastig zijn maar goed... Morgen om 8 uur weer in de stad zijn (gelukkig niet zoals vandaag om 6 uur in Rotterdam )
Gast- Gast
Oja ik moest dus lachen om de boer. Dat contact met je eerste liefde vind ik erg leuk, waarom reist hij zo veel?
Toet- Lady Post-a-lot
Weltrusten, Zus!
Toet, ik ben nu wel benieuwd!
Toet, ik ben nu wel benieuwd!
Alex- Ratel
toetje_ schreef:Zusje schreef:toetje_ schreef:Maar ehm zusje, welke hem is dit nou precies? De boer? Sorry, ik heb het allemaal even niet bijgehouden
Doet met denken aan een boer die ik pas had. Ipv dat hij gewoon mijn nummer wilde hebben vroeg hij mijn hyves (afknapper1, hij heeft geen FB ) Goed, dat was nog te doen, vroeg hij via hyves weer mijn e-mail adres. Meld hij me aan op msn.. moet je raden wat zijn mailadres was
Boerzoektvrouw@hetemail?
Weetjewel, heb je die foto's gezien van ons in het topic van Sinterklaas? En wil jij het stokje van mij overnemen? Ga ik lekker slapen .
Gast- Gast
Nou, hou je vast en neem vooral geen slok van je drinken.
*Naam*_Klompie@hotmail.com
*Naam*_Klompie@hotmail.com
Toet- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:Boerzoektvrouw@hetemail?
Hahahahaha, zoiets dacht ik ook
Alex- Ratel
toetje_ schreef:Oja ik moest dus lachen om de boer. Dat contact met je eerste liefde vind ik erg leuk, waarom reist hij zo veel?
Zwitserland gaat hij voor zijn werk heen. Dat verre land deels voor werk, deels voor fun en dat laatste is gewoon wintersport. Volgens mij toeval hoor verder. Hij gaat wel vaker naar Z en volgens mij NY maar dat is het wel zo'n beetje. Toen ik in 2008 met hem ging had hij niet eens tijd voor vakantie dus dit klinkt al als een verbetering...
Gast- Gast
Had ook even gezegd dat ik een Tena Lady moest pakken.
Alex- Ratel
Evy schreef:
Had ook even gezegd dat ik een Tena Lady moest pakken.
Oh sorry haha.
Toet- Lady Post-a-lot
Heb ik toch nog een beetje leven in de brouwerij gebracht
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Heb ik toch nog een beetje leven in de brouwerij gebracht
Goed bezig!
Alex- Ratel
Als er nu nog iemand volgt...
Toet- Lady Post-a-lot
Hoerenneukennooitmeerwerkenhoerenneukennooitmeerwerktenalleenmaarhoerenneuken...ennooitmeerwerkennnnnn
Laatst aangepast door toetje_ op wo 23 nov 2011 - 11:08; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb niks. Ik heb alleen pijn in mijn buik en ik wil huilen, maar het lukt niet.
Alex- Ratel
Ja ik heb pijn aan mn kont haha.
Waarom kun je niet huilen?
Waarom kun je niet huilen?
Toet- Lady Post-a-lot
Het hele forum is uitgestorven vanavond :affraid:
Toet- Lady Post-a-lot
Ja, weet ik niet eigenlijk. Ik ben al Titanic aan het kijken, daar moet ik normaal al huilen als het schip de ijsberg raakt. En ik luister er nu ook nog liefdesliedjes enzo bij, zelfs dat helpt niet.
Alex- Ratel
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: