DagCafé
+22
TwistedAngel
Zwerver
Gebruikersnaam
sonly
Lejow
Jade
May
Suus
Qiara
Toet
Pompoen
GreenGrass
ExpressoB
Jordana
Tiana
Rovine
Lotus
silly-one
Alex
Rush
VeryCherry
Ibbeltje
26 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Aloha
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Aloha
Je post ligt klaar
Jeej!
Alex- Ratel
Hoi Mappie! Hoe gaat het?
Alex- Ratel
Gaat wel :-) Zo naar de huisarts voor m'n oren en verder denk ik teveel na, m'n hoofd zit te vol haha... Ben teveel bezig met 't huis opnieuw inrichten in m'n hoofd Maar verder gaat het eigenlijk wel goed.
Gast- Gast
Daar ben ik weer Geweldige dingen gescoord en met kapot gesjouwd
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Je mag toch gewoon kerstzegels (van vorig jaar) op iets plakken als je maar het tarief voor het gewicht erop plakt?
Gast- Gast
Yup, dat mag gewoon Reva
Ik heb ook nog kerstzegels van vorig jaar, die mag je dus nog gebruiken, is het tarief dan hetzelfde?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemiddag!
Ik zit de hele tijd naar een stukje muur te kijken dat ik zelf heb verknalt met het verven. En de plant stond ervoor. Maar de kast bleek scheef te staan en nu kan de plant er niet meer staan en staat hij in de andere hoek, waarvan de muur ook aardig verknalt is. Maar wat zet ik nu op dat kleine stukje neer? Want het irriteert me dood dat die muur zo lelijk is. Oververven is geen optie.... Want ik ben lui.... Tips, anyone?
Ik zit de hele tijd naar een stukje muur te kijken dat ik zelf heb verknalt met het verven. En de plant stond ervoor. Maar de kast bleek scheef te staan en nu kan de plant er niet meer staan en staat hij in de andere hoek, waarvan de muur ook aardig verknalt is. Maar wat zet ik nu op dat kleine stukje neer? Want het irriteert me dood dat die muur zo lelijk is. Oververven is geen optie.... Want ik ben lui.... Tips, anyone?
Gast- Gast
Een hertje, 2 schalen met bloemetjes en een letterbak
toch een letterbak gevonden ja?
En maple ik heb geen idee hoe het er bij jou daar uitziet dus kan niet meedenken
En maple ik heb geen idee hoe het er bij jou daar uitziet dus kan niet meedenken
Gast- Gast
Zelda schreef:Kan iemand me een samenvatting geven van de rel van gister?
Volgens mij weinig rel. De schoonmoeder of stiefschoonmoeder van CKC heeft haar de optie gegeven om een jas van een paar honderd euro te kopen. Op het forum vroeg ze welke jas het moest worden. Jassen waren niet mijn smaak, ook niet gereageerd. Maar er was iemand of meerdere personen die hierover vielen.
Gast- Gast
hey lotus en zelda, en nee niks nieuws nee. Ook ik had er niet op gereageert omdat ik de jassen ook niet mooi vond.
Gast- Gast
meiden ik wil binnenkort m`n account laten verwijderen om van die sh*tload aan posts kwijt te zijn. Maar ik kan geen leuke forumnaam bedenken. Wat vinden jullie een leuke naam die bij me past?
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: