Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang blijft een pak optimel vla goed?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe lang blijft een pak optimel vla goed? Empty Hoe lang blijft een pak optimel vla goed?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 6:46

Meestal hou ik voor vers producten 2 dagen aan (heel flauw) maar vraag me eigenlijk af of het nog goed is omdat die zo lekker is.

Ik heb hem zaterdag avond open gemaakt zal die nu nog goed zijn? of is 3 dagen echt de max?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijft een pak optimel vla goed? Empty Re: Hoe lang blijft een pak optimel vla goed?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 6:49

Ruiken en klein hapje proeven.

Het hangt van de houdbaarheidsdatum en temperatuur van je koelast af, maar ik denk dat dit nog wel kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijft een pak optimel vla goed? Empty Re: Hoe lang blijft een pak optimel vla goed?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 6:50

Chipp schreef:Ruiken en klein hapje proeven.

Het hangt van de houdbaarheidsdatum en temperatuur van je koelast af, maar ik denk dat dit nog wel kan.

Dat ruik je niet is een zoete bedoeling met marsepijn smaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijft een pak optimel vla goed? Empty Re: Hoe lang blijft een pak optimel vla goed?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 6:51

Ik zou het nog rustig opeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijft een pak optimel vla goed? Empty Re: Hoe lang blijft een pak optimel vla goed?

Bericht  ExpressoB di 22 nov 2011 - 7:42

Ja ik ook, gewoon ff goed schudden, kan geen kwaad hoor. Heb je het nog gegeten?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijft een pak optimel vla goed? Empty Re: Hoe lang blijft een pak optimel vla goed?

Bericht  Ellebel di 22 nov 2011 - 8:33

Het is toch gewoon goed tot de housbaarheidsdatum? Die pakken gaan zo goed dicht, dat ik niet denk dat er na openen iets aan komt
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijft een pak optimel vla goed? Empty Re: Hoe lang blijft een pak optimel vla goed?

Bericht  dolfijntje24 di 22 nov 2011 - 8:39

Optimel kan je sowieso wel langer bewaren hoor. Ik bewaar dat altijd wel langer en het is ook lang houdbaar.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijft een pak optimel vla goed? Empty Re: Hoe lang blijft een pak optimel vla goed?

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 13:02

Er staat op Optimel inderdaad geen vermelding dat het een X aantal dagen na openen niet meer goed gaat. Misschien omdat er een dop op zit waardoor er geen bacterien in kunnen komen die bederf veroorzaken? Nu ik zwanger ben, maak ik ook alles binnen drie dagen op. Anders had ik het rustig nog opgemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijft een pak optimel vla goed? Empty Re: Hoe lang blijft een pak optimel vla goed?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum