Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

water meloen hoe lang goed naar snijden?

2 plaatsers

Ga naar beneden

water meloen hoe lang goed naar snijden? Empty water meloen hoe lang goed naar snijden?

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 5:15

Hoi hoi,

Ik had een super grote water meloen gekocht die ik in parten heb gesneden.

Hoe lang blijft een aangesneden in parten gesneden water meloen eigenlijk goed in de koelkast? (koop nooit meer zon grote laughcry )

groetjes Katie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

water meloen hoe lang goed naar snijden? Empty Re: water meloen hoe lang goed naar snijden?

Bericht  ExpressoB za 21 jul 2012 - 23:44

Meloenen kunt u beter niet in de koelkast bewaren. Leg ze buiten de koelkast maar wel op een koele plaats. Ze zijn dan zo'n week houdbaar, op de fruitschaal rijpen meloenen extra snel. (heb het even opgezocht)

Aangesneden meloen wordt wel enkele dagen in de koelkast bewaard. Goed afdekken met folie of verpakken in een plastic doos.



ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

water meloen hoe lang goed naar snijden? Empty Re: water meloen hoe lang goed naar snijden?

Bericht  minoessepoes zo 22 jul 2012 - 18:30

De volgende keer zou ik er elke keer een punt afsnijden als je er zin in hebt en niet in 1 keer alles snijden, dan heb je kans dat het uitdroogt namelijk.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

water meloen hoe lang goed naar snijden? Empty Re: water meloen hoe lang goed naar snijden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum