Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang blijft ingevroren eten goed?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe lang blijft ingevroren eten goed? Empty Hoe lang blijft ingevroren eten goed?

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 0:19

Ik kan me ergens iets herinneren van maximaal 6 maanden, maar ik weet het niet zeker...

Ik heb mijn hele vriezer vol kip liggen en vraag me af hoe lang dat dus goed blijft...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijft ingevroren eten goed? Empty Re: Hoe lang blijft ingevroren eten goed?

Bericht  silly-one zo 18 dec 2011 - 0:29

Beetje afhankelijk van de vriezer en de temperatuur waar de vriezer op staat.
Een vreizer die op -18 staat adviseren ze 6 maanden, maar ik weet uit ervaring thuis dat soms vlees er langer in lag en dat we er nooit ziek van zijn geworden toen we het aten. Wel goed verhitten dan, maar dat doe ik eigenlijk altijd wel met ingevroren producten.
Een vriezer in de koelkast wordt lang niet zo koud dus daar is het ook minder lang houdbaar.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijft ingevroren eten goed? Empty Re: Hoe lang blijft ingevroren eten goed?

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 0:34

Onze vriezer zit wel in de koelkast, het onderste gedeelte zeg maar, en staat op -19....

Ik dacht idd ook al 6 maanden. Shit, iemand kilootjes kip hebben? Heb nog zo'n 7 kilo liggen lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijft ingevroren eten goed? Empty Re: Hoe lang blijft ingevroren eten goed?

Bericht  silly-one zo 18 dec 2011 - 0:39

Gewoon veel kip eten tot Oud en Nieuw :p.
Koelkast vriezer is meer zo een vriezer in een tafelmodel die boven in de koelkast zit.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijft ingevroren eten goed? Empty Re: Hoe lang blijft ingevroren eten goed?

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 1:31

Ik hou 3 maanden aan, en onze diepvries staat op -20. 6 maanden zou misschien ook wel kunnen maar nu ik zwanger ben neem ik geen risico.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijft ingevroren eten goed? Empty Re: Hoe lang blijft ingevroren eten goed?

Bericht  Tiara zo 18 dec 2011 - 1:32

Volgens de site van het voedingscentrum kan rauwe kip 9 maanden in de vriezer liggen, bereidde kip is 3 maanden houdbaar.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijft ingevroren eten goed? Empty Re: Hoe lang blijft ingevroren eten goed?

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 5:37

_Leaf_ schreef:Onze vriezer zit wel in de koelkast, het onderste gedeelte zeg maar, en staat op -19....

Ik dacht idd ook al 6 maanden. Shit, iemand kilootjes kip hebben? Heb nog zo'n 7 kilo liggen lol!

Hoeveel kip koop jij wel niet lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijft ingevroren eten goed? Empty Re: Hoe lang blijft ingevroren eten goed?

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 10:40

Tsja we konden via via 8 kg kip kopen voor 12 euro hahaha. Van de 'vrachtwagen gevallen.'

Dus ja...hagenezen, meldt u voor kip.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijft ingevroren eten goed? Empty Re: Hoe lang blijft ingevroren eten goed?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum