€1000 shopbudget
+29
nina
Lejow
blonky1986
Tania
rapa nui
Jade
TukTuk
Rovine
silly-one
MarleenJS
Paper Crown
Jerry
Mermaid
girli
flower
Blond
Marin
Zonnetje
Shisha
Arwyn
mickey
loura
Eris
JustMeDaan
Jasmine
Jeanette
Toet
Raindrop
Rush
33 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: €1000 shopbudget
Rush schreef:
Ik bedenk me ook altijd of ik het wel echt nodig heb, en koop ook niet in de wilde weg kleding en spullen, maar ik koop geen kleding of 'dingen' van m`n boodschappengeld en ga dat dan ook niet vergelijken.
Het is een bonus, geen salaris.
Tja, de een rekent nog altijd om naar guldens, ik reken in boodschappen
Natuurlijk, het is een extraatje, en die zijn ervoor om leuke dingen van te doen en zeker niet om alledaagse dingen van te doen. Ik vind het alleen maar leuk voor Pippa dat ze die mogelijkheid krijgt. Als het kan, waarom niet, een leuke middag gegarandeerd.
Mijn vergelijking kwam alleen na een opmerking van ik weet niet eens wie, dat 1000 euro niets is. Die opmerking heb ik wellicht anders opgevat dan dat deze bedoeld was. Mijn eerste ingeving was hierop, 1000 euro is een hoop geld, en zeker niet niets. Maar als je het bekijkt als in een paar goede laarzen, een mooie broek en accessoires, dan ben je idd. zo door die 1000 euro heen.
Vind het alleen jammer dat ik met mijn vergelijking onbedoeld zo'n discussie teweeg heb gebracht, die allang niet meer gaat over het oorspronkelijke onderwerp, wat te doen met 1000 euro shopgeld.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Maar Pippa krijgt dit extra, en als ik het goed heb komen ze prima rond van hun normale salaris. Yasmine, jouw situatie is in deze dus ook niet relevant, want het gaat helemaal niet om boodschappengeld of bedenken of je wel of niet iets nodig hebt.
Gast- Gast
Zelda schreef:Maar Pippa krijgt dit extra, en als ik het goed heb komen ze prima rond van hun normale salaris. Yasmine, jouw situatie is in deze dus ook niet relevant, want het gaat helemaal niet om boodschappengeld of bedenken of je wel of niet iets nodig hebt.
Nogmaals, het gaat mij niet om Pippa in deze. In deze is mijn situatie totaal niet relevant nee. Klopt.
Het gaat mij, zoals je in mijn vorige post kon lezen, om een opmerking die ik verkeerd opgevat heb. Naar aanleiding van deze opmerking, kwam ik met mijn vergelijking. Het kwam nl. op mij over alsof de forumster (ik weet niet eens wie) beweerde dat 1000 euro een schijntje is. En dat is dus niet voor iedereen zo. Maar ben er inmiddels achter dat bedoeld werd, dat 1000 euro niets is, als je het aan een paar duurdere kledingstukken uitgeeft.
Jasmine- Ratel
Ah zo, oke. Ik snap wel een beetje dat je 'valt' over de opmerking van dat 1000 euro niets is. Maar iedereen hier weet dat CKC best goed bedeeld is en dat het voor haar dus makkelijker is om 'zo' over die 1000 euro te spreken.Yasmine schreef:Zelda schreef:Maar Pippa krijgt dit extra, en als ik het goed heb komen ze prima rond van hun normale salaris. Yasmine, jouw situatie is in deze dus ook niet relevant, want het gaat helemaal niet om boodschappengeld of bedenken of je wel of niet iets nodig hebt.
Nogmaals, het gaat mij niet om Pippa in deze. In deze is mijn situatie totaal niet relevant nee. Klopt.
Het gaat mij, zoals je in mijn vorige post kon lezen, om een opmerking die ik verkeerd opgevat heb. Naar aanleiding van deze opmerking, kwam ik met mijn vergelijking. Het kwam nl. op mij over alsof de forumster (ik weet niet eens wie) beweerde dat 1000 euro een schijntje is. En dat is dus niet voor iedereen zo. Maar ben er inmiddels achter dat bedoeld werd, dat 1000 euro niets is, als je het aan een paar duurdere kledingstukken uitgeeft.
Gast- Gast
Jongens een goede BH met bijpassend slipje is al bijna €150,- hoor. Als ik €1000,- had te besteden ging ik echt niet dingen kopen die ik áltijd nog zou kunnen kopen.. ik zou echt dingen gaan kopen die van mooie kwaliteit zijn, bijv een zonnebril, een mooie tas, een mooie portomonee, een mooie jas.. de mooiste laarzen zonder te denken pff ze zijn wel erg duur want het is een extraatje.
Zelda: voor mij is 1000,- net zoveel als voor ieder ander hoor.. maar wat ik bedoel als je het moet uitgeven aan kleding en je gaat niet naar de zelfde winkels als je bijv 100,- te besteden hebt, dan zit je er echt zo op.
Zelda: voor mij is 1000,- net zoveel als voor ieder ander hoor.. maar wat ik bedoel als je het moet uitgeven aan kleding en je gaat niet naar de zelfde winkels als je bijv 100,- te besteden hebt, dan zit je er echt zo op.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Dat zou ik never nooit niet uitgeven aan lingerie.2CKC2 schreef:Jongens een goede BH met bijpassend slipje is al bijna €150,- hoor.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Dat zou ik never nooit niet uitgeven aan lingerie.2CKC2 schreef:Jongens een goede BH met bijpassend slipje is al bijna €150,- hoor.
Ook niet als je 'zomaar' 1000,- had te besteden?
2CKC2 schreef:Rush schreef:Dat zou ik never nooit niet uitgeven aan lingerie.2CKC2 schreef:Jongens een goede BH met bijpassend slipje is al bijna €150,- hoor.
Ik zou denk ik juist dan wél zulk soort aankopen doen, gewoon omdat het kan. Het lijkt me enorm kicken! Weer eens wat anders dan een pakketje van 4 strings voor € 5,00 bij de Hema
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Jongens een goede BH met bijpassend slipje is al bijna €150,- hoor. Als ik €1000,- had te besteden ging ik echt niet dingen kopen die ik áltijd nog zou kunnen kopen.. ik zou echt dingen gaan kopen die van mooie kwaliteit zijn, bijv een zonnebril, een mooie tas, een mooie portomonee, een mooie jas.. de mooiste laarzen zonder te denken pff ze zijn wel erg duur want het is een extraatje.
Kijk zo snap ik je ook een stuk beter
Jasmine- Ratel
Nee, dat vind ik echt zonde. Ik heb er 'gewoon' ook wel geld voor, maar ik heb het er niet voor over.2CKC2 schreef:Rush schreef:Dat zou ik never nooit niet uitgeven aan lingerie.2CKC2 schreef:Jongens een goede BH met bijpassend slipje is al bijna €150,- hoor.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Nee, dat vind ik echt zonde. Ik heb er 'gewoon' ook wel geld voor, maar ik heb het er niet voor over.2CKC2 schreef:Rush schreef:Dat zou ik never nooit niet uitgeven aan lingerie.2CKC2 schreef:Jongens een goede BH met bijpassend slipje is al bijna €150,- hoor.
Dat geloof ik meteen. Maar je zou wel bijv duurdere schoenen kopen.. (ja,shoe-aholic die je bent!!)
Rush schreef:Nee, dat vind ik echt zonde. Ik heb er 'gewoon' ook wel geld voor, maar ik heb het er niet voor over.2CKC2 schreef:Rush schreef:Dat zou ik never nooit niet uitgeven aan lingerie.2CKC2 schreef:Jongens een goede BH met bijpassend slipje is al bijna €150,- hoor.
+1, dat heb ik er echt niet voor over whahhaa
Maar ik ben heel lastig wat dat betreft, vind het , als het duur is, al snel zonde..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Rush schreef:Nee, dat vind ik echt zonde. Ik heb er 'gewoon' ook wel geld voor, maar ik heb het er niet voor over.2CKC2 schreef:Rush schreef:Dat zou ik never nooit niet uitgeven aan lingerie.2CKC2 schreef:Jongens een goede BH met bijpassend slipje is al bijna €150,- hoor.
+1, dat heb ik er echt niet voor over whahhaa
Maar ik ben heel lastig wat dat betreft, vind het , als het duur is, al snel zonde..
Hebben we gemerkt, miss twijfel
Uggs misschien, omdat ik die ooit gekocht heb, stom vond en weer verkocht heb en daar tot op de dag van vandaag spijt van heb. Maar ik zou niet 'gewoon' €200 voor een paar schoenen uitgeven, dat vind ik ook zonde.2CKC2 schreef:Rush schreef:Nee, dat vind ik echt zonde. Ik heb er 'gewoon' ook wel geld voor, maar ik heb het er niet voor over.2CKC2 schreef:Rush schreef:Dat zou ik never nooit niet uitgeven aan lingerie.2CKC2 schreef:Jongens een goede BH met bijpassend slipje is al bijna €150,- hoor.
Dat geloof ik meteen. Maar je zou wel bijv duurdere schoenen kopen.. (ja,shoe-aholic die je bent!!)
Dagoberta.
Rush- Lady Post-a-lot
2CKC2 schreef:Rush schreef:Dat zou ik never nooit niet uitgeven aan lingerie.2CKC2 schreef:Jongens een goede BH met bijpassend slipje is al bijna €150,- hoor.
Ik ook niet hoor, maar dat is omdat ik denk "het is maar lingerie", de enige die het te zien krijgt, trekt het net zo snel weer uit als ik hem er mee verras
Maar ik vraag me echt af, of ik het gewoon los zou kunnen laten en los kan gaan wat shoppen betreft.. Ik zou toch telkens om blijven rekenen naar andere dingen wat ik er mee kan doen..
Ik zou denk ik wel 150 euro kunnen uitgeven aan schoenen waarvan ik weet dat ik geen pijn in mijn voeten er van krijg als ik er lang op loop, maar dat is dan ook een uitzondering.
Want heb nu nog geen schoenen kunnen vinden waar ik fijn de hele dag op loop.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Ik zou toch telkens om blijven rekenen naar andere dingen wat ik er mee kan doen..
Maar wat kán je er verder mee doen? Als je ook genoeg geld hebt voor boodschappen en vakantie en dit extraatje specifiek hier voor is. Nee, 1000 euro bonus opmaken aan dagelijkse boodschappen, dát is pas zonde!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Rush schreef:Uggs misschien, omdat ik die ooit gekocht heb, stom vond en weer verkocht heb en daar tot op de dag van vandaag spijt van heb. Maar ik zou niet 'gewoon' €200 voor een paar schoenen uitgeven, dat vind ik ook zonde.2CKC2 schreef:Rush schreef:Nee, dat vind ik echt zonde. Ik heb er 'gewoon' ook wel geld voor, maar ik heb het er niet voor over.2CKC2 schreef:Rush schreef:Dat zou ik never nooit niet uitgeven aan lingerie.2CKC2 schreef:Jongens een goede BH met bijpassend slipje is al bijna €150,- hoor.
Dagoberta.
HAHA.. hhmjaa.. mijn wishlist is 2,5 km lang dus ik weet er wel raad mee. Maar wat ik gelijk zou gaan kopen, is de Riviera Maison New Orleans desk voor ons nieuwe huis.
Ik zou eerder lekker uit eten gaan dan dat ik hele dure schoenen ga kopen 'omdat het kan'. Dan ga ik liever uit eten, omdat het kan. Ook al kan dat normaal ook wel, zeg maar.Joy_ schreef:AngelNyn schreef:Ik zou toch telkens om blijven rekenen naar andere dingen wat ik er mee kan doen..
Maar wat kán je er verder mee doen? Als je ook genoeg geld hebt voor boodschappen en vakantie en dit extraatje specifiek hier voor is. Nee, 1000 euro bonus opmaken aan dagelijkse boodschappen, dát is pas zonde!
Oh ik druk me weer lekker uit haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Google weet alles, erg mooi hoor!2CKC2 schreef:
HAHA.. hhmjaa.. mijn wishlist is 2,5 km lang dus ik weet er wel raad mee. Maar wat ik gelijk zou gaan kopen, is de Riviera Maison New Orleans desk voor ons nieuwe huis.
Wat dat betreft heb ik maar een korte wishlist eigenlijk.
Ik zou wel alle badhanddoeken omtoveren naar nieuwe, mooie doeken.
Rush- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:AngelNyn schreef:Ik zou toch telkens om blijven rekenen naar andere dingen wat ik er mee kan doen..
Ja misschien komt het ook wel omdat ik me niet voor kan stellen dat je zomaar even 1000 euro kan uitgeven aan kleding, zonder zorgen te moeten maken.. Dat je dat bij wijze van nog 10x zou kunnen doen zonder problemen.
Ik zou het geld op de bank zetten voor het geval dat, m'n wasmachine gaat het bijvoorbeeld niet lang meer uithouden, dan heb ik dat liever als extratje achter de hand.
Als ik aan 1000 euro denk, denk ik meer aan alle rekeningen die ik er mee kan betalen, en wat overblijft lekker kan sparen voor de volgende reis ook bijvoorbeeld.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Oh CKC als we zo gaan beginnen en het over meubels gaan hebben... Jaaaa dan kan ik 1000 euro ook zo opmaken. Aan de Tripod lamp, en de Masters design stoeltjes, en een mooie salontafel... dan kom ik geld te kort!
Marin- Lady Post-a-lot
AngelNyn schreef:Joy_ schreef:AngelNyn schreef:Ik zou toch telkens om blijven rekenen naar andere dingen wat ik er mee kan doen..
Ja misschien komt het ook wel omdat ik me niet voor kan stellen dat je zomaar even 1000 euro kan uitgeven aan kleding, zonder zorgen te moeten maken.. Dat je dat bij wijze van nog 10x zou kunnen doen zonder problemen.
Ik zou het geld op de bank zetten voor het geval dat, m'n wasmachine gaat het bijvoorbeeld niet lang meer uithouden, dan heb ik dat liever als extratje achter de hand.
Als ik aan 1000 euro denk, denk ik meer aan alle rekeningen die ik er mee kan betalen, en wat overblijft lekker kan sparen voor de volgende reis ook bijvoorbeeld.
+1
Ik zou denk ik van gekkigheid niet weten wat ik met het geld zou moeten Puur omdat ik niet gewend ben dat zo over te houden. Ik denk dat ik wel zou shoppen, maar bij een broek van meer dan 100 euro het nog steeds zonde zal vinden. En zal denken 'Ik kan er ook 2 van 50 euro kopen'.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
AngelNyn schreef:Joy_ schreef:AngelNyn schreef:Ik zou toch telkens om blijven rekenen naar andere dingen wat ik er mee kan doen..
Ik kan het me ook niet voorstellen op dit moment want ik heb nul geld. Maar neemt niet weg dat ik wel snap wat een extraatje inhoudt en wat normaal salaris is. Als je dus blijkbaar zo'n grote bonus krijgt dat je spaargeld kunt hebben, én op vakantie kunt gaan, én kunt shoppen. Dan kan je dat laatste toch wel uitgeven? Het spreekt voor je dat je goed kunt sparen en zuinig kunt leven, maar extra is extra. Meer kan ik er ook niet van maken. Lijkt me heel naar als je daar niet van kunt genieten, zonde van die bonus dan.
Marin- Lady Post-a-lot
Maar dan zou jij dat toch doen en is toch ook prima? Ik zou ook aantal mooie, dure spullen kopen en zeg voor 200 euro naar de H&M of Primark gaan en daar inslaaaaaan. Dat geeft ook een enorme kick.Lejow schreef: En zal denken 'Ik kan er ook 2 van 50 euro kopen'.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik zou die €1000 ook liever sparen. Des te eerder staat m`n A3 op de oprit.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zit ook over de 1000!
» Ik geef je nu €1000, wat doe je ermee?
» 1000 euro shoptegoed
» Marin heeft 1000 posts...
» 'De mens kan 1000 jaar worden'
» Ik geef je nu €1000, wat doe je ermee?
» 1000 euro shoptegoed
» Marin heeft 1000 posts...
» 'De mens kan 1000 jaar worden'
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: