Marin heeft 1000 posts...
4 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Marin heeft 1000 posts...
Haha ik ga ook goed inderdaad
Van de week stond ik nog op 700.
Oeh en ik ben nu nummer 3! Paar weken geleden nog 12. Oh dear. Gelukkig begin ik morgen weer met werken haha.
Oeh en ik ben nu nummer 3! Paar weken geleden nog 12. Oh dear. Gelukkig begin ik morgen weer met werken haha.
Laatst aangepast door Marin op zo 2 jan 2011 - 7:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
We blijven toch geen prijzen uitdelen :S Ze heeft een eigen topic, dat is al mooi zat!
Gast- Gast
Gefeliciteerd Marin!
Smikkell, jij haalt dat vandaag zelf ook nog wel denk ik zo.
Gast- Gast
Grrrr... nu zijn het er 1001! Kunnen we het topic wel weer sluiten :pMarin schreef:Haha ik ga ook goed inderdaad
Gast- Gast
Wow en nu alweer 1044 Congratz!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Als ik weer een nachtje doorhaalJune schreef:Gefeliciteerd Marin!
Gast- Gast
Ik wil als eerste 2011 posts Omdat ik ook net niet de 1000e forummer werd, en daar wel zo mijn best voor deed, gunnen jullie mij toch wel dat mijlpaal?
Laatst aangepast door Smikkell op zo 2 jan 2011 - 7:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Snowflake schreef:Wow en nu alweer 1044 Congratz!
Dat zijn punten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wil als eerste 2011 posts
Ik ben blij dat je er zelf al een nerd-poppetje bij zet
Gast- Gast
Kan niet wachten tot ik mijn kroon weer op kanJune schreef:Smikkell schreef:Ik wil als eerste 2011 posts
Ik ben blij dat je er zelf al een nerd-poppetje bij zet
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wil als eerste 2011 posts Omdat ik ook net niet de 1000e forummer werd, en daar wel zo mijn best voor deed, gunnen jullie mij toch wel dat mijlpaal?
Net niet? Zo te zien was jij er al gelijk bij toen het forum opgestart werd . Eerlijk is eerlijk, degene die als 1000ste hier komt is wel een beetje traag geweest .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Smikkell schreef:Ik wil als eerste 2011 posts Omdat ik ook net niet de 1000e forummer werd, en daar wel zo mijn best voor deed, gunnen jullie mij toch wel dat mijlpaal?
Net niet? Zo te zien was jij er al gelijk bij toen het forum opgestart werd . Eerlijk is eerlijk, degene die als 1000ste hier komt is wel een beetje traag geweest .
Ik zou ook niet graag de duizendste zijn. Eigenlijk belachelijk dat het ook nog beloond wordt . Je zou straffen uit moeten delen dat mensen er zó laat bij zijn!
Gast- Gast
oeioei, ik dreig uit de top20 te vallen, eerste hoef ik niet te zijn, maar in de top20 is wel leuk toch?
Gast- Gast
Maar ik zag de teller op 999 staan en toen wilde ik een 1000e account aanmaken. Maar het lukte niet helemaal.Zusje van Bert schreef:Smikkell schreef:Ik wil als eerste 2011 posts Omdat ik ook net niet de 1000e forummer werd, en daar wel zo mijn best voor deed, gunnen jullie mij toch wel dat mijlpaal?
Gast- Gast
June schreef:Zusje van Bert schreef:Smikkell schreef:Ik wil als eerste 2011 posts Omdat ik ook net niet de 1000e forummer werd, en daar wel zo mijn best voor deed, gunnen jullie mij toch wel dat mijlpaal?
Ik zou ook niet graag de duizendste zijn. Eigenlijk belachelijk dat het ook nog beloond wordt . Je zou straffen uit moeten delen dat mensen er zó laat bij zijn!
Gast- Gast
Haha straffen . Nah, we moeten nieuwe mensen juist verwelkomen natuurlijk .
Gast- Gast
Gefeliciteerd marin!
Gaan we nu bij iedereen die duizend posts heeft een topic openen?? dan zal ik ook wel wat harder n best doen :p
Gaan we nu bij iedereen die duizend posts heeft een topic openen?? dan zal ik ook wel wat harder n best doen :p
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Nou, ik wil vooral gewoon een plek in de top 3 maar een eigen topic sla ik niet af natuurlijk...
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Smikkell en Jeanette hebben meer dan 1000 posts..
» Reclame in posts?!
» Forumvraagje over eigen posts
» Posts terug zoeken
» Marin is jarig!
» Reclame in posts?!
» Forumvraagje over eigen posts
» Posts terug zoeken
» Marin is jarig!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: