Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

€1000 shopbudget

+29
nina
Lejow
blonky1986
Tania
rapa nui
Jade
TukTuk
Rovine
silly-one
MarleenJS
Paper Crown
Jerry
Mermaid
girli
flower
Blond
Marin
Zonnetje
Shisha
Arwyn
mickey
loura
Eris
JustMeDaan
Jasmine
Jeanette
Toet
Raindrop
Rush
33 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

€1000 shopbudget - Pagina 5 Empty Re: €1000 shopbudget

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 3:59

Ik zou het ook wel moeilijk vinden om uit te geven. Ten eerste omdat ik best kieskeurig ben en ook met een groot budget niet makkelijk dingen tegen kom die ik echt graag zou willen hebben. Ten tweede omdat mijn eerste impuls met zoveel geld ook zou zijn om het richting IBG te gooien voor vermindering van mijn studieschuld.:P

Máár, ik wil wel graag een nieuw horloge en deze vind ik nu eigenlijk toch net te duur, dus deze zou ik wel kopen denk ik:
€1000 shopbudget - Pagina 5 99932541_v_1319227797

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  TukTuk wo 23 nov 2011 - 4:00

Joy_ schreef:
AngelNyn schreef:
Joy_ schreef:
AngelNyn schreef:Ik zou toch telkens om blijven rekenen naar andere dingen wat ik er mee kan doen..

Maar wat kán je er verder mee doen? Als je ook genoeg geld hebt voor boodschappen en vakantie en dit extraatje specifiek hier voor is. Nee, 1000 euro bonus opmaken aan dagelijkse boodschappen, dát is pas zonde!

Ja misschien komt het ook wel omdat ik me niet voor kan stellen dat je zomaar even 1000 euro kan uitgeven aan kleding, zonder zorgen te moeten maken.. Dat je dat bij wijze van nog 10x zou kunnen doen zonder problemen.
Ik zou het geld op de bank zetten voor het geval dat, m'n wasmachine gaat het bijvoorbeeld niet lang meer uithouden, dan heb ik dat liever als extratje achter de hand.
Als ik aan 1000 euro denk, denk ik meer aan alle rekeningen die ik er mee kan betalen, en wat overblijft lekker kan sparen voor de volgende reis ook bijvoorbeeld.

Ik kan het me ook niet voorstellen op dit moment want ik heb nul geld. Maar neemt niet weg dat ik wel snap wat een extraatje inhoudt en wat normaal salaris is. Als je dus blijkbaar zo'n grote bonus krijgt dat je spaargeld kunt hebben, én op vakantie kunt gaan, én kunt shoppen. Dan kan je dat laatste toch wel uitgeven? Het spreekt voor je dat je goed kunt sparen en zuinig kunt leven, maar extra is extra. Meer kan ik er ook niet van maken. Lijkt me heel naar als je daar niet van kunt genieten, zonde van die bonus dan.

Je hebt ook wel een punt hoor smile Maar ik zou dan eerder denken, ieder extratje is mooi voor op de bank :P En als ik dan iets tegen kom wat ik echt wil hebben zou ik het altijd nog kunnen kopen, als ik bijvoorbeeld dan een jas zie van 100 euro, zal ik mezelf het dan eerder gunnen, omdat ik de rest kan sparen. Nu zou ik het er niet aan kunnen uitgeven. Ik vind het al heel snel zonde om geld uit te geven aan materialistische dingen.
Spaar het liever voor een lange reis. 1000 euro is ook ruim een maand rondreizen in Thailand bijvoorbeeld met 2 personen.

Maar dat is hetzelfde als ik dat ik geen 1000 of 2000 euro zou kunnen uitgeven aan 2 weken vakantie. Dan spaar ik liever door en ga ik veel langer weg met mn backpack op m'n rug.

Laatst aangepast door AngelNyn op wo 23 nov 2011 - 4:03; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rovine wo 23 nov 2011 - 4:02

Probeer het anders eens te zien als tegoedbonnen voor je favoriete winkel.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  nina wo 23 nov 2011 - 4:02

Rush schreef:
Megara schreef:Dan zou ik een styliste inhuren en me laten verrassen. :P
Hahaha. Dat wordt wel een duur geintje dan! :P
Er is een winkel hier in de buurt waarbij ze een styliste 'verhuren'. Dat is helemaal niet zo duur. En die winkel is groot genoeg voor allemaal verschillende smaken. Die gaat dan goed kijken wat bij je past. Je kunt zelfs vragen of ze bij je thuis komen om te kijken wat je allemaal al hebt en dat ze kijkt wat daar bij past.
Echt een super goede marketing idee.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 4:02

Joy_ schreef:
Lejow schreef: En zal denken 'Ik kan er ook 2 van 50 euro kopen'.
Maar dan zou jij dat toch doen en is toch ook prima? Ik zou ook aantal mooie, dure spullen kopen en zeg voor 200 euro naar de H&M of Primark gaan en daar inslaaaaaan. Dat geeft ook een enorme kick.
+1

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 23 nov 2011 - 4:03

Rush schreef:Ik zou die €1000 ook liever sparen. Des te eerder staat m`n A3 op de oprit. angel

Ja dat snap ik ook wel weer...

M'n stiefvader had laatst een dikke bonus gehad van z'n persoonsgebondenbudget van zo'n 3000 euro wat voor 2012 op moest. Hij mocht het uitgeven congressen etc, of computer/media dingen wat handig kan zijn voor z'n werk. Nou was er niet echt een leuk congres meer op een leuke locatie waar ze een leuk reisje aan vast konden plakken..dus tja, ook zonde om dat geld te laten vergaan en het niet uit te geven..Dus maar nieuwe iMac gekocht! Nou hebben we ineens een bizar grote computer in de woonkamer staan. Totaal overdreven, maar ja, het geld wás er nou eenmaal en het moest aan zoiets besteed worden Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 4:05

AngelNyn schreef:
Joy_ schreef:
AngelNyn schreef:
Joy_ schreef:
AngelNyn schreef:Ik zou toch telkens om blijven rekenen naar andere dingen wat ik er mee kan doen..

Maar wat kán je er verder mee doen? Als je ook genoeg geld hebt voor boodschappen en vakantie en dit extraatje specifiek hier voor is. Nee, 1000 euro bonus opmaken aan dagelijkse boodschappen, dát is pas zonde!

Ja misschien komt het ook wel omdat ik me niet voor kan stellen dat je zomaar even 1000 euro kan uitgeven aan kleding, zonder zorgen te moeten maken.. Dat je dat bij wijze van nog 10x zou kunnen doen zonder problemen.
Ik zou het geld op de bank zetten voor het geval dat, m'n wasmachine gaat het bijvoorbeeld niet lang meer uithouden, dan heb ik dat liever als extratje achter de hand.
Als ik aan 1000 euro denk, denk ik meer aan alle rekeningen die ik er mee kan betalen, en wat overblijft lekker kan sparen voor de volgende reis ook bijvoorbeeld.

Ik kan het me ook niet voorstellen op dit moment want ik heb nul geld. Maar neemt niet weg dat ik wel snap wat een extraatje inhoudt en wat normaal salaris is. Als je dus blijkbaar zo'n grote bonus krijgt dat je spaargeld kunt hebben, én op vakantie kunt gaan, én kunt shoppen. Dan kan je dat laatste toch wel uitgeven? Het spreekt voor je dat je goed kunt sparen en zuinig kunt leven, maar extra is extra. Meer kan ik er ook niet van maken. Lijkt me heel naar als je daar niet van kunt genieten, zonde van die bonus dan.

Je hebt ook wel een punt hoor smile Maar ik zou dan eerder denken, ieder extratje is mooi voor op de bank :P En als ik dan iets tegen kom wat ik echt wil hebben zou ik het altijd nog kunnen kopen, als ik bijvoorbeeld dan een jas zie van 100 euro, zal ik mezelf het dan eerder gunnen, omdat ik de rest kan sparen. Nu zou ik het er niet aan kunnen uitgeven. Ik vind het al heel snel zonde om geld uit te geven aan materialistische dingen.
Spaar het liever voor een lange reis.

Ieder z'n ding natuurlijk, maar ik vind het juist een beetje zonde om zo te denken.....ik bedoel, je leeft maar 1x, en als je zo'n mooie kans krijgt om te shoppen zonder dat andere rekeningen/leefgeld onder lijden dan snap ik niet zo goed waarom je dat niet doet. Sparen kan altijd nog nerd
En nee, dat betekent niet dat je geld uit moet geven als water en andere rekeningen moet laten liggen, maar ik vind het zoooo zonde als je daar dan geen gebruik van maakt! Je mag jezelf toch wel een keer verwennen?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 4:06

Joy_ schreef:
Rush schreef:Ik zou die €1000 ook liever sparen. Des te eerder staat m`n A3 op de oprit. angel

M'n stiefvader had laatst een dikke bonus gehad van z'n persoonsgebondenbudget van zo'n 3000 euro wat voor 2012 op moest. Hij mocht het uitgeven congressen etc, of computer/media dingen wat handig kan zijn voor z'n werk. Nou was er niet echt een leuk congres meer op een leuke locatie waar ze een leuk reisje aan vast konden plakken..dus tja, ook zonde om dat geld te laten vergaan en het niet uit te geven..Dus maar nieuwe iMac gekocht! Nou hebben we ineens een bizar grote computer in de woonkamer staan. Totaal overdreven, maar ja, het geld wás er nou eenmaal en het moest aan zoiets besteed worden Wink
Van persoonsgebonden budget?! :shock:

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 23 nov 2011 - 4:06

Dat is wel leuk Joy. Very Happy

Ik spaar sowieso al m`n bonussen, al zijn die van mij doorgaans iets minder hoog. Maargoed, dat spaar ik dus liever voor zo`n A3 die ik graag wil en de toekomst.

Zo nu en dan ga ik bigtime shoppen of geef ik mezelf een duur cadeau. angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Marin wo 23 nov 2011 - 4:07

AngelNyn schreef:

Spaar het liever voor een lange reis. 1000 euro is ook ruim een maand rondreizen in Thailand bijvoorbeeld met 2 personen.

Maar dat is hetzelfde als ik dat ik geen 1000 of 2000 euro zou kunnen uitgeven aan 2 weken vakantie. Dan spaar ik liever door en ga ik veel langer weg met mn backpack op m'n rug.

Vergeet niet dat je het niet in 1 keer hóeft uit te geven, je hoeft niet de stad in te gaan en met volle tassen terug en in 1 dag al het geld er door heen jassen.
En qua reizen, ja dat is inderdaad een persoonlijke voorkeur. Zo'n reis kan je zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. Vriend is ook net in Azie geweest, maar een totaal ander soort reis dan jij zou doen. Zijn gemiddelde hotelkamer kostte zo'n 400 euro per nacht, waar jij waarschijnlijk de hele reis overnachtigen van zou bekostigen. Ik zou zelf trouwens ook 1000 euro dolgraag in een reis steken, maar ik zou het ook zo op kunnen shoppen als ik zou moeten/willen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow wo 23 nov 2011 - 4:07

Zelda schreef:
Joy_ schreef:

+1 en :shock: :shock: :affraid:

Laatst aangepast door Lejow op wo 23 nov 2011 - 4:07; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Rush wo 23 nov 2011 - 4:07

Ik kan mezelf niet verwennen op commando denk ik. :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 4:07

Zelda schreef:Van persoonsgebonden budget?! :shock:
Ik zat ook eerst van huh?? Maar volgens mij bedoelt Joy niet het PGB wat mensen met een zorgbehoefte krijgen, maar een soort budget dat hij van z'n werkgever jaarlijks uit mag geven aan beroepsgerelateerd spul.Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 4:09

freakielief schreef:
Zelda schreef:Van persoonsgebonden budget?! :shock:
Ik zat ook eerst van huh?? Maar volgens mij bedoelt Joy niet het PGB wat mensen met een zorgbehoefte krijgen, maar een soort budget dat hij van z'n werkgever jaarlijks uit mag geven aan beroepsgerelateerd spul.Wink
Haha ooooh ik denk al, ik schrok al een beetje. Lijkt me beetje moeilijk te verantwoorden anders!

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 23 nov 2011 - 4:09

Zelda schreef:

Ja zo'n budget wat hij krijgt om het hele jaar dingen te bekostigen als congressen etc. Blijkbaar dit jaar niet zo veel daarvan uitgegeven, want er was dus nogal veel van over, en dat moest op voor 2012. Het is trouwens complete onzin dat ie zo'n bizar grote iMac heeft gekocht met het beste van het beste, want hij gebruikt 'm alleen voor email/internet/word. Zo'n computer zou goed zijn voor mijn fotobewerking, maar ja, ik heb niet zo'n budget hahaa.

Edit: Ja van z'n werkgever dus.

Laatst aangepast door Joy_ op wo 23 nov 2011 - 4:10; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 4:09

Joy_ schreef:
Zelda schreef:

Ja zo'n budget wat hij krijgt om het hele jaar dingen te bekostigen als congressen etc. Blijkbaar dit jaar niet zo veel daarvan uitgegeven, want er was dus nogal veel van over, en dat moest op voor 2012. Het is trouwens complete onzin dat ie zo'n bizar grote iMac heeft gekocht met het beste van het beste, want hij gebruikt 'm alleen voor email/internet/word. Zo'n computer zou goed zijn voor mijn fotobewerking, maar ja, ik heb niet zo'n budget hahaa.
Ik dacht dat je het had over Zórg persoonsgebonden budget laughcry

Gast
Gast

Bericht  TukTuk wo 23 nov 2011 - 4:18

Joy_ schreef:
AngelNyn schreef:

Vergeet niet dat je het niet in 1 keer hóeft uit te geven, je hoeft niet de stad in te gaan en met volle tassen terug en in 1 dag al het geld er door heen jassen.
En qua reizen, ja dat is inderdaad een persoonlijke voorkeur. Zo'n reis kan je zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. Vriend is ook net in Azie geweest, maar een totaal ander soort reis dan jij zou doen. Zijn gemiddelde hotelkamer kostte zo'n 400 euro per nacht, waar jij waarschijnlijk de hele reis overnachtigen van zou bekostigen. Ik zou zelf trouwens ook 1000 euro dolgraag in een reis steken, maar ik zou het ook zo op kunnen shoppen als ik zou moeten/willen.

400 euro per NACHT?! Waar sliep hij dan, het Hilton ofzo? Wist niet eens dat je zulke dure hotel kamers kon vinden in Azie :P
Damn.. Hij is 2 of 3 weken weggeweest toch? Dat is 8500 euro aan alleen je slaapplek.. Nee dat zou ik er dus ook nooit aan uit kunnen geven, ook al zou ik het geld hebben.. Wij sliepen voor 5 a 6 euro per nacht.. Ik zou als ik het geld had wel iets meer luxe willen eventueel, maar meer dan 10/15 euro per nacht uitgeven, no way.. Die luxe is het me niet waard, blijf liever 10x zo lang weg.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Marin wo 23 nov 2011 - 4:24

Ja je hebt zo veel mooie resorts in Azie. Het F.ullerton B.ay Hotel in Singapore waar ie zat is onlangs door Condé Nast als beste nieuwkomer in Azie genoemd. Scheelt wel dat ie met z'n vader was die in de 60 is. Die heeft het geld er voor en wil comfortabel reizen. Die krijg je echt niet in een tent of hostel ofzo. Maar als ik met m'n vriend samen zou reizen zouden we ook veel goedkoper reizen hoor, tot we ooit ook zoveel geld hebben :P In een tent krijg ik 'm niet, maar normale hotels wel uiteraard. Maar goed, zo'n reis kan dus zo duur of goedkoop als je zelf wilt. Ik zou zelf een middenweg prima vinden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond wo 23 nov 2011 - 6:44

Ik heb trouwens een keer een bon van de Mango gewonnen ter waarde van 1000 euro. Ik heb er 8 maanden over gedaan om hem op te maken.

Scheelde dat er geen Mango in mijn woonplaats zat.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Highway wo 23 nov 2011 - 7:04

Pfoe; daar weet ik wel raad mee
€1000 shopbudget - Pagina 5 325__2036632872__ugg-australia-josie-9
€1000 shopbudget - Pagina 5 05702071photo_
€1000 shopbudget - Pagina 5 MU2-yzw-0012-99__default__1
€1000 shopbudget - Pagina 5 F1211C011-708@1.1
en nu zit ik al boven de 1000 Sad
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  loura wo 23 nov 2011 - 7:18

Mooi jasje is dat he higway... Ik zag hem laatst ook aan bij Wendy van Dijk. I love you
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Highway wo 23 nov 2011 - 7:26

Super ja; ik zou hem maar wat graag willen Very Happy
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 1:28

Nou dames, ik wil tips wat ik echt MOET kopen! nerd We gaan van de rest nog op vakantie, sparen, boodschappen doen we gewoon van het normale salaris, uit eten doen we (bijna) wekelijks & het is dus gewoon echt extra en ik winkel (bijna) niet... dus ik moet het (van mezelf) gewoon opmaken aan kleding/tassen/schoenen/etc laughcry Natuurlijk niet in 1x, al doe ik er een jaar over, maar het is gewoon om te winkelen! bounce

En natuurlijk kan ik er 3 maanden boodschappen van doen, maar het is extra geld, dat ga je dan toch niet bewaren voor boodschappen? :bom:

Gast
Gast

Bericht  Suus do 24 nov 2011 - 1:43

Jeetje Pippa, wat een heerlijk vooruitzicht dat je van 1000 euro mag gaan shoppen! Very Happy

Ik zou mooie rode enkellaarsjes kopen, mooie oorbellen, een pandorabedeltje, de perfecte spijkerbroek, een mooie nieuwe winterjas en verder nog wat leuke jurkjes ofzo smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 1:50

*

Laatst aangepast door Tea-Leaf op ma 2 jan 2012 - 6:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: