€1000 shopbudget
+29
nina
Lejow
blonky1986
Tania
rapa nui
Jade
TukTuk
Rovine
silly-one
MarleenJS
Paper Crown
Jerry
Mermaid
girli
flower
Blond
Marin
Zonnetje
Shisha
Arwyn
mickey
loura
Eris
JustMeDaan
Jasmine
Jeanette
Toet
Raindrop
Rush
33 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: €1000 shopbudget
In ieder geval dingen kopen die je normaal niet zou kopen maar wel heel graag wil hebben.
Zelf zou ik investeren in een goede jeans en een (leren)jas. En dan niet een winter/zomer jas maar zo'n tussen in jas, een mooi tijdloos model waar ik even mee vooruit kan.
Zelf zou ik investeren in een goede jeans en een (leren)jas. En dan niet een winter/zomer jas maar zo'n tussen in jas, een mooi tijdloos model waar ik even mee vooruit kan.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oeh, als ik dat op zou shoppen, zal het vast snel op zijn.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Whow, 1000 euro shopgeld!
Eigenlijk vind ik het zonde om van zoveel geld een middagje te gaan shoppen. Al fantaseer ik er wel eens over hoe het zou zijn, als ik dat daadwerkelijk zou kunnen doen. Lijkt me heerlijk, gewoon kopen wat je mooi vind, zonder op het prijskaartje te kijken.
Ik denk dat ik voor dat geld liever een weekendje weg zou gaan naar een luxe hotel met een compleet wellnessresort erbij. Voor het geld dat ik dan nog over heb, zou ik dan lekker gaan shoppen en mezelf totaal in het nieuw steken.
Eigenlijk vind ik het zonde om van zoveel geld een middagje te gaan shoppen. Al fantaseer ik er wel eens over hoe het zou zijn, als ik dat daadwerkelijk zou kunnen doen. Lijkt me heerlijk, gewoon kopen wat je mooi vind, zonder op het prijskaartje te kijken.
Ik denk dat ik voor dat geld liever een weekendje weg zou gaan naar een luxe hotel met een compleet wellnessresort erbij. Voor het geld dat ik dan nog over heb, zou ik dan lekker gaan shoppen en mezelf totaal in het nieuw steken.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Oh wat fijn!
Ik zou Uggs kopen, een mooi horloge van Michael Kors; een mooie leren tas A4 formaat; een mooie jeans; en als er nog geld over is shabbies.
Ik zou Uggs kopen, een mooi horloge van Michael Kors; een mooie leren tas A4 formaat; een mooie jeans; en als er nog geld over is shabbies.
Gast- Gast
Ik zou echt met tig tassen thuis komen, want ik koop liever 10 spijkerbroeken ipv 1 dure, dus zou dat dan ook doen. Des te meer heb ik!!
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Pippa schreef:Raindrop schreef:Ik zou van een deel dan gaan shoppen (kopen wat ik graag wil hebben/nodig heb) en het grootste deel sparen maar ik spaar ook voor iets wat ik heel graag wil hebben
Maar sparen kun je sowieso, die 1000 euro is echt om op te maken aan kleding/accessoires/schoenen
Dan zou ik sowieso een horloge kopen, Wii spellen, een mooi paar laarzen, kleding, sieraden, een duur lingeriesetje en een hele grote krabpaal (is wel niet voor mijzelf maar ik wil die echt graag voor mijn kat kopen).
Ik zou dan denk ik gaan shoppen in Wijnegem Shopping Center of Centro in Oberhausen
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Dat zijn nog eens leuke bonussen.
Ik zou een jas kopen, laarzen en een tas. Als je bij een winkel gaat met mooie kwaliteit ben je de 1000euro zo kwijt. Oh en een mooie zonnebril!
Ik zou een jas kopen, laarzen en een tas. Als je bij een winkel gaat met mooie kwaliteit ben je de 1000euro zo kwijt. Oh en een mooie zonnebril!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zou sowieso even shoppen bij Leidsestraat... Als ik dan nog iets over heb dan wil ik nog een tv
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Van de ene kant denk ik ook dat het sneller op is, maar van de andere kant ook niet.Megara schreef:Denk juist dat het sneller op is dan je denkt.
Ik heb een paar jaar geleden een flink bedrag gewonnen met een bel-spelletje (toen die nog bestonden ) en ben toen met mijn zus gaan winkelen. Heb haar gezegd dat ze mocht kopen wat ze wilde, en heb zelf ook het nodige gekocht. Toch was ik aan het einde van de dag geen €1000 kwijt hoor, en dan voor 2 personen! Ik geloof dat ik in totaal max. €900 kwijt was voor ons tweeën. En dat was dan incl. wat eten en drinken, treinreis heen en terug, enz.
Als ik het nu zou krijgen, zou ik er ook wel raad mee weten
Als dalijk onze uk geboren is, denk ik dat ik wel nieuwe kleren nodig heb/wil hebben. En aangezien we niet weten of het een jongen of meisje is, ga ik dan denk ik ook los voor de kleine uk. En ik wil ook graag een draagdoek voor de kleine. En en en en en en Oh ja... mijn zus is ook zwanger, die zou ik ook wat leuks kopen, voor haarzelf, de baby en mijn neefje. Och... ik zou er wel een flink deel van op krijgen hoor
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Zo'n bonus wil ik ook wel!
Ik zou het denk ik gebruiken voor dingen die ik normaal te duur vind. Bijvoorbeeld een lingeriesetje of een mooie spijkerbroek en dan eens niet in de uitverkoop. Goede schoenen, een Cowboysbag.. Eigenlijk luxe dingen dus, haha.
Ik zou het denk ik gebruiken voor dingen die ik normaal te duur vind. Bijvoorbeeld een lingeriesetje of een mooie spijkerbroek en dan eens niet in de uitverkoop. Goede schoenen, een Cowboysbag.. Eigenlijk luxe dingen dus, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ooh ik heb ook zin om te shoppen en die 1000 euro zou ik wel op krijgen!
Ik zou mooie laarzen kopen, een nieuwe winterjas, een goede spijkerbroek en wat leuke truitjes en sieraden.
Ik zou mooie laarzen kopen, een nieuwe winterjas, een goede spijkerbroek en wat leuke truitjes en sieraden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Maar ik wil eigenlijk wel plaatjes zien van spullen die jullie zouden kopen
Gast- Gast
Oooow wat heerlijk!!! Ben stiekem jaloers
Ik weet niet zo wat ik zou kopen. Ik zou gewoon de stad ingaan en de dingen kopen die ik mooi en leuk vind zonder dat ik te lang over de prijs hoef na te denken. Een shirtje van 50 euro ofzo maakt dan niet uit.
Wellicht dat ik het nog opdeel in 2 keer 500 euro. Winter shoppen en een paar maanden later zomer shoppen
Ik weet niet zo wat ik zou kopen. Ik zou gewoon de stad ingaan en de dingen kopen die ik mooi en leuk vind zonder dat ik te lang over de prijs hoef na te denken. Een shirtje van 50 euro ofzo maakt dan niet uit.
Wellicht dat ik het nog opdeel in 2 keer 500 euro. Winter shoppen en een paar maanden later zomer shoppen
Gast- Gast
Halleluja, 1000 shopgeld?
Dan kom ik de stad weer uit met zoveel tassen dat ik iemand nodig heb die ook wat tassen voor me draagt.
Sowieso een broek, jas, shirtjes, truien, schoenen, geurtje, make-up, hebbedingetjes, lingerie, spullen voor in huis.... Ik ben geen dure shopperd, ik zoek altijd naar de goede koopjes. Dus dat worden dan echt heel veel tassen haha.
Veel plezier alvast met je shopgeld!
Dan kom ik de stad weer uit met zoveel tassen dat ik iemand nodig heb die ook wat tassen voor me draagt.
Sowieso een broek, jas, shirtjes, truien, schoenen, geurtje, make-up, hebbedingetjes, lingerie, spullen voor in huis.... Ik ben geen dure shopperd, ik zoek altijd naar de goede koopjes. Dus dat worden dan echt heel veel tassen haha.
Veel plezier alvast met je shopgeld!
Gast- Gast
Lekker zeg, zo'n bonus! Ik zou het volgende kopen:
- leren laarzen
- UGGS
- horloge
- goede spijkerbroek
- zonnebril van Ray ban
- ketting (en 1 of 2 munten) van Mi moneda
- een mooi jurkje
Kortom: ik zou dat wel op krijgen.
- leren laarzen
- UGGS
- horloge
- goede spijkerbroek
- zonnebril van Ray ban
- ketting (en 1 of 2 munten) van Mi moneda
- een mooi jurkje
Kortom: ik zou dat wel op krijgen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Gaaf Pippa! Ik zou dat ook wel op krijgen. Paar mooie dure dingen en dan de rest gewoon inslaan bij H&M. Ik zou mooie bruine leren laarzen kopen, en een leren jack. En een mooi jurkje. Kan geen plaatjes doen want zit op m'n iPhone.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
- horloge van Micheal Kors
- grijze shabbies
- lingeriesetje van Aubade of Simone Perele
- jurk en blazer van Claudia Strater
En dan zou het waarschijnlijk al bijna op zijn. Ik heb dan ook een erg dure smaak.
Met zo'n bedrag zou ik dus nooit de H&M ingaan, daar kom je normaal al genoeg toch?
- grijze shabbies
- lingeriesetje van Aubade of Simone Perele
- jurk en blazer van Claudia Strater
En dan zou het waarschijnlijk al bijna op zijn. Ik heb dan ook een erg dure smaak.
Met zo'n bedrag zou ik dus nooit de H&M ingaan, daar kom je normaal al genoeg toch?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Verder nog een mooie spijkerbroek en een jasje.. ik kom dus niet eens aan de 1000 euro :-)
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Iemand inhuren die verstand van kleding heeft met mijn maat tent.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik zou denk ik kijken voor een mooie goede laptop/pc en wat andere leuke gadgets. Een galajurk, schoenen en verder weet ik t niet.
Lekker zeg zo'n extraatje.
Lekker zeg zo'n extraatje.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
iedere keer als ik de topictitel zie, denk ik steeds even dat je een shopbudget bij de C1000 krijgt
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Punk'd schreef:Chanel 2.55 jumbo bag (maar dan is 1000 niet genoeg haha).. Nee ik zou deze tas heel graag willen maar als puntje bij paaltje komt .. damn meer dan 2000 euro voor een tas is echt niet goed wijs.. maar toch wil ik hem ooit.
Maar dat geld zou zo op zijn. Heb een mooie jas op het oog bij asos die is al 200 euro, paar laarzen 150 euro, stuk of 4 nieuwe broeken 300 euro, mooie leren tas 150.. dan nog 200 voor sieraden, blousjes etc. Ja het zou zo op zijn.
€2700,- om precies te zijn.
Ik maak €1000,- echt snel op. €1000,- is echt niets.. een paar goede laarzen zijn al €250,- ik zou er wel raad mee weten! Ik zou gewoon gruwelijk shoppen Pippa!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Punk'd schreef:Chanel 2.55 jumbo bag (maar dan is 1000 niet genoeg haha).. Nee ik zou deze tas heel graag willen maar als puntje bij paaltje komt .. damn meer dan 2000 euro voor een tas is echt niet goed wijs.. maar toch wil ik hem ooit.
Maar dat geld zou zo op zijn. Heb een mooie jas op het oog bij asos die is al 200 euro, paar laarzen 150 euro, stuk of 4 nieuwe broeken 300 euro, mooie leren tas 150.. dan nog 200 voor sieraden, blousjes etc. Ja het zou zo op zijn.
€2700,- om precies te zijn.
Ik maak €1000,- echt snel op. €1000,- is echt niets.. een paar goede laarzen zijn al €250,- ik zou er wel raad mee weten! Ik zou gewoon gruwelijk shoppen Pippa!
Met zo'n bedrag zou ik naar het buitenland gaan. Jullie niet?
Als je het toch uitgeeft zou ik een paar Manolo Blahniks kopen.
MarleenJS- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 3
Registratiedatum : 20-11-11
Nee want het is specifiek om te shoppen staat er bij. Maar wel super goed idee, ik zou er een ticket van naar Londen kopen en daar inslaan bij m'n favo winkels. Daar kan ik veel beter shoppen!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zit ook over de 1000!
» Ik geef je nu €1000, wat doe je ermee?
» 1000 euro shoptegoed
» Marin heeft 1000 posts...
» 'De mens kan 1000 jaar worden'
» Ik geef je nu €1000, wat doe je ermee?
» 1000 euro shoptegoed
» Marin heeft 1000 posts...
» 'De mens kan 1000 jaar worden'
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: