Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hebben jullie partners daar nou ook moeite mee?

+15
Bruintje Beer
Kat1980
Happydobby
Pandora
Bloem86
Thunder
Annemie
Susan
Smaragdje
Flip Fluitketel
PapillonRose
Tania
Vancity_girl
Teddyaapje
loesje
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

hebben jullie partners daar nou ook moeite mee? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie partners daar nou ook moeite mee?

Bericht  Dora di 22 nov 2011 - 9:56

A.nouk is echt een kopietje van Y.uanita en M.aaike lijkt blijkbaar erg veel op mij...
Het zou ook erg knap zijn als M.aaike op Y.uanita lijkt en A.nouk op mij, haha.

En alles wat we niet herkennen gooien we op de donor.
We zijn ook erg benieuwd wat ze 'hetzelfde' hebben wat van de donor afkomt zeg maar.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie partners daar nou ook moeite mee? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie partners daar nou ook moeite mee?

Bericht  Gast di 22 nov 2011 - 12:40

Nee, en daar hoeft hij ook niet om te klagen. Senna is precies mijn vriend in alles, ze lijkt echt als 2 druppels water op hem. Ze is de vrouwelijke uitvoering Very Happy Mara lijkt sprekend op mijn moeder als baby maar toch ook op mij en ook op haar vader, echt een mix want ze lijkt ook weer heel veel op Senna als baby.

Gast
Gast

Bericht  Roodkapje di 22 nov 2011 - 18:15

M. is de meisjesversie van papa... ik vond dat in het begin helemaal niet zo leuk. Niet dat ik er een drama of wat van maakte hoor.. maar het was meer een gevoelsding. Hij had mij verlaten in de zwangerschap, wilde niets van haar weten toen ik nog zwanger was en werd nog beloond met een meisje dat precies hem was.
Nu vind ik het juist heel leuk om te zien en ze is ook echt een papa's kindje. Buiten het dunne haar om heeft ze niets van mij ( oh ja, haar allergiën, kortom, alle slechte dingen).

I. is precies mijn oudste zusje. ALs ik met mijn zusje in de stad loop zeggen vreemden altijd tegen mijn zusje: "wat een schattige dochter heeft u" of tegen I. "ga maar naar je mama" en wijzen ze naar mijn zusje. Mijn zusje lijkt niet op mij, dus dat is dan ook weer apart.

O. Lijkt weer precies op I. maar daar zit dan wel een kleine mix van de papa in...

Eigenlijk heb ik geen look a likes smile ook niet qua gedrag
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Flower_L wo 23 nov 2011 - 8:05

Ik vind l op geen van beide lijken. Mn vriend heeft meer meoite met opmerkingen dat ie op mij lijkt, dan andersom . Meesten zeggen trouwens wel dat ie op mn vriend lijkt.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: