Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zonder speen!

+7
Lientje
Caresses
Susan
Flower_L
Angela_1986
Pien
Alex
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zonder speen!  - Pagina 2 Empty Re: Zonder speen!

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 0:56

Mirjam4you schreef:Wij zijn er ook net 3 dagen mee bezig om de speen niet meer te geven tijdens het slapen maar het wil nog niet lukken. Ze blijft maar huilen en huilen en zoeken naar de speen..... Dat wordt nog een hele strijd.
Dan is ze er duidelijk nog niet aan toe. Hier hebben ze best lang de speen gehad, alleen in bed. Tygo heeft zijn fiepje vlak voor zijn 4e verjaardag in de schoen gedaan. En Jens nu 3 weken geleden. Ze hebben er beiden met geen woord meer over gerept. Ze moeten er echt zelf achter staan, anders gaat het niet zonder slag of stoot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zonder speen!  - Pagina 2 Empty Re: Zonder speen!

Bericht  Flower_L wo 30 nov 2011 - 1:01

Lieskuh schreef:
Mirjam4you schreef:Wij zijn er ook net 3 dagen mee bezig om de speen niet meer te geven tijdens het slapen maar het wil nog niet lukken. Ze blijft maar huilen en huilen en zoeken naar de speen..... Dat wordt nog een hele strijd.
Dan is ze er duidelijk nog niet aan toe. Hier hebben ze best lang de speen gehad, alleen in bed. Tygo heeft zijn fiepje vlak voor zijn 4e verjaardag in de schoen gedaan. En Jens nu 3 weken geleden. Ze hebben er beiden met geen woord meer over gerept. Ze moeten er echt zelf achter staan, anders gaat het niet zonder slag of stoot.

daarom wil ik ook wachten. Wanneer L. in bed gelegd wordt, dan kijkt hij eerst rond waar de speen is, dan pakt hij de speen en is hij meteen rustig. En dan gaat hij slapen. Ik probeer het al niet eens...komt vanzelf wel een keer. Wij wachten ook tot hij kan praten en beter begrijpt dat de speen weg 'moet'.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zonder speen!  - Pagina 2 Empty Re: Zonder speen!

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 1:41

Pien schreef:Ik hoorde van de week zo'n lief verhaal, of las het misschien wel hier. Dat kindje had het in zijn/ haar schoentje gestopt en de Sint nam het dan mee naar spanje voor een babypiet!

Dat hebben vrienden van ons ook gedaan bij hun zoontje en zo ga ik het straks ook proberen bij S.

Maar goed van A. hoor !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zonder speen!  - Pagina 2 Empty Re: Zonder speen!

Bericht  Alex wo 30 nov 2011 - 11:23

Razz_ schreef:
Pien schreef:Ik hoorde van de week zo'n lief verhaal, of las het misschien wel hier. Dat kindje had het in zijn/ haar schoentje gestopt en de Sint nam het dan mee naar spanje voor een babypiet!

Dat hebben vrienden van ons ook gedaan bij hun zoontje en zo ga ik het straks ook proberen bij S.

Maar goed van A. hoor !

Ze heeft het uiteindelijk ook zo gedaan hoor Very Happy Ze vertelt nu trots aan iedereen dat babypiet haar speentje heeft I love you
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zonder speen!  - Pagina 2 Empty Re: Zonder speen!

Bericht  Niene wo 30 nov 2011 - 21:37

Ah wat lief!

Mijn dochter heeft 'm aan de spenen fee gegeven voor kindjes die geen speentjes kunnen kopen :-) Ze heeft er daarna ook nooit meer om gevraagd.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Zonder speen!  - Pagina 2 Empty Re: Zonder speen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum