Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

speen/ duimen

2 plaatsers

Ga naar beneden

speen/ duimen Empty speen/ duimen

Bericht  maiadebij za 21 jan 2012 - 2:36

N heeft vanaf een maand of 2 een speen. Hij slaapt met 3 spenen en is hier erg aan verknocht. Zolang J nog snachts komt, ga ik nog niet afbouwen. Ik slaap nu weinig (6:15 begint de dag alweer) dus vind het wel even prima.

Maar nu valt me al een paar keer op dat als hij tv zit te kijken, hij duimt!? Hij is 3 jaar en heeft nog nooit eerder geduimd. Zijn er meer kindjes die pas op latere leeftijd zijn gaan duimen?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

speen/ duimen Empty Re: speen/ duimen

Bericht  LMCurious za 21 jan 2012 - 8:16

Joris heeft er ook een handje van om tijdens tv kijken, of als hij moe is een duim of vinger in zijn mond te stoppen. maar na een half jaar veelvuldig zijn vingers weer uit zijn mond te halen/of te zeggen dat ie dat ie dat moet doen doet ie het nu ook bijna niet meer. het is bij ons begonnen toen ie zo'n 2,5 jaar was. En sinds een maand of 2 gaat het beter. Maar echt duimen is het niet. ls hij speelgoed heeft doet ie dat ook in zijn mond voor de tv. En als ie een knuffel vast heeft wil hij daarmee vaak kriebelen bij zijn oortje ofzo. Dus denk dat het meer 'iets doen' is dan echt zuigbehoefte ofzo.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum