Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het leed dat ov-chipkaart heet...

+10
Xanna
Alex
girli
loura
Arwyn
Feline
TGR
Jeanette
silly-one
Highway
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het leed dat ov-chipkaart heet... - Pagina 2 Empty Re: Het leed dat ov-chipkaart heet...

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 8:24

Xanna schreef:
girli schreef:
Megara schreef:Ik las net ook dat studenten vanaf januari geacht worden in en uit te checken bij de NS. Jeej. No
Wat maakt dat uit?

Ja dat maakt zeker wat uit. Ik kom nu met 200 man (waarvan zeker 50-100 studenten) de trein uitrollen op een piepklein station waar maar 1 in en uit checkpaal op het perron staat. Ik heb wel geteld 4 minuten overstaptijd en als ik pech heb minder. Ik mis dus gegarandeerd mijn overstap door het moeten uit en inchecken omdat ik op dat station van vervoerder wissel. De treinen rijden maar 2x per uur, dus kan mooi een half uur wachten. Opzich niet erg, maar ik heb enkele reis al ruim 1,5u nodig om op mijn werk te komen..

Maar ze willen afschaffen dat je bij wisseling van vervoerders eerst bij de een moet uitchecken en bij de ander moet inchecken. Gaan ze eerst voor miljoenen euro's poortjes van alle verschillende vervoerders plaatsen, wordt het alsnog één pot nat No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ov-chipkaart heet... - Pagina 2 Empty Re: Het leed dat ov-chipkaart heet...

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 9:16

Oh, ik heb m'n kaart kunnen registreren trouwens. Ik ben naar het station gefietst om er geld op te laden en daarna lukte het registreren ineens wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ov-chipkaart heet... - Pagina 2 Empty Re: Het leed dat ov-chipkaart heet...

Bericht  silly-one vr 25 nov 2011 - 12:12

Trouwens voor wie als student het in en oud checken onzin vind. Bij een vertraging mag je geld terug vragen en dat kan alleen met een geldige in en uit check.

De afgelopen twee dagen twee keer zo een formulier in kunnen vullen en uit verveling alles gelezen dus vandaar dat ik het weet.

@ Jolee: Hij ziet alleen waar je ben ingecheckt. Ik heb gisteren namelijk mogen meekijken wat er in zo een schermpje staat ( tja 1,5 uur vertraging maakt dat je gezellig gaan buurten met de conducteur). Plus wat voor abonnementen er op een kaart staan.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ov-chipkaart heet... - Pagina 2 Empty Re: Het leed dat ov-chipkaart heet...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum