Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

+6
Pandora
Susan
RYW
Liadan
Pussycat
Annemie
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 1:16

Echt al een week is meneer aan het piepen en krijsen als hij zijn zin niet krijgt. Ik word er helemaal chagerijnig van Sad Ziet hij dat ik brood uit de vriezer pakt krijst hij om ijs. Loop ik naar de badkamer krijst hij dat hij in bad wil. Hij gaat dat echt zo te keer dat de buren hem volgens mij horen en na 10 minuten houdt hij pas op. Ondertussen heeft hij dramatisch aan m'n benen gehangen, wild om zich heen geslagen en huilend op de grond gelegen. En een half uur later gaat het weer om iets anders. Het is niet alleen thuis en bij mij maar ook bijv. in de supermarkt en bij zijn papa

Mama's hoelang duurt deze fase want de dagen duren echt lang hier..

Ik wil mijn kleine schattebout weer terug! Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Annemie wo 22 aug 2012 - 1:33

Oh zoooo herkenbaar, mijn vriend en ik zeiden gisteravond nog tegen elkaar, we weten niet wat we er mee aan moeten..hopelijk duurt deze fase niet lang, wij worden er onderhand ook doodmoe en chagerijnig van. Gelukkig is hij af en toe ook heel lief..maar soms haalt hij het bloed onder je nagels vandaan.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 1:41

Veel sterkte ermee. Hoop ook voor jullie dat het snel voorbij is.

Ik word al helemaal gek na 1 middag met mijn neefje van 3 jaar. Echt op alles "Maar ik wil dat".. ja dat kan nu niet (hierom en hierom).. Maar toch wil ik dat..

Of hij doet iets wat niet mag.. Maar ik wil dat..(ja maar dat doet pijn, pijn is niet fijn toch).. jawel pijn is fijn.. ik wil dat..

grrrr hahaha :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 1:44

Heeeeel hekrkenbaar. Als ze uit bed komt begint ze al zielig te doen en alles is bij voorbaat nee en ze wil alles zelf doen. Heel vermoeiend, maar wel fijn dat ik niet de enige ben Laughing


Laatst aangepast door Rejoy. op wo 22 aug 2012 - 4:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Pussycat wo 22 aug 2012 - 2:05

pfff met dat mooie weer gingen we vaak naar het meertje, maar als mw uit het water moest dan begon ze te krijsen!! Embarassed

Dan zat ze net even 10 minuten en dan stond ze op om er weer vandoor te gaan en hard dat ze dan rennen kan!

Thuis heeft ze het ook wel zo nu en dan. Gelukkig zijn hier geen starende mensen haha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Liadan wo 22 aug 2012 - 2:38

Die fase duurt hier al heel lang (is nu nog niet over in ieder geval Rolling Eyes ) en dan de 'waarom' fase erbij, maakt dat ik heel vaak tot 10 moet tellen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 3:27

Ooooh bij ons op het forum dachten we dat het alleen bij de meisjes zo was, maar er zijn dus ook jongens die er last van hebben Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet 394967

Hier ook, huilen om iedere scheet.
Omdat ze haar drinken niet meer lekker vind, omdat ze nieuw drinken krijgt en toch haar vieze dirnken wil, omdat ze het warm heeft, omdat ze iets niet mag, omdat Ayden op de grond ligt, omdat de tv aan staat of omdat de tv dan juist uitgaat, omdat ze een schone onderbroek aan wil terwijl ze de andere net 10 seconde aan heeft en ga zo maar door....
En dan dat gegrien is nog het ergste! Zo van: Ik wil wel huilen maar het lukt me niet.

En daar bovenop hoor ik de hele dag: Mama? Mama?? Mamaaa? Maaaahaaaamaaaa????
Wat is dat? Waarom is dat? Wat ben je aan het doen? Waarom doe je dat? Mag ik dat ook?

*zucht*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 3:50

Ohja dat 100 keer per dag mama, mama, mammaaa roepen is hier ook haha. Echt zooo vermoeiend af en toe. Ik hoop dat het allemaal straks minder wordt als ht hele warme weer over is. Toen is het immers ook begonnen Wink Scheelt denk ik ook een hoop bij mezelf want door zo'n weer als nu heb ik al een kort lontje

En Watermeloen ik heb 10 minuten geleden nog gekeken en het is toch nog echt een jongen hoor laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  RYW wo 22 aug 2012 - 5:12

Mijn jongste is 4,5 en doet het nog steeds Wink succes!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Susan wo 22 aug 2012 - 5:30

Yrsa doet dat ook soms, het kan inderdaad wel irritant zijn, maar ik kan het ook wel naast me neerleggen. Ik vind het het ergste als ze iets niet mag en ze echt dikke tranen met tuiten huilt, dan heb ik zoveel moeite om niet toe te geven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Pandora wo 22 aug 2012 - 6:03

Goh... ik had dit topic ook kunnen openen.... zucht....
En dan om alles ook krijsen, gillen en janken. Niets is goed..., ik word er ook zo moe van (en ik kan momenteel al niet zoveel hebben). Het is hier dus wel eens gezelliger geweest in huis, ik vrees dat het een fase is en we er 'gewoon even' doorheen moeten.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Liadan wo 22 aug 2012 - 6:05

Ik vind het zeurende huiltje wat onze dochter regelmatig heeft als het niet gaat zoals zij het wil denk ik het irritantst. En het de hele dag zeggen dat ze honger heeft (en dan bedoelen dat ze een koekje wil want haar boterham heeft ze dan een half uur ervoor niet op gegeten).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Susan wo 22 aug 2012 - 6:11

Wat ik ook irritant vind is dat ze heel hard huilend uitroept: 'NEE, MAMA, NIET DOEN! NEE, MAMA, NIET DOEN!' terwijl ik dan gewoon haar luier wil verschonen. De buren zullen onderhand wel denken dat ze zwaar mishandeld wordt of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Liadan wo 22 aug 2012 - 6:22

Susan schreef:Wat ik ook irritant vind is dat ze heel hard huilend uitroept: 'NEE, MAMA, NIET DOEN! NEE, MAMA, NIET DOEN!' terwijl ik dan gewoon haar luier wil verschonen. De buren zullen onderhand wel denken dat ze zwaar mishandeld wordt of zo.
Haha, dat is herkenbaar. Yara roept regelmatig heel hard 'au au au' als ik haar help met aankleden of als ze aan het stoeien is en we kietelen te lang.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Bloem86 wo 22 aug 2012 - 6:30

Ook hier héééél erg herkenbaar! Vandaag was het zo'n dag dat ik echt gek aan het worden was! Ze ligt nu in bed.. RUST!
Niets was goed. En om alles moest er gehuild worden! Vermoeiend hoor, zulke dagen!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 6:33

Wat ben ik blij met dit topic..hier ook zo'n kleine godzilla Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Pandora wo 22 aug 2012 - 6:53

Onze drama queen is inmiddels in dromenland (terwijl ze om het hardst gilde dat ze niet wilde slapen) dus hier ook eindelijk rust.... lekker hoor...
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 7:45

Susan schreef:Wat ik ook irritant vind is dat ze heel hard huilend uitroept: 'NEE, MAMA, NIET DOEN! NEE, MAMA, NIET DOEN!' terwijl ik dan gewoon haar luier wil verschonen. De buren zullen onderhand wel denken dat ze zwaar mishandeld wordt of zo.

Hahaha heeeel herkenbaar, doet mijn nichtje ook altijd! De eerste keer op straat waar ik bij was, was zoooo genant, heb helemaal in een deuk gelegen en m'n zus werd steeds roder!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  loesje wo 22 aug 2012 - 7:52

herkenbaar a.lex kan zich soms heel erg aanstellen als hij valt of al hij iets niet mag wat hij wel wil dan gaat hij heel hard papa roepen en huilen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Twellie wo 22 aug 2012 - 8:13

Oh, wat is die fase erg! Alles komt weer terug nu ik hier de verhalen lees, haha. Mijn dochter is momenteel weer heel makkelijk en lief, redelijk snel na de geboorte van de jongste is ze opgehouden met peuterpuberen en de waaromfase is ook over.

Volgens mij is het meestal bij jongetjes wel stukken minder erg dan bij meiden. Toen mijn oudste echt op haar ergst was, had ik een collega met een dochter met precies dezelfde kuren. We begonnen elke werkdag met een klaagzang van een half uur over waar we die ochtend weer voor uitgemaakt waren / hoeveel driftbuien we hadden doorstaan / hoe erg het gezeur om een koekje of chips was enzovoorts. Ondertussen had een vriendin van mij een zoon van dezelfde leeftijd die op elke vraag: 'Ja, (lieve) mama' antwoordde.

Susan, dat gegil over de luier verschonen herken ik ook (Niet doeeeeeen, ik wil niet!!!). Een keer had ze een poepluier die ik toch echt moest gaan verschonen, ze kwam alleen overeind tijdens het verschonen en toen duwde ik haar (uiteraard voorzichtig) terug op het waskussen. Toen zei ze na die tijd: 'Mama, wil je mij niet meer slaan?'
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 9:14

Evy schreef:
Susan schreef:Wat ik ook irritant vind is dat ze heel hard huilend uitroept: 'NEE, MAMA, NIET DOEN! NEE, MAMA, NIET DOEN!' terwijl ik dan gewoon haar luier wil verschonen. De buren zullen onderhand wel denken dat ze zwaar mishandeld wordt of zo.

Hahaha heeeel herkenbaar, doet mijn nichtje ook altijd! De eerste keer op straat waar ik bij was, was zoooo genant, heb helemaal in een deuk gelegen en m'n zus werd steeds roder!

Hahaha, dat is echt heel erg. Ik weet niet of ik het hier ooit gelezen heb of ergens anders gehoord heb (ik meen dat Y. van Liadan was maar misschien zit ik er wel totaal naast) dat een moeder met dochter in een winkel was en de moeder dochter bij de arm pakte (weet niet waarom) en dochter begon ineens te gillen: Nee, mama! Niet doen! Je maakt me dood!

Ook een lekker momentje.... Maar niet heus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Susan wo 22 aug 2012 - 9:16

Tuinstoel schreef:Ondertussen had een vriendin van mij een zoon van dezelfde leeftijd die op elke vraag: 'Ja, (lieve) mama' antwoordde.


Dat zou ik geloof ik ook wel weer ongezond vinden.

Soms, als ik aan Yrsa vraag of ze iets leuk vindt, dan zegt ze wel: 'Ja, mama, ja!' Dat vind ik dan al heel braaf klinken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Liadan wo 22 aug 2012 - 9:17

Watermeloen schreef:
Evy schreef:
Susan schreef:Wat ik ook irritant vind is dat ze heel hard huilend uitroept: 'NEE, MAMA, NIET DOEN! NEE, MAMA, NIET DOEN!' terwijl ik dan gewoon haar luier wil verschonen. De buren zullen onderhand wel denken dat ze zwaar mishandeld wordt of zo.

Hahaha heeeel herkenbaar, doet mijn nichtje ook altijd! De eerste keer op straat waar ik bij was, was zoooo genant, heb helemaal in een deuk gelegen en m'n zus werd steeds roder!

Hahaha, dat is echt heel erg. Ik weet niet of ik het hier ooit gelezen heb of ergens anders gehoord heb (ik meen dat Y. van Liadan was maar misschien zit ik er wel totaal naast) dat een moeder met dochter in een winkel was en de moeder dochter bij de arm pakte (weet niet waarom) en dochter begon ineens te gillen: Nee, mama! Niet doen! Je maakt me dood!

Ook een lekker momentje.... Maar niet heus.
Hahaha, dat was mijn dochter gelukkig niet, lijkt me ook niet echt een fijn moment inderdaad!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 9:20

Hahaha ok. Misschien dat het dan A. van Mikki was...
Al komt Mikki hier niet meer, zal het haar eens vragen. Ik zou echt zweren dat het iemand van hier was.
Waarom Y en jij me te binnen schoten weet ik dan ook niet, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 9:22

Susan schreef:
Tuinstoel schreef:Ondertussen had een vriendin van mij een zoon van dezelfde leeftijd die op elke vraag: 'Ja, (lieve) mama' antwoordde.


Dat zou ik geloof ik ook wel weer ongezond vinden.

Soms, als ik aan Yrsa vraag of ze iets leuk vindt, dan zegt ze wel: 'Ja, mama, ja!' Dat vind ik dan al heel braaf klinken.

onze dochter maakt er dan 'ja, mamaatje' van laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet Empty Re: Het leed dat ikwilmijnzinkrijgen heet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum