Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lief & leed op het forum

+4
Bazinga
Ibbeltje
Gympie
mzcharlotte
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Lief & leed op het forum

Bericht  mzcharlotte vr 11 mei 2012 - 10:35

Er wordt hier veel lief gedeeld, ook veel leed gedeeld. De forumsters steunen elkaar in moeilijke tijden (liefdesverdriet, ziekte, verlies van familie) en leven met elkaar mee in fijne tijden (verjaardag, nieuwe liefdes, geboortes, trouwerijen). Ik vind dat een prachtig iets.

Wat ik mij afvroeg -en dat is gewoon een stomme vrijdagavondkronkel- is of jullie weleens een forumlid hebben gemist en je afvroeg of zij overleden was? Is dat überhaupt weleens voorgekomen?

Zou jij willen dat je account opgeheven wordt als jou wat overkomt en heb je daarvoor bijvoorbeeld een wachtwoord opgeschreven? Zou je willen dat het forum wist dat jij overleden bent?

Mijn eigen gedachten zijn hierover dat ik mijn internetaccounts binnenkort zal opschrijven incl wachtwoorden, zodat alle accounts kunnen worden opgezegd. Over het nieuws op het forum zou ik het niet weten. Ik hoop dat ik gewoon niet wordt gemist als ik niet meer zou reageren. Ik vraag me weleens af wat er met Phnaidra is gebeurd en heb er weleens aan gedacht dat dit een optie zou zijn, omdat ik het zo vreemd vind dat ze nooit meer wat heeft laten horen, mede omdat ze werd verwacht bij een meeting.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 10:43

Mijn moeder heeft altijd gezegd dat als zij komt te overlijden, dat ik als enige haar uitvaart mag verzorgen, omdat ik als enige weet wat zij wil. Ik geloof dat het andersom niet minder waar is. Ondanks dat we nu geen contact hebben, geloof ik van harte dat ze het forum 'ooit' zal inlichten. Het hoeft niet op de dag van, maar ze weet wel dat ik geloof dat ze dat hier ooit zal aangeven. Maar ik leef nog jaren, dus ooit verdwijn ik gewoon, omdat ik bejaard ben. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 10:45

Ik heb wel eens dames gemist en vroeg me dan af waar ze waren gebleven. Maar ga er vanuit dat ze andere prioriteiten gesteld hebben en zich niet meer met het forum bezig houden, want ik soms wel jammer vond, omdat het gewoon onduidelijk was hoe & wat....

Ik zou wel willen dat de dames het hier weten als ik er niet meer ben, dat is gewoon een gevoel. De laptop staat automatisch ingelogd op mijn profiel, dus dat zouden familie/vrienden kunnen doen, en het anders via facebook wel lezen en hier plaatsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  mzcharlotte vr 11 mei 2012 - 10:53

Pippa schreef:Maar ga er vanuit dat ze andere prioriteiten gesteld hebben en zich niet meer met het forum bezig houden, want ik soms wel jammer vond, omdat het gewoon onduidelijk was hoe & wat....

Dat natuurlijk in de eerste plaats. Maar ik heb me ook wel in het algemeen afgevraagd of... Je weet het immers gewoon niet. En ik hóéf het ook niet per definitie te weten ofzo.

Wat betreft die auto-inlog, ik moet elke maand opnieuw inloggen, jij niet?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 10:55

mzcharlotte schreef:
Pippa schreef:Maar ga er vanuit dat ze andere prioriteiten gesteld hebben en zich niet meer met het forum bezig houden, want ik soms wel jammer vond, omdat het gewoon onduidelijk was hoe & wat....

Dat natuurlijk in de eerste plaats. Maar ik heb me ook wel in het algemeen afgevraagd of... Je weet het immers gewoon niet. En ik hóéf het ook niet per definitie te weten ofzo.

Wat betreft die auto-inlog, ik moet elke maand opnieuw inloggen, jij niet?

Dat snap ik hoor, maar ik vind doodgaan eng, dus ik denk liever dat ze andere prioriteiten hebben, haha!

Ja, moet wel elke maand, goed dat je het zegt haha. Nou, dan denk ik dat mijn vriend of vriendinnen het wachtwoord wel kunnen gokken, omdat het overal hetzelfde is! nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  mzcharlotte vr 11 mei 2012 - 10:58

Pippa schreef:ik vind doodgaan eng

Ik ook, maar ik ben er de laatste tijd veel mee bezig. Niet leuk.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 11:08

mzcharlotte schreef:
Pippa schreef:ik vind doodgaan eng

Ik ook, maar ik ben er de laatste tijd veel mee bezig. Niet leuk.

Ik helaas ook, doordat de moeder van een vriendin nog maar een hele korte tijd te leven heeft, dan word je echt even met je neus op de feiten gedrukt, terwijl ik normaal liever mijn kop in het zand steek over dit onderwerp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 11:12



Van mij hoeft niemand het op het forum te vermelden als ik dood zou raken.
Dood raken, dat kan niet... dood gaan.

Anyway... zo belangrijk ben ik hier helemaal niet. Als er iets met me gebeurt, lezen de facebook forummers dat vanzelf, en dat zijn ook de enige die het zich kan bekommeren.



En nog even deze smiley omdat ie zo leuk danst :dance: :dance: :dance:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gympie vr 11 mei 2012 - 11:15

Ik vraag me af hoe het met gewoon-doortje is. Zij had taaislijmziekte... Had/heeft iemand contact met haar buiten het forum? Ik vraag me dus af of zij nog leeft...
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 11:20

Gympie_ schreef:Ik vraag me af hoe het met gewoon-doortje is. Zij had taaislijmziekte... Had/heeft iemand contact met haar buiten het forum? Ik vraag me dus af of zij nog leeft...

Dat heb je destijds toch ook al gevraagd? Het is geen 'waar is' topic.

Het gaat me niet of om of ik belangrijk ben ofzo. Want dat ben ik niet. Maar ik geloof niet dat ik het zo op prijs zou stellen om op mijn FB pagina opeens de zin 'is niet meer' is te vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 11:24

Nee, maar het is wel breed om mensen te kunnen bereiken als bv. je ouders niet iedereen persoonlijk te spreken kunnen krijgen, dus ik zou het niet heel gek vinden als het dan op bv. facebook zou staan (voor alleen vrienden uiteraard)...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 11:25

Maura schreef:
Gympie_ schreef:Ik vraag me af hoe het met gewoon-doortje is. Zij had taaislijmziekte... Had/heeft iemand contact met haar buiten het forum? Ik vraag me dus af of zij nog leeft...

Dat heb je destijds toch ook al gevraagd? Het is geen 'waar is' topic.

Dan mag ze het toch nog wel vragen? Het gaat over forummers die ineens zijn verdwenen, dan kun je je dit toch afvragen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 11:29

Pippa schreef:Nee, maar het is wel breed om mensen te kunnen bereiken als bv. je ouders niet iedereen persoonlijk te spreken kunnen krijgen, dus ik zou het niet heel gek vinden als het dan op bv. facebook zou staan (voor alleen vrienden uiteraard)...

Vrienden, waaronder Shy87, kan zo 'inbreken' op mijn pagina. Maar alsnog zou ik het niet fijn vinden als het wordt verteld op mijn pagina. Waarom? Omdat ik geloof dat mijn vrienden het wel 'horen'. En het forum is een ander medium, ontzettend veel lief en leed meegedeeld, maar dan heb ik liever dat mijn moeder of vrienden een apart account aanmaken om het te vermelden. Niet dat ik iets te verbergen heb, maar heb niets aan 81 vriendjes die het opeens heel erg vinden als ik er niet meer ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gympie vr 11 mei 2012 - 11:29

Maura schreef:
Gympie_ schreef:Ik vraag me af hoe het met gewoon-doortje is. Zij had taaislijmziekte... Had/heeft iemand contact met haar buiten het forum? Ik vraag me dus af of zij nog leeft...

Dat heb je destijds toch ook al gevraagd? Het is geen 'waar is' topic.


De to vraagt toch of je dat wel eens hebt afgevraagd of iemand is overleden, nou bij dezen. Sorry dat ik me niet volledig aan het onderwerp vast houd, daar ben jij altijd wel zo goed in wil je zeggen... En verder weet ik niet wie je denkt dat ik ben, maar ik weet niet of ik dat eerder heb gevraagd, en so what....? Beetje rare reactie. Of ik moet het te zwaar opvatten.

Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 11:30

Pippa schreef:
Maura schreef:
Gympie_ schreef:Ik vraag me af hoe het met gewoon-doortje is. Zij had taaislijmziekte... Had/heeft iemand contact met haar buiten het forum? Ik vraag me dus af of zij nog leeft...

Dat heb je destijds toch ook al gevraagd? Het is geen 'waar is' topic.

Dan mag ze het toch nog wel vragen? Het gaat over forummers die ineens zijn verdwenen, dan kun je je dit toch afvragen?

Was cru inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 11:39

Gympie_ schreef:
Maura schreef:
Gympie_ schreef:Ik vraag me af hoe het met gewoon-doortje is. Zij had taaislijmziekte... Had/heeft iemand contact met haar buiten het forum? Ik vraag me dus af of zij nog leeft...

Dat heb je destijds toch ook al gevraagd? Het is geen 'waar is' topic.


De to vraagt toch of je dat wel eens hebt afgevraagd of iemand is overleden, nou bij dezen. Sorry dat ik me niet volledig aan het onderwerp vast houd, daar ben jij altijd wel zo goed in wil je zeggen... En verder weet ik niet wie je denkt dat ik ben, maar ik weet niet of ik dat eerder heb gevraagd, en so what....? Beetje rare reactie. Of ik moet het te zwaar opvatten.


Klopt. Ik ben wat obstinaat vandaag. Excuses.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gympie vr 11 mei 2012 - 11:43

O, oke, het zal wel.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Ibbeltje vr 11 mei 2012 - 12:03

Bij mij zal het wel hier komen via de vriendinnen die ik van hier ken. Dat mogen ze gerust melden. Maar laten we hopen dat het niet nodig is.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 15:20

Gympie_ schreef:Ik vraag me af hoe het met gewoon-doortje is. Zij had taaislijmziekte... Had/heeft iemand contact met haar buiten het forum? Ik vraag me dus af of zij nog leeft...

Ik moest ook gelijk aan deze forummer denken bij het lezen van de OP.

Maura, ik denk dat je in een sprookjeswereld leeft als je denkt dat er niets op je wall komt te staan over dat je dood bent. Dat is volgens mij het eerste dat vol loopt als mensen dat te horen krijgen. Apart is dat om te zien. Wellicht hebben mensen het idee dat ze je toch nog een beetje kunnen bereiken op die manier, ik weet het niet.

Ik moet binnenkort ook eens mijn wachtwoord van hier opschrijven. Denk dat ik dat even aan mijn zusje geef ofzo. Lijkt me in mijn geval wel handig als mensen te weten komen dat ik dood ben, in ieder geval de andere moderator laughcry. Dan moet 1 van hen het stokje maar overnemen smile. Ik denk overigens dat dat niet moeilijk uit te vogelen is. Ik heb veel forummers op FB en ken er genoeg IRL.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 19:31

Soms vraag ik me wel eens af waar het alter ego van Maura gebleven is als ze haar andere gezicht weer eens opzet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 21:48

Als ik dood ga dan komt dat hier ook wel ter sprake. heb mensen van hier op fb en daar komt het zeker weten wel te staan. Dat mensen op mijn fb gaan zetten dat ze me gaan missen etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Bazinga vr 11 mei 2012 - 21:56

Als iemand opeens niet meer reageert, denk ik over 't algemeen niet meteen aan de dood of zo. Tenzij iemand al eerder heeft gepost dat ze al (ernstig) ziek is geweest e.d.

En als ik zelf kom te overlijden, weten genoeg forummers dat, want ik heb er genoeg op m'n FB. Als ik dood ben, hoeft mijn account hier niet te worden verwijderd. Ik hoop dan alleen dat mijn laatste posts niet heel genant zijn of zo.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Pompoen vr 11 mei 2012 - 22:00

Het is mij ook wel eens door mijn gedachten geschoten hoor als iemand niets meer liet horen. Zou het wel goed gaan met die forummer? Zou er iets ergs gebeurt zijn? Meestal niet, maar soms verdwijnen mensen en laten ze nooit meer iets horen. Soms ongemerkt, soms zoals bij Phnaidra wel duidelijk opgemerkt.
Maar ik heb ook gemerkt dat het zo maar kan gebeuren dat je het forum 'vergeet'. Ik ben na een vakantie op een gegeven moment een half jaar niet op het forum geweest. Nu ken ik veel forummers en heb ik er ook nog een aantal op facebook, maar als je dat niet hebt, dan ben je dus verdwenen...Dat hoeft dus niet te beteken dat iemand iets is overkomen, daar houd ik me altijd maar aan vast.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  RYW vr 11 mei 2012 - 22:02

Ik denk dat ik dan gewoon hier kom spoken, of zo, en dan virussen uitdeel als ik het ergens niet mee eens ben, of automatisch het cd-laatje laat opengaan :affraid:
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Bazinga vr 11 mei 2012 - 22:04

RYW schreef:Ik denk dat ik dan gewoon hier kom spoken, of zo, en dan virussen uitdeel als ik het ergens niet mee eens ben, of automatisch het cd-laatje laat opengaan :affraid:

Typisch.... Rolling Eyes
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lief & leed op het forum  Empty Re: Lief & leed op het forum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum