Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het leed dat de kattenpuberteit heet...

+5
Linnie1985
Sarah1985
Derpy
Stuiterbal
Lejow
9 plaatsers

Ga naar beneden

Het leed dat de kattenpuberteit heet... Empty Het leed dat de kattenpuberteit heet...

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 5:55

Zit je baasje nét lekker op de bank, geïnstalleerd onder d'r dekentje. Ze zit verdiept in de tv en wiebelt onbewust wat met d'r teen, en BAM, daar hangen twee pootjes met scherpe nageltjes in d'r teen. Een schoot wordt gebruikt als racebaan, om over de bank nog maar niet te spreken. Het gaas wat voor de ramen hangt om te voorkomen dat de katten naar buiten gaan, is één groot klimparadijs. De slaapkamer is supercool want daar kun je je verstoppen onder het bed, waar níémand bij kan, tot grote frustratie van je baasjes. Zelfs de stofzuiger is een gelijkwaardige 'gevechts'partner. Maar het aller-aller-allerleukst is nog wel het plagen van de oudste kat, die alles maar lijdzaam ondergaat. Achterna zitten, staarten pakken....

Zucht... Herkenbaar?

Het leed dat de kattenpuberteit heet... 394484_394544493945078_883881074_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat de kattenpuberteit heet... Empty Re: Het leed dat de kattenpuberteit heet...

Bericht  Lejow zo 23 sep 2012 - 6:06

Nee, maar die foto laughcry hoe hij(zij?) er ook middenin zit :P :cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat de kattenpuberteit heet... Empty Re: Het leed dat de kattenpuberteit heet...

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 6:09

Haha, die foto heeft hier al eerder gestaan, maar illustreert wel hoe ze is Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat de kattenpuberteit heet... Empty Re: Het leed dat de kattenpuberteit heet...

Bericht  Stuiterbal zo 23 sep 2012 - 6:11

Hahahahhahahaha als ik dat zo lees dan mag ik toch in mijn handjes knijpen met Doezel ! Hij zet nooit zijn nagels in mij ! Haalt wel kattenkwaad uit maar niet zo als die badjakker van jou hahahhahaha
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat de kattenpuberteit heet... Empty Re: Het leed dat de kattenpuberteit heet...

Bericht  Derpy zo 23 sep 2012 - 6:12

Nee, gelukkig niet meer Het leed dat de kattenpuberteit heet... 394967

Ik vond mijn katertje het ergst toen hij in de puberteit was. Hij kreeg een waas voor zijn ogen als hij eierkoeken rook. Die griste hij van het aanrecht/je bord/uit je hand/uit je mond en rende ermee weg tot hij ergens zat waar je er niet bij kon. Of hij ging ermee in de kattenbak zitten, dan hoefde ik 'm sowieso niet meer. Hij kauwde desnoods de zak open om erbij te komen.
Toen hij tandjes kreeg, gebruikte hij het klepje van de senseo als bijtring. Mijn senseo heeft dus tandafdrukken.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat de kattenpuberteit heet... Empty Re: Het leed dat de kattenpuberteit heet...

Bericht  Sarah1985 zo 23 sep 2012 - 6:38

herkenbaar. Hier ook z'n boef. Leukste is om als de oude kat lekker ligt steeds over hem heen te springen en dan juist steeds met zijn pootjes op de andere kat. Net bokje springen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat de kattenpuberteit heet... Empty Re: Het leed dat de kattenpuberteit heet...

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 6:39

Haha zo erg is mijn kat gelukkig nooit geweest. Wel dat als ik iets beweeg (een vinger of een teen oid) dat ze die grijpt met haar nageltjes. Maar dan wil ze lekker spelen en pijn doet ze me niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat de kattenpuberteit heet... Empty Re: Het leed dat de kattenpuberteit heet...

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 6:41

Wanneer houdt het op? laughcry

Ik weet het niet meer van mijn andere katten, al waren die als kitten misschien íéts minder ondernemend...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat de kattenpuberteit heet... Empty Re: Het leed dat de kattenpuberteit heet...

Bericht  Linnie1985 zo 23 sep 2012 - 7:01

Heel herkenbaar. Zit ook net heerlijk op de bank, onder een dekentje, ziet ze een paar leuke beeldjes voor het raam staan. En natuurlijk moet ze er 1 op de grond gooien Rolling Eyes.

Als ik in de keuken bezig ben, wil ze via mn been omhoog. Haha maar dat kan ze dus niet en zet ze alleen dr voorpoten met nagels in mijn broek Laughing.

En ja natuurlijk de oudste uitdagen, en de oudste geeft haar een lel en blaast tegen haar. Maar toch blijft ze doorgaan. Ook laat ze wel merken dat ze onderdanig is aan de oudste door op de grond te gaan liggen.

Nu ligt ze weer heerlijk naast me op de rugleuning te slapen, dus ff rust in de tent Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat de kattenpuberteit heet... Empty Re: Het leed dat de kattenpuberteit heet...

Bericht  Rovine zo 23 sep 2012 - 7:43

Klinkt zeer bekend! Lola's gedrag lijkt heel erg op dat van Henkie, een dik jaar terug. Constant heen en weer razen, overal op knagen en de hele buurt bij elkaar balken. Henkie is nu wat rustiger, maar Lola blijft hem opjagen, waardoor ze met zijn tweetjes het hele huis op stelten zetten.
Henkie is ongeveer anderhalf jaar na zijn castratie tot rust gekomen, wat ik bij anderen hoorde duurt het ongeveer tot een jaar na castratie. Lola zal een maand of 9 geleden gesteriliseerd zijn, nog even een paar maandjes geduld dus.

Als ze hier druk worden pak ik meestal de laserpen. Dan kunnen ze toch even uitrazen, maar dan zorg ik wel dat die laser op iets schijnt wat niet kapot kan.

Het leed dat de kattenpuberteit heet... 562790_438682829507488_707722199_n
Hier één van Lola's streken. De middelste bloempotten zijn niet meer de buitenste zijn van hout en metaal.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat de kattenpuberteit heet... Empty Re: Het leed dat de kattenpuberteit heet...

Bericht  Niene zo 23 sep 2012 - 20:07

Hahaha oooh! Ben benieuwd wanneer katten in de puberteit komen.. Hebben hier sinds 2 weken een kitten van 14 weken,man wat een draak! Bespringt de hond,raced als een dolle door het huis,trekt de planten voor het raam weg en hangt in het rolgordijn. Ze miauwt ook zo fijn voor dat ze je aanvalt.. Het leed dat de kattenpuberteit heet... 878948377

Op dit moment zit ze op de rug van de hond en hangt hem in de oren...
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat de kattenpuberteit heet... Empty Re: Het leed dat de kattenpuberteit heet...

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 21:11

Zo herkenbaar! Laughing

Mijn ervaring is dat het wel even duurt voordat ze rustiger worden. Hier was het altijd zo dat als ze de 2 jaar bereikten, het minder werd. Met de 3 jaar werden het dan echt knuffelkonten en hadden ze het geduld om wat langer te blijven liggen voor een aai Het leed dat de kattenpuberteit heet... 394967 . Het ligt natuurlijk ook heel erg aan het soort kat. De een was altijd rustig, de ander blijft tot op zeer hoge leeftijd actief. Maar ben toch altijd wel blij als de periode van achter voeten aan gaan over is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat de kattenpuberteit heet... Empty Re: Het leed dat de kattenpuberteit heet...

Bericht  Bisq zo 23 sep 2012 - 21:46

Héél herkenbaar. Ik had jouw OP kunnen typen Het leed dat de kattenpuberteit heet... 394967
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat de kattenpuberteit heet... Empty Re: Het leed dat de kattenpuberteit heet...

Bericht  Minx zo 23 sep 2012 - 22:46

Hahaha die foto ook, hier dus twee monsters van inmiddels twee jaar oud. De ene heeft sinds kort de iPad ontdekt. Wel gezellig want hij is niet bij me weg te slaan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leed dat de kattenpuberteit heet... Empty Re: Het leed dat de kattenpuberteit heet...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum