nieuwe laarzen, nu blijkt jongenslaarzen!aanfoto!
+6
Raindrop
JoyceVL
Susan
rapa nui
loura
rooss
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
nieuwe laarzen, nu blijkt jongenslaarzen!aanfoto!
Hoi hoi
Vanmiddag nieuwe timberlands laarzen gehaald, was erg aan het twijfelen, had zelf het idee dat ze een beetje lomp zijn... maar goed ik kan het goed combineren met wat ik in de kast heb hangen.
Kom ik er thuis achter dat het schoenen voor jongens zijn..! :cyclops: de verkoper vond de schoenen trouwens erg leuk staat! ik vind het een beetje vreemd dat de verkoper niets heeft gezegd en ik vraag me dus af... zijn het dus overduidelijk jongens schoenen en wat vinden jullie van de schoenen?
Zelf combineer ik dit soort schoenen met een stoere spijkerbroek, of een pittig rokje met legging...
Vanmiddag nieuwe timberlands laarzen gehaald, was erg aan het twijfelen, had zelf het idee dat ze een beetje lomp zijn... maar goed ik kan het goed combineren met wat ik in de kast heb hangen.
Kom ik er thuis achter dat het schoenen voor jongens zijn..! :cyclops: de verkoper vond de schoenen trouwens erg leuk staat! ik vind het een beetje vreemd dat de verkoper niets heeft gezegd en ik vraag me dus af... zijn het dus overduidelijk jongens schoenen en wat vinden jullie van de schoenen?
Zelf combineer ik dit soort schoenen met een stoere spijkerbroek, of een pittig rokje met legging...
Laatst aangepast door rooss op ma 21 nov 2011 - 7:20; in totaal 1 keer bewerkt
rooss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 170
Registratiedatum : 24-07-11
Re: nieuwe laarzen, nu blijkt jongenslaarzen!aanfoto!
pff dan maar zo :
http://www.omoda.nl/bruine-timberland-korte-laarzen-8-inch-pull-on-waterproofshear/A16493
http://www.omoda.nl/bruine-timberland-korte-laarzen-8-inch-pull-on-waterproofshear/A16493
rooss- Fluisteraar
Ik vind ze ook wel wat grof.rooss schreef:Hoi hoi
Maar ik weet niet of het aan de verkoper is om dat te melden? Ik heb ook leuke schoenen gezien en ik vind de mannenversie ook leuker dan de vrouwenversie. Alleen in de mannenversie is mijn maat niet, anders kocht ik gewoon de mannenversie.
Gast- Gast
het zijn jongensschoenen in maat 39
rooss- Fluisteraar
Ik vind ze wel gaaf, en zou ze dus ook gewoon aantrekken. Ik heb een tas die eigenlijk voor mannen is.
Gast- Gast
Ik vond ze wel lomp ja... Heb je een foto dat je ze aan hebt?
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Ik vond ze wel lomp ja... Heb je een foto dat je ze aan hebt?
Ga ik nu wel even maken...
rooss- Fluisteraar
Een betere foto lukt nu echt effe niet...
Laatst aangepast door rooss op ma 21 nov 2011 - 7:23; in totaal 1 keer bewerkt
rooss- Fluisteraar
mijn broek hoort zo lieve mensen:)
rooss- Fluisteraar
Ben benieuwd hoe ze staan als je ze aanhebt, ik vind ze een beetje lomp maar op zich wel leuk. Ik heb vorige week trouwens ook heren enkellaarsjes/schoenen gehaald en die zijn ook wel een beetje lomp qua neus van de schoen maar lijken me wel ideaal om met sneeuw / glad weer aan te doen. En daarvoor had ik schoenen nodig. Ik vond de meeste damesschoenen/laarzen bij Scapino te gladde zolen hebben voor dat doel.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik vind ze helemaal niet zo lomp hoor!
Tenminste, lomp zijn ze natuurlijk wel, maar dat vind ik altijd wel stoer.
En als je niet had geweten dat het jongensschoenen waren had je je er vast niet zo druk om gemaakt, wel?
Ik vind overigens wel dat de verkoper iets tegen je had mogen zeggen. Vind dat gewoon wel zo netjes, al snap ik dat het voor hem ook moeilijk moet zijn 'iemand uit de droom te helpen'.
Tenminste, lomp zijn ze natuurlijk wel, maar dat vind ik altijd wel stoer.
En als je niet had geweten dat het jongensschoenen waren had je je er vast niet zo druk om gemaakt, wel?
Ik vind overigens wel dat de verkoper iets tegen je had mogen zeggen. Vind dat gewoon wel zo netjes, al snap ik dat het voor hem ook moeilijk moet zijn 'iemand uit de droom te helpen'.
Gast- Gast
Ezra heeft ook winterlaarsjes van Timberland, maar dan met veters. Heb die van jou ook zien staan in de winkel dus ik wist wel dat het jongenslaarzen zijn. Ik vind ze op zich wel kunnen hoor, voor vrouwen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had trouwens ook niet per se iets gezegd als ik de verkoper was. Als iemand er overduidelijk heel blij mee is, waarom zou je dan? Ik heb wel eens een heel leuk jack voor Ezra laten hangen omdat het volgens de verkoopster voor meisjes was, achteraf dacht ik: waarom eigenlijk? Het was gewoon een zwart jack.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind het juist heel erg stoer staan!
JoyceVL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10
Op de foto waar je ze aan hebt zie ik niet dat het laarzen voor jongens zijn hoor. Ze staan je juist leuk
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Raindrop schreef:Op de foto waar je ze aan hebt zie ik niet dat het laarzen voor jongens zijn hoor. Ze staan je juist leuk
+1
Gast- Gast
Vind ik ook.Mama_van2 schreef:Raindrop schreef:Op de foto waar je ze aan hebt zie ik niet dat het laarzen voor jongens zijn hoor. Ze staan je juist leuk
+1
Ik heb pas kinderlaarzen maat 39 gekocht
Gast- Gast
ProudMama schreef:Vind ik ook.Mama_van2 schreef:Raindrop schreef:Op de foto waar je ze aan hebt zie ik niet dat het laarzen voor jongens zijn hoor. Ze staan je juist leuk
+1
Gast- Gast
Ik was met Merai in de Scapino en daar gaan de kinderschoenen tot 41.Zelda schreef:ProudMama schreef:Vind ik ook.Mama_van2 schreef:Raindrop schreef:Op de foto waar je ze aan hebt zie ik niet dat het laarzen voor jongens zijn hoor. Ze staan je juist leuk
+1
Gast- Gast
Het is maar net in welk vakje ze het model drukken. Als het je goed staat en je bent er blij mee dan doet het er toch niet meer toe hoe de ontwerper het bedacht heeft. Ik vind ze in elk geval goed staan.
Gast- Gast
Ik vind ze te lomp/te grof. Het ligt er aan wat voor type je bent. Ben je groot en breed, dan vind ik het staan. Ben je een klein ielig meisje, vind ik het niet leuk staan.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Laarzen besteld, thuis gepast, vond ze wel wat smal maar wel leuk. Kijk ik later op de doos... blijken het kinderlaarzen...Zelda schreef:ProudMama schreef:Vind ik ook.Mama_van2 schreef:Raindrop schreef:Op de foto waar je ze aan hebt zie ik niet dat het laarzen voor jongens zijn hoor. Ze staan je juist leuk
+1
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Geschikt jurkje voor bruiloft? Met aanfoto
» Hij blijkt nog maagd...
» Laarzen- dingetje
» witte laarzen
» "Elegante" laarzen
» Hij blijkt nog maagd...
» Laarzen- dingetje