witte laarzen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
witte laarzen
Ik heb hele leuke witte laarzen gekocht!
Maar wat trek ik erbij aan? Welke kleuren?
Maar wat trek ik erbij aan? Welke kleuren?
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
Re: witte laarzen
Ik zou dan voornamelijk gaan voor spijkerbroek of zwart etc.. Maar sowieso hou ik niet van witte laarzen, dus eigenlijk heb ik ook geen idee.
Gast- Gast
Ik draag mijn witte laarzen onder een spijkerbroek, met erop een vestje of een trui. Of onder een spijkerrokje, met daarop een vestje/trui. Ik vind het bij de meeste outfits wel staan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:Ik draag mijn witte laarzen onder een spijkerbroek, met erop een vestje of een trui. Of onder een spijkerrokje, met daarop een vestje/trui. Ik vind het bij de meeste outfits wel staan.
Wat voor kleur legging heb je dan aan? Heb voornamelijk rokjes aan, draag nooit spijkerbroeken.
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vond mijn witte laarzen altijd erg leuk met een zwarte legging, van alles daarboven, tuniekje, spijkerrokje, zwart rokje..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Woezies schreef:_Chance schreef:Ik draag mijn witte laarzen onder een spijkerbroek, met erop een vestje of een trui. Of onder een spijkerrokje, met daarop een vestje/trui. Ik vind het bij de meeste outfits wel staan.
Wat voor kleur legging heb je dan aan? Heb voornamelijk rokjes aan, draag nooit spijkerbroeken.
Een zwarte of donkerblauwe of donkergrijze. Geen lichtgrijs, dat is geen gezicht (vind ik dan).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Witte laarzen, of toch een andere kleur?
» Ik zoek laarzen....
» Laarzen- dingetje
» "Elegante" laarzen
» Voering van laarzen
» Ik zoek laarzen....
» Laarzen- dingetje
» "Elegante" laarzen
» Voering van laarzen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: