Geschikt jurkje voor bruiloft? Met aanfoto
+4
minoessepoes
Bliss
Razz
Poubelle
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geschikt jurkje voor bruiloft? Met aanfoto
In juli ga ik naar een bruiloft in Engeland.
Ik weet nog niet precies welk jurkje ik ga aantrekken, maar ik heb in NY dit jurkje gekocht:
Er hoort natuurlijk een strapless beha onder maar ik had nu geen zin om die te zoeken.
Is dit geschikt of te bloot?
Overdag zou ik er dan een jasje/ vestje overheen doen. Hebben jullie tips voor wat er overheen zou kunnen? Simpel vestje heb ik wel maar iets anders is ook altijd leuk.
Zou zo'n vestje er bij staan?
Oh en welke kleur schoenen zou ik hieronder aankunnen?
En deze schoenen?
Hebben jullie nog meer ideeën voor geschikte bruiloftsjurkjes?
Ik weet nog niet precies welk jurkje ik ga aantrekken, maar ik heb in NY dit jurkje gekocht:
Er hoort natuurlijk een strapless beha onder maar ik had nu geen zin om die te zoeken.
Is dit geschikt of te bloot?
Overdag zou ik er dan een jasje/ vestje overheen doen. Hebben jullie tips voor wat er overheen zou kunnen? Simpel vestje heb ik wel maar iets anders is ook altijd leuk.
Zou zo'n vestje er bij staan?
Oh en welke kleur schoenen zou ik hieronder aankunnen?
En deze schoenen?
Hebben jullie nog meer ideeën voor geschikte bruiloftsjurkjes?
Laatst aangepast door Poubelle op vr 17 mei 2013 - 22:44; in totaal 2 keer bewerkt
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Re: Geschikt jurkje voor bruiloft? Met aanfoto
Heb je niet een zwarte bolero met korte mouwen?
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Als het een Engelse bruiloft is, hoef je niet bang te zijn dat het te bloot is hoor. Prima jurkje!
Gast- Gast
Zus schreef:Als het een Engelse bruiloft is, hoef je niet bang te zijn dat het te bloot is hoor. Prima jurkje!
Haha ja dat dacht ik dus ook, maar een Engelse vriendin zei weer wat anders.
Razz, een bolero past niet echt bij mij, dan ga ik liever voor een vestje of kort jasje.
Poubelle- Ratel
Het ligt er even aan hoe lang hij valt. Het jurkje vind ik leuk
Gast- Gast
Ik wil wel eens een aanfoto zien, hij lijkt me vrij kort namelijk!
Trouwens, heb je je verkooptopic nog gecheckt? Er zijn nog geïnteresseerden (waaronder ik)!
Trouwens, heb je je verkooptopic nog gecheckt? Er zijn nog geïnteresseerden (waaronder ik)!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
De kleur vind ik prachtig, het model lastig te zien zo.
Bolero's vind ik echt niet mooi. Ik zou persoonlijk ook niet voor zwart gaan, dat steekt zo hard af bij de kleur van de jurk. Ik denk ik dat ik voor een mooi poeder kleurig of beige achtig vestje zou gazn met een nude of beige peeptoe als je zoiets hebt en dan mooi armbanden en een clutch.
Bolero's vind ik echt niet mooi. Ik zou persoonlijk ook niet voor zwart gaan, dat steekt zo hard af bij de kleur van de jurk. Ik denk ik dat ik voor een mooi poeder kleurig of beige achtig vestje zou gazn met een nude of beige peeptoe als je zoiets hebt en dan mooi armbanden en een clutch.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik wil ook een aan-foto.
Volgens mij ligt het aan in welke Engelse kringen je dan precies bent. Als het flink posh is, is het wel te bloot.
Volgens mij ligt het aan in welke Engelse kringen je dan precies bent. Als het flink posh is, is het wel te bloot.
Gast- Gast
Ik heb een aanfoto in de OP geplaatst.
Poubelle- Ratel
Hmm met een vestje er over vind ik het wel kunnen. Maar hij is wel een beetje bloot ja. Maar hij staat je mooi! En geen bolero hoor, die dingen moeten verboden worden!
Gast- Gast
Ja haha alle bolero's zouden in een keer verbrand moeten worden!
Ik vind het wel kunnen, het was misschien iets mooier geweest als het jurkje net iets langer was geweest, maar ik vind dit mooi staan en echt niet raar op een bruiloft.
Ik vind het wel kunnen, het was misschien iets mooier geweest als het jurkje net iets langer was geweest, maar ik vind dit mooi staan en echt niet raar op een bruiloft.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou voor een vestje gaan, niet zwart maar gebroken wit - nude achtig. Ik zou wel een kwaliteitvestje kopen een goedkoop vestje steekt kan lelijk afsteken bij het jurkje.
Pseudoniem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13
Het vestje wat ik in de OP heb geplaatst is denk ik toch niet zo geschikt. Het is te grof gebreid denk ik waardoor dat idd afsteekt.
Iemand zin om mee te zoeken?
Iemand zin om mee te zoeken?
Poubelle- Ratel
http://www.debijenkorf.nl/ted-baker-openvallend-vestje-met-print-6511017602
alleen deze heeft een print op de achterkant en is wel prijzig
http://www.debijenkorf.nl/opus-openvallend-vestje-met-driekwart-mouwen-3343050016
Ik zou een voorkeur hebben naar een vestje zonder knoopjes, zodat het minder vestje is (?)
Tegelijkertijd kan zo'n vestje ook wat rommelig worden met de structuur van je jurkje. Ik zou zoiezo als je de stad in gaat je jurkje meenemen.
alleen deze heeft een print op de achterkant en is wel prijzig
http://www.debijenkorf.nl/opus-openvallend-vestje-met-driekwart-mouwen-3343050016
Ik zou een voorkeur hebben naar een vestje zonder knoopjes, zodat het minder vestje is (?)
Tegelijkertijd kan zo'n vestje ook wat rommelig worden met de structuur van je jurkje. Ik zou zoiezo als je de stad in gaat je jurkje meenemen.
Pseudoniem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13
Ik vind het een leuk jurkje, en hij staat je heel mooi! Maar ik vind hem niet geschikt voor een bruiloft. Ik zou iets wat gekleder aandoen, zonder vestjes ed.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Muus schreef:Ik vind het een leuk jurkje, en hij staat je heel mooi! Maar ik vind hem niet geschikt voor een bruiloft. Ik zou iets wat gekleder aandoen, zonder vestjes ed.
Hier ben ik t mee eens. Ik zou idd voor een jurkje kiezen waar niks overheen hoeft en deze lekker bij andere gelegenheden dragen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Wat voor jurkjes zijn dan geschikt voor een bruiloft? De laatste keer dat ik op een bruiloft was is alweer heel lang geleden.
Het is in juli trouwens, dus ik ga er vanuit dat het warm is.
Het is in juli trouwens, dus ik ga er vanuit dat het warm is.
Poubelle- Ratel
Ik vind het jurkje net iets te bloot. Een jurkje op een bruiloft zou naar mijn idee iets langer moeten zijn (tot op de knie), of iets gekleder aan de bovenzijde. (Geen strapless dus)
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Ik ben het met Muus eens.
Bij Steps hebben ze erg leuke jurkjes. Iets wat wat langer is en wat hoger op de borst
Bij Steps hebben ze erg leuke jurkjes. Iets wat wat langer is en wat hoger op de borst
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Soortgelijke onderwerpen
» Dit jurkje geschikt voor 44/46
» Jurk geschikt voor bruiloft?
» Geschikt kapsel voor bruiloft?
» Is dit geschikt voor een bruiloft? + vraag 847530
» Kan dit jurkje voor een bruiloft?
» Jurk geschikt voor bruiloft?
» Geschikt kapsel voor bruiloft?