Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hij blijkt nog maagd...

5 plaatsers

Ga naar beneden

Hij blijkt nog maagd... Empty Hij blijkt nog maagd...

Bericht  Niekske di 21 dec 2010 - 3:45

Toch maar eens overgestapt naar dit forum smile

Ik heb een hele leuke jongen leren kennen en we hebben inmiddels een paar leuke dates gehad en we waren op een punt dat er van mij wel meer mocht gebeuren. Ik vond hem wel al een beetje voorzichtig enzo, maar ik kon dat wel waarderen, omdat ik in het begin ook even rustig aan wil doen. Afgelopen weekend biechtte hij op dat hij nog maagd was. Of eigenlijk, ik raadde het... het was er gewoon nog nooit van gekomen zei hij. Daardoor leek hij ineens heel erg onzeker en ik voelde me er nogal lullig onder. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Ik vind hem echt heel leuk, maar voor hem is dit natuurlijk een enorm issue (hij is 24). Het voelt alsof er nu heel veel van mij verwacht wordt ofzo smile ik kan het moeilijk formuleren... heeft iemand er ervaring mee? Hoe ging dat bij jullie dan?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij blijkt nog maagd... Empty Re: Hij blijkt nog maagd...

Bericht  me-girl di 21 dec 2010 - 4:14

Dat heb ik ook een keer meegemaakt.
Wat wij toen gedaan hebben, is het rustig aan opbouwen!
Neem je tijd, en laat hem ook zijn tijd nemen, dat is de tip die ik je geef.
me-girl
me-girl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : provincie groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij blijkt nog maagd... Empty Re: Hij blijkt nog maagd...

Bericht  GoldenIndy ma 3 jan 2011 - 9:09

Ik heb 3 keer een maagd getroffen.
De laatste keer was ik gewoon begripvol, die jongen proberen op zijn gemak te stellen enzo.

Mijn ervaringen met maagden zijn niet helemaal denderend, maar ik wens jou toch heel veel plezier!
GoldenIndy
GoldenIndy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 40
Registratiedatum : 02-01-11
Woonplaats : Valkenswaard

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij blijkt nog maagd... Empty Re: Hij blijkt nog maagd...

Bericht  kimz wo 5 jan 2011 - 9:08

Mijn vriend had ook nog maar één keer seks gehad voordat wij wat kregen... qua ervaring nog practisch maagd dus smile
Tsjah, wat zal ik zeggen, de eerste paar keer waren absoluut niet spectaculair, maar goed hij heeft inmiddels een hoop geleerd smile
Na 4 jaar zijn we nog steeds samen, ook al bakte hij er de eerste paar keer niets van Wink
kimz
kimz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij blijkt nog maagd... Empty Re: Hij blijkt nog maagd...

Bericht  Mierzoet ma 17 jan 2011 - 6:19

Mijn vriend is 27 en was nog maagd. Ook nog nooit van gekomen.

In het begin was hij ook terughoudend en moest ik hem verleiden zeg maar. Hij durfde niet goed. We hebben wel al best snel sex gehad, eerst een paar keer elkaars lichaam ontdekken maar hij durfde nooit verder. Heb een keer condooms meegebracht naar hem en in zijn la gelegd. Heb gezegd dat ze dan klaar liggen voor wanneer hij eraan toe was. Dit had nog een maand geduurd maar goed, inmiddels is het er wel van gekomen. Je moet er zelf niet zo'n groot probleem van maken en jezelf blijven. Ik heb het liefst heel vaak sex dus ik vond het lang duren maar ja, moest geduld hebben met hem. Hij moet zich ook prettig voelen.
Zorg gewoon dat er condooms klaar liggen en geef aan dat jij er aan toe bent zodra hij ook wil. Eerste keer ook niet meteen vertellen wat hij fout doet maar in de loop der tijd een beetje bij corrigeren Wink

Mierzoet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 197
Registratiedatum : 09-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij blijkt nog maagd... Empty Re: Hij blijkt nog maagd...

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 11:52

GoldenIndy schreef:Ik heb 3 keer een maagd getroffen.
De laatste keer was ik gewoon begripvol, die jongen proberen op zijn gemak te stellen enzo.

Mijn ervaringen met maagden zijn niet helemaal denderend, maar ik wens jou toch heel veel plezier!

haha,wat zeg je dat mooi. Het is met een maagd idd anders dan met iemand die wat ervaring heeft. Maar na de eerste keer wordt het vast beter smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hij blijkt nog maagd... Empty Re: Hij blijkt nog maagd...

Bericht  Niekske wo 19 jan 2011 - 23:37

heej, ik zal ook nog even terug komen smile thanks voor jullie reacties! Ik heb zelf jaren geleden ook eens een vriendje gehad dat nog maagd was, maar ik had niet gedacht op deze leeftijd nog iemand te ontmaagden smile ik was geloof ik echt op het ergste voorbereid (om het zo te omschrijven) gestuntel, te snel klaarkomen etc... maar ik heb helemaal niks te klagen, haha! Hij doet er gelukkig ook niet moeilijk of preuts over, dus eigenlijk gaat het allemaal heel goed!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij blijkt nog maagd... Empty Re: Hij blijkt nog maagd...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum