Laarzen- dingetje
+5
Rush
Penny Blossom
Jeanette
Mizz_S
PluDan
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Laarzen- dingetje
Online leuke leren grijze laarzen besteld (maat 39), lekker afgeprijst van 85,00 voor 25,00. Helemaal super natuurlijk.
Kreeg ze vandaag binnen, vallen een beetje smal, maar met een pantykousje trek ik ze wel makkelijk aan, blote voeten iets minder. Maar goed, het is leer, dus het loopt toch nog wel een beetje uit.
Op mijn benen sluiten ze ook mooi aan, terwijl het vaak wat wijder zit.
Kortom, goede aankoop. Dacht ik.
Kijk ik op de doos... blijken het kinder (tiener) laarzen...
Kende het merk niet echt, niet in verdiept ook, gewoon besteld.
Wat zouden jullie doen? Het feit negeren dat het officieel kinderschoenen zijn? Of retour sturen?
Kreeg ze vandaag binnen, vallen een beetje smal, maar met een pantykousje trek ik ze wel makkelijk aan, blote voeten iets minder. Maar goed, het is leer, dus het loopt toch nog wel een beetje uit.
Op mijn benen sluiten ze ook mooi aan, terwijl het vaak wat wijder zit.
Kortom, goede aankoop. Dacht ik.
Kijk ik op de doos... blijken het kinder (tiener) laarzen...
Kende het merk niet echt, niet in verdiept ook, gewoon besteld.
Wat zouden jullie doen? Het feit negeren dat het officieel kinderschoenen zijn? Of retour sturen?
Gast- Gast
Re: Laarzen- dingetje
Nou en? Dat maakt toch niet uit? Het klopt wel dat ze daarom waarschijnlijk wat smaller zijn
Gast- Gast
Ja, dat kwartje viel toen dus ook haha!
Heb nu echt het idee dat je het ziet, slaat nergens op natuurlijk...
Heb nu echt het idee dat je het ziet, slaat nergens op natuurlijk...
Gast- Gast
Haha, echt niemand die dat ziet hoor! Sowieso lijkt de mode voor kinderen nu vaak enorm op volwassenen.
Gast- Gast
Als ze mooi zitten en ze passen goed, dan zou ik het feit dat het kinderlaarzen heerlijk negeren en blij zijn met mijn aankoop en de prijs hiervan.
Gast- Gast
Iemand die ik ken heeft schoenmaat 34/35 en is net zo oud als ik ben. Zij heeft altijd "kinderlaarzen" aan, omdat ze gewoon een klein maatje heeft. Maar dat is mij eigenlijk nog nooit opgevallen. En als ze het me nooit had verteld, dan had ik het zeer zeker nooit geweten.
Gast- Gast
Als je ze mooi vind en ze zitten goed, zou ik ze zeker houden.
Maakt toch niet uit dat het kinderschoenen zijn, wie heeft dat nou in de gaten?
Leuke prijs ook nog .
Maakt toch niet uit dat het kinderschoenen zijn, wie heeft dat nou in de gaten?
Leuke prijs ook nog .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Als je ze zelf leuk vindt dan maakt het toch niet uit! Niemand ziet dat hoor!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Eens met de rest, dat ziet geen mens. En meteen een voordeel dat ze nu wel mooi aansluiten! Ik kon geen leuke vinden en had mijn oude even aangedaan, die ik dus 2 zwangerschappen heb gedragen. Nou, ik lijk Kleinduimpje wel, hahaha! Is een brede schacht, omdat ik er anders niet in kwam door het vocht.
Mijn benen zijn nu een heel stuk dunner, dus ziet er echt niet uit gewoon. Heb nu voor nood maar van die stretch-laarzen gekocht, die sluiten ook mooi aan.
Mijn benen zijn nu een heel stuk dunner, dus ziet er echt niet uit gewoon. Heb nu voor nood maar van die stretch-laarzen gekocht, die sluiten ook mooi aan.
Gast- Gast
Gewoon houden, ziet niemand toch?!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou ze ook gewoon houden.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook genoeg kinderschoenen, dat heb je met maat 36
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh dat zou me echt niets kunnen schelen, ik koop zelf gewoon wat ik mooi vind. Zo zie je voor tieners nu heel veel die college-look in de winkels, die vind ik zelf hartstikke leuk en koop ik dus ook gewoon lekker (Ik zie er trouwens heel weinig tieners in lopen, maar goed)
Gast- Gast
Laarzen
Kan iemand mij vertellen wat perlato precies is?
sanne1987- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 29-10-11
niets van aantrekken, het nichtje van mijn vriend (2,5) heeft ook echt super leuke winterlaarsjes. Die zouden ook heel leuk zijn voor volwassenen. Ik vind dat nooit zo veel uit maken. Tenzij je met echt hele kinderachtige dingen komt maar als het om laarzen gaat....
Even een testje: welke van deze laarzen zijn officieel voor kinderen bedoelt (en niet stiekem spieken)
Even een testje: welke van deze laarzen zijn officieel voor kinderen bedoelt (en niet stiekem spieken)
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:niets van aantrekken, het nichtje van mijn vriend (2,5) heeft ook echt super leuke winterlaarsjes. Die zouden ook heel leuk zijn voor volwassenen. Ik vind dat nooit zo veel uit maken. Tenzij je met echt hele kinderachtige dingen komt maar als het om laarzen gaat....
[
Ik gok deze?
Gast- Gast
Fairytale schreef:niets van aantrekken, het nichtje van mijn vriend (2,5) heeft ook echt super leuke winterlaarsjes. Die zouden ook heel leuk zijn voor volwassenen. Ik vind dat nooit zo veel uit maken. Tenzij je met echt hele kinderachtige dingen komt maar als het om laarzen gaat....
Ik denk deze...
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Als je ze mooi vind dan is het toch goed. Er staat toch niet met grote letters op de laars zelf dat het kinderlaarzen zijn
Gast- Gast
Zal hieronder in een spoiler zetten wat allemaal kinderschoenen zijn.
- Spoiler:
- Alle hierboven geplaatste laarzen zijn kinderlaarzen te krijgen via zalando gezocht op maar 20-34
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Lekker belangrijk haha, dat ziet toch niemand! Ik draag soms ook kinderkleding, als ik iets leuks zie op de kinderafdeling en het past in de grootste maat dan koop ik het gewoon hoor.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: