DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
hoi!
pff heb een verkeerd smsje (echt best lullig hard en voor haar wrs kwetsend) gestuurd naar m'n zus...
pff heb een verkeerd smsje (echt best lullig hard en voor haar wrs kwetsend) gestuurd naar m'n zus...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Serena dat is naar! Hoe denk je dat je zus gaat reageren?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
De mensen van de VvE stonden net voor mijn huis te praten (mijn slaapkamer it aan de voorkant), en nu zijn ze met een emmer en een bezem de galerij voor mijn voordeur aan het schrobben? Waaaarom heb ik het idee dat ik daar straks een rekening van ga zien?
De mensen van de VvE stonden net voor mijn huis te praten (mijn slaapkamer it aan de voorkant), en nu zijn ze met een emmer en een bezem de galerij voor mijn voordeur aan het schrobben? Waaaarom heb ik het idee dat ik daar straks een rekening van ga zien?
Gast- Gast
we gaan vanavond bellen... heb geen idee, maar denk dat ze nu wel heel boos en teleurgesteld ofzo zal zijn...
Serena- Kletskop
Serena schreef:we gaan vanavond bellen... heb geen idee, maar denk dat ze nu wel heel boos en teleurgesteld ofzo zal zijn...
Dat smsje was dus niet voor haar bedoeld?
Of als het niet zo bedoeld was kun je toch een sms erachteraan sturen... of nu bellen waarom vanavond!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nee dat smsje was niet voor haar bedoeld. En ben nu op mn werk dus daarom kunnen we nu niet bellen... heb al gelijk een ander smsje gestuurd dat we vanavond maar bellen... Maarja blijft k*t natuurlijk..
Serena- Kletskop
Smsje was niet voor haar bedoeld? Maar ging het dan óver haar? Want anders zou ze het toch niet als kwetsend hoeven te zien?
Gast- Gast
Maple schreef:Smsje was niet voor haar bedoeld? Maar ging het dan óver haar? Want anders zou ze het toch niet als kwetsend hoeven te zien?
Ligt eraan wat erin staat.... maar ik zou toch gewoon sms erachteraan sturen en erbij vermelden dat het voor ... was bedoeld perongeluk blabla. Maar WE bellen? las het nu een paar keer.
Je hebt toch twee personen nodig om te kunnen bellen, of watExpressoB schreef:Maple schreef:Smsje was niet voor haar bedoeld? Maar ging het dan óver haar? Want anders zou ze het toch niet als kwetsend hoeven te zien?
Ligt eraan wat erin staat.... maar ik zou toch gewoon sms erachteraan sturen en erbij vermelden dat het voor ... was bedoeld perongeluk blabla. Maar WE bellen? las het nu een paar keer.
Gast- Gast
Is een normale uitdrukking hoor. We is in dit geval zij en haar vriendin.ExpressoB schreef:Maple schreef:Smsje was niet voor haar bedoeld? Maar ging het dan óver haar? Want anders zou ze het toch niet als kwetsend hoeven te zien?
Serena vervelend dat je nu niet kunt bellen... Hopelijk kunnen jullie er vanavond goed over praten.
Gast- Gast
Een goede-nog-net-ochtend!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zucht... ik ga aankleden en boodschappen doen... Geen zin in. Daarna maar even onderuit op de bank, en vanmiddag maar even het huis aan kant maken, want vanavond komt mevrouw de mediator langs voor onze scheiding. Ben benieuwd.. Vind het doodeng allemaal.
Gast- Gast
Is het nu definitief Maple...? (zo zie je maar, ben veel te lang niet hier geweest)
Zwoesj- Ratel
Vrede mee, voor zover je dat nu kunt zeggen natuurlijk?
Zwoesj- Ratel
Ja het smsje ging juist over haar, met niet al te fijne woorden dus... maargoed, aan de andere kant is het misschien nu ook wel ff goed dat ze weet hoe ik erover denk (heel familie gedoe wat al een hele tijd loopt)
Maple: Succes dan vanavond
Maple: Succes dan vanavond
Serena- Kletskop
Ja. Er is teveel gebeurd en hij heert het té veel uit de hand laten lopen, vooral de afgelopen maand, eigenlijk. Hij heeft nu buien waarin hij zelf twijfelt en spijt heeft van alles, maar ik probeer, hoe moeilijk ook, m'n poot stijf te houden. Heb er wel vrede mee, maar ik vind het allemaal wel moeilijk en spannend. En ik vind het idee om straks 'alleen' verder te moeten in dit huis eng. Bang dat het financieel moeilijk is (wennen zal het sowieso zijn), en vooral bang dat ik me op sommige momenten echt ontzettend alleen ga voelen.
Gast- Gast
Maar als je er zo in staat, klinkt het voor mij wel alsof je de juiste keuze maakt, hoe eng en moeilijk die ook is.
Vind het onwijs dapper van je, ik durf en kan het niet..
Vind het onwijs dapper van je, ik durf en kan het niet..
Zwoesj- Ratel
succes vanavond Maple
Ik durf en kon het ook al die tijd niet hoor... de twijfel was er bij mij al 1,5 jaar.
Gast- Gast
Daar ben ik weer even
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ow dan heb ik nog even te gaan..
Heel veel sterkte vanavond meid! Zin om binnenkort een keertje deze kant op te komen, of ik naar jou toe?
Heel veel sterkte vanavond meid! Zin om binnenkort een keertje deze kant op te komen, of ik naar jou toe?
Zwoesj- Ratel
Ik ben er maar vijf minuten.
Lastig allemaal, Maple. Wel goed dat je bij je beslissing blijft nu .
Lastig allemaal, Maple. Wel goed dat je bij je beslissing blijft nu .
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: