DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Nou ze doelt -gok ik- gewoon op het feit dat Smikk iets zei over de smaak van andere forummers. Dat is ook wel echt heel vals, om daar heel algemeen iets over te zeggen Je huis zal zich maar aangesproken voelen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:Nou ze doelt -gok ik- gewoon op het feit dat Smikk iets zei over de smaak van andere forummers. Dat is ook wel echt heel vals, om daar heel algemeen iets over te zeggen Je huis zal zich maar aangesproken voelen.
Kijk, en daar gaat het dus juist weer niet om. Maar waarom zou ik hier over doorgaan, als ik opeens vier forummers lachend en gierend over de grond over me heen krijg? Daar heb ik toch helemaal geen zin in. Er is geen plaats voor iets normaals. Dat blijkt nu wel weer.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Men, als dat al niet eens kan.Reva schreef:Nou ze doelt -gok ik- gewoon op het feit dat Smikk iets zei over de smaak van andere forummers. Dat is ook wel echt heel vals, om daar heel algemeen iets over te zeggen Je huis zal zich maar aangesproken voelen.
Mensen zeggen hier ook wel eens iets in het algemeen over supermarkt personeel.
En over schoonouders.
Alex- Ratel
Ik mis blijkbaar vanalles als mensen lachend over de grond rollen, daar ben ik namelijk ook wel aan toe.
Gast- Gast
Ik snap even helemaal niets van deze post.. Geen plaats voor wat normaals? Je bedoelt een beschuldiging? Forummers rollend over de grond??Maura schreef:Reva schreef:Nou ze doelt -gok ik- gewoon op het feit dat Smikk iets zei over de smaak van andere forummers. Dat is ook wel echt heel vals, om daar heel algemeen iets over te zeggen Je huis zal zich maar aangesproken voelen.
Kijk, en daar gaat het dus juist weer niet om. Maar waarom zou ik hier over doorgaan, als ik opeens vier forummers lachend en gierend over de grond over me heen krijg? Daar heb ik toch helemaal geen zin in. Er is geen plaats voor iets normaals. Dat blijkt nu wel weer.
Je kan heel leuk klachten over me blijven indienen, maar om nou overal over te vallen. Krijg steeds meer het idee dat je het expres doet.
Gast- Gast
Mij kan het echt geen biet schelen wat mensen van mijn inrichting vinden. Smaken verschillen. Punt.
Gast- Gast
Reva schreef:Leg het dan uit. Ipv je als de gebeten hond gedragen, ook al speel je het goed.
Dank je. Ik leer het goed van Smikkell.
Succes er verder mee jongens.
Gast- Gast
EensProudMama schreef:Mij kan het echt geen biet schelen wat mensen van mijn inrichting vinden. Smaken verschillen. Punt.
Gast- Gast
Ik vind het huis van PM echt moooooi!
Alex- Ratel
Maar o wee als ze mijn tv meubel niet mooi vinden, dan is het oorlog. Daar ben ik namelijk verliefd op.
Gast- Gast
Niet overal hoor, is nog lang niet af!Evy schreef:Ik vind het huis van PM echt moooooi!
Gast- Gast
Kijk, als je niets bij te dragen hebt kun je inderdaad beter je bek houden. Want steeds met dit soort onzin komen is voor niemand leuk.Maura schreef:Reva schreef:Leg het dan uit. Ipv je als de gebeten hond gedragen, ook al speel je het goed.
Dank je. Ik leer het goed van Smikkell.
Succes er verder mee jongens.
Dit gaat weer heel erg veel lijken op je lose verhaal en beschuldigingen van het topic laatst, snachts.
Ik denk dat ik over jou maar eens een klacht ga indienen. Ik ben je echt zat.
Gast- Gast
dat lucht op denk...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:
En ik jou. Maar daarin ben ik gelukkig niet de enige.
Gast- Gast
Je komt iets droppen wat totaal nergens op slaat en vervolgens wil je jezelf niet uitleggen en ga je om je heen trappen.
Gast- Gast
Kijk, en ook dit is niet nodig, want namen ga je weer niet noemen.Maura schreef:Smikkell schreef:
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je komt iets droppen wat totaal nergens op slaat en vervolgens wil je jezelf niet uitleggen en ga je om je heen trappen.
Volgens mij heb je dan duidelijk niet gelezen. Maar succes met jouw visie. Het is heel verfrissend.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kijk, en ook dit is niet nodig, want namen ga je weer niet noemen.Maura schreef:Smikkell schreef:
Dat ben ik jou niet verplicht. Net zoals jij het mij niet verplicht bent om leugens te vertellen. Want dan noem je wel namen, maar geen waarheden. Hou er aub mee op. Ik heb niets tegen je, maar zeer zeker niets met je. Laten we dat zo houden. En als ik iets zeg, waarom betrek je het dan direct op jezelf? Zei ik: Smikkell zei? Nee, dat zei ik niet.
Gast- Gast
Dit vind ik echt een rotopmerking!!!!Maura schreef:Smikkell schreef:
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dit vind ik echt een rotopmerking!!!!Maura schreef:Smikkell schreef:
Dat boeit me echt niets. De waarheid kan soms hard zijn.
Gast- Gast
Nee, heb dit even gemeld.Reva schreef:Tijd voor lasagne
Iedereen gevlucht ondertussen?
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: