DagCafé
+23
Jordana
Rovine
Admin
Lotus
Pompoen
May
Serena
VeryCherry
Snoes
Jade
Qiara
Zininzon
Toet
Lavendel
Burn
Alex
Raindrop
pinkflower
Suus
ExpressoB
Ibbeltje
Blair
Elsje
27 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Haha, die sms..Zusje schreef:
Smikkel, vandaar dat ik je laatst smste maar helaas...
Ik moest er wel om lachen. Dacht even dat je iets wist wat ik nog niet wist.
Ja, lekker straight to the point .
June, gewoon wat make up? Haar in een staart en gaan!
Voor vrijdagavond heb ik nog niks beslist nee, Weetjewel wilde mss ook mee gaan stappen, dan is Amsterdam wellicht het handigste. Kom je ook?
Gast- Gast
Ik heb onverwachts vrijdag een vrije avond, maar ik werk wel tot zes uur in N.ijmegen en moet dan wel even bedenken hoe ik dan thuis kom (of Merai lief aankijken of ik bij haar mag slapen). Ik heb eigenlijk wel zin in iets leuks en spontaans .
Gast- Gast
Merai woont daar ook? Want dan zou het wel heel leuk zijn idd! Hebben we een groter groepje .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik werk vrijdag...
Noooo, je werkt vrijdag niet. Dat ontken ik gewoon.
Gast- Gast
ja je vraagt je af waarom mensen daar willen wonen he..Zusje schreef:Merai woont daar ook? Want dan zou het wel heel leuk zijn idd! Hebben we een groter groepje .
Gast- Gast
Geen idee. Kan zomaar tot na 00.00 zijn.Zusje schreef:Tot hoe laat werk je dan Smikje?
Gast- Gast
Zusje schreef:Merai woont daar ook? Want dan zou het wel heel leuk zijn idd! Hebben we een groter groepje .
In Amsterdam ja, maar ik weet helemaal niet wat ze dan doet .
Gast- Gast
Ik vind dat Merai naast W. ook een eigen site moet hebben...June schreef:Zusje schreef:Merai woont daar ook? Want dan zou het wel heel leuk zijn idd! Hebben we een groter groepje .
In Amsterdam ja, maar ik weet helemaal niet wat ze dan doet .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat is waar..Zusje schreef:Dan zijn wij natuurlijk nog lang niet thuis...
Date?
Gast- Gast
Smikkell schreef:k vind dat Merai naast W. ook een eigen site moet hebben...
Haha, inderdaad!
Gast- Gast
Nou, ik zie jou donderdag al..June schreef:Smikkell schreef:Dat is waar..Zusje schreef:Dan zijn wij natuurlijk nog lang niet thuis...
Date?
Gast- Gast
We staan vandaag op de negeer bij MeraiZusje schreef:Je hebt vast een nummer van Merai?
Gast- Gast
Smikkell schreef:We staan vandaag op de negeer bij MeraiZusje schreef:Je hebt vast een nummer van Merai?
Ja (tegenstrijdig poppetje dit).
Ik date je graag twee keer per week, Smik. Geen probleem!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kan iemand mijn schoencadeau afpakken?
Ja eh.. dan moet ik nou ook daarheen komen. Misschien niet heel handig. Stuur maar op!
Waarom Zebra ?
Voor de geïnteresseerden: ik heb toch maar een pizza besteld. Het is ook wel erg koud buiten
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: