Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Erge mist

+18
Dani
Snack a Jack
Caramba
SarahKey
Koffieleut
Paper Crown
Jade
Marin
Pompoen
Monte
Arwyn
pinkflower
_Lacey_
juffie001
May
Suus
Ibbeltje
Sarah1985
22 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  pinkflower zo 20 nov 2011 - 8:18

Vind iedereen er ook wel makkelijk op reageren... Afgelopen vrijdag moest ik van de winkels naar huis maar zag alleen maar de weg 2 meter voor mij... Dus ben zachtjes gaan rijden maar dan zijn er nog van die idiooten die keihard door rijden..... (harder dan toegestaande snelheid)

pinkflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 8:19

pinkflower schreef:Vind iedereen er ook wel makkelijk op reageren... Afgelopen vrijdag moest ik van de winkels naar huis maar zag alleen maar de weg 2 meter voor mij... Dus ben zachtjes gaan rijden maar dan zijn er nog van die idiooten die keihard door rijden..... (harder dan toegestaande snelheid)

Precies. En zo'n idioot heeft dus mijn auto in de prak gereden tijdens die kettingbotsing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Ibbeltje zo 20 nov 2011 - 8:20

Youandi schreef:
pinkflower schreef:Vind iedereen er ook wel makkelijk op reageren... Afgelopen vrijdag moest ik van de winkels naar huis maar zag alleen maar de weg 2 meter voor mij... Dus ben zachtjes gaan rijden maar dan zijn er nog van die idiooten die keihard door rijden..... (harder dan toegestaande snelheid)

Precies. En zo'n idioot heeft dus mijn auto in de prak gereden tijdens die kettingbotsing.

Oh wat vreselijk zeg :shock:
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 8:28

Ibbeltje schreef:
Youandi schreef:
pinkflower schreef:Vind iedereen er ook wel makkelijk op reageren... Afgelopen vrijdag moest ik van de winkels naar huis maar zag alleen maar de weg 2 meter voor mij... Dus ben zachtjes gaan rijden maar dan zijn er nog van die idiooten die keihard door rijden..... (harder dan toegestaande snelheid)

Precies. En zo'n idioot heeft dus mijn auto in de prak gereden tijdens die kettingbotsing.

Oh wat vreselijk zeg :shock:

Ach, ik leef nog. Materiële schade is vervelend, maar lang zo erg niet als wat had kunnen gebeuren, als ik op het moment was uitgestapt dat die auto aan kwam razen.

De klootzak is trouwens doorgereden. Hóe snap ik niet, want hij heeft meerdere auto's én een persoon geraakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Ibbeltje zo 20 nov 2011 - 8:31

OMG :shock: doorgereden ook nog?? Wat een ass! Gelukkig leef je nog idd. Maar zoals ik laats hier de foto zag van de botsingen in Duitsland jeetje word er nog naar van.


Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 20 nov 2011 - 8:37; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  pinkflower zo 20 nov 2011 - 8:32

Youandi schreef:
Ibbeltje schreef:
Youandi schreef:
pinkflower schreef:Vind iedereen er ook wel makkelijk op reageren... Afgelopen vrijdag moest ik van de winkels naar huis maar zag alleen maar de weg 2 meter voor mij... Dus ben zachtjes gaan rijden maar dan zijn er nog van die idiooten die keihard door rijden..... (harder dan toegestaande snelheid)

Precies. En zo'n idioot heeft dus mijn auto in de prak gereden tijdens die kettingbotsing.

Oh wat vreselijk zeg :shock:

Ach, ik leef nog. Materiële schade is vervelend, maar lang zo erg niet als wat had kunnen gebeuren, als ik op het moment was uitgestapt dat die auto aan kwam razen.

De klootzak is trouwens doorgereden. Hóe snap ik niet, want hij heeft meerdere auto's én een persoon geraakt.


Wooow, dat is niet niks....

Snap echt niet dat mensen zo kunnen rijden in de mist....

pinkflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Arwyn zo 20 nov 2011 - 8:35

Hier is het gewoon de hele week al mistig..
Ik zit eigenlijk alleen maar op de fiets, dus dan heb je er gewoon veel minder last van. Was wel onwijs koud 's avonds dan zeg!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Monte zo 20 nov 2011 - 8:36

Ik heb morgen om 9 uur een sollicitatiegesprek dus ik moet wel weg. Ik zorg dus echt dat ik een aantal bussen eerder neem(dan maar daar wachten), want ik mag echt niet te laat komen en je zal zien dat er een enorme file op de snelweg staat(bus gaat over snelweg)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 8:36

Ik kan er ook niet bij dat mensen zo roekeloos kunnen zijn.

Met mist moet je drastisch snelheid minderen. Maar als je in een mistbank ineens op de rem gaat staan, dan ben je ook gevaarlijk bezig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Sarah1985 zo 20 nov 2011 - 8:37

nou het eerste ongeluk is hier in de straat gebeurt. Onze straat kijkt uit op een andere straat onze buurman parkeert zijn auto daar altijd, Je hebt van die parkeerhaventjes en hij zet hem na het het parkeervak. Dus op de weg. En daar is net iemand tegen aan gebotst. Diegene belde hier aan dacht dat het onze auto was
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Sarah1985 zo 20 nov 2011 - 8:37

dat is ook erg Youandi is diegene nooit gepakt?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Suus zo 20 nov 2011 - 8:42

Ik fiets ook bijna alles, dus dan is de mist toch minder eng. Maar ben het wel met Youandi eens dat mist heel gevaarlijk is als je moet rijden. Het is hier de afgelopen weken ook wel vaak mistig geweest (vandaag dus absoluut niet), maar niet zo erg als jullie nu omschrijven.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 8:42

Jemig, dan is de mist dus écht heel dicht bij jullie :shock:

Die dader is nooit gepakt nee. Ik heb een gedeelte van de schade (ik dacht dat het 3000 euro was) teruggekregen vanuit het nationale fonds...
Iedereen was in paniek, dus zijn nummerbord is niet genoteerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Pompoen zo 20 nov 2011 - 11:22

Ik denk dat het er vanaf zou hangen wat ik moest doen of ik wel of niet de auto zo laten staan. In ieder geval zou ik als eerste proberen met het OV te gaan, afhankelijk van het werk ook proberen of ik thuis zou kunnen werken en afhankelijk van 't soort afspraak wellicht afzeggen.
In ieder geval zou ik er alles aan doen om niet de weg op te hoeven. Maar ja, als ik een baan zou hebben waar ik toch heen moet dan zou ik wel de weg op gaan. Maar ik zou erg voorzichtig rijden en ruim de tijd er voor nemen.
Gelukkig hoef ik morgen alleen maar op de fiets naar de fysiotherapeut en 's avonds naar koor. Dat laatste doe ik wel met de auto, maar dat is dus alleen maar binnen de bebouwde kom, wat ik dan toch alweer prettiger vind dan de snelweg op moeten.

Ik hoop trouwens wel dat het morgen wegtrekt, heb nou wel weer genoeg van dat witte wolkige uitzicht!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 11:24

Hier is de mist heel erg, mijn vriend is vannacht bijna stapvoets naar huis gereden (bij wijze van) omdat hij geen hand voor ogen zag op de snelweg. Het is dat het gevaarlijker was om terug te rijden nog, anders was hij daar blijven slapen... Ik vind het maar eng, mist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Marin zo 20 nov 2011 - 12:24

Vriend en ik zijn net van Groningen naar Amsterdam gereden in die vreselijke mist. Op het ergste stuk hadden we maar 5 meter zicht. Was echt heel eng. Gelukkig zijn we veilig thuis nu. Was een behoorlijk pittige reis!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Jade zo 20 nov 2011 - 19:03

Mijn vriend is nu onderweg door de dichte mist.. sinds 6 uur. Ik hoop rond 8 uur een verlossend telefoontje te krijgen dat hij veilig over is!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 19:09

Ik vind het doodeng, heb helemaal niet zo veel rijervaring. Moet om 8 uur op kantoor zijn, ga nu maar weg en fingers crossed Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Marin zo 20 nov 2011 - 19:50

Hopelijk is het later op de ochtend over, ik heb dan rijles.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Paper Crown zo 20 nov 2011 - 19:59

Ik ga zo rijden naar het ziekenhuis maar je ziet geen klap!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:05

Ik heb het gevoel dat het hier gister erger was met de mist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Marin zo 20 nov 2011 - 20:09

Weetjewel schreef:Ik heb het gevoel dat het hier gister erger was met de mist.

Ja hier ook. Heb nu toch wel echt 100 m zicht of meer, vanuit de trein over de snelweg. Terwijl gisteren in de auto het echt maximaal 20 m was.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:11

Limburg was kraakhelder, ben nu op mijn werk en kan niet eens naar buiten kijken (omg Eindhoven)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Koffieleut zo 20 nov 2011 - 20:37

Hier werd het gisteravond pas mistig, maar nu is het wel heel erg mistig. Mijn man zit de hele dag op de weg, ik vind het maar niks, maar volgens hem is het te doen. Ik zal blij zijn als hij thuis is vanavond...
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 20:43

Hier (zuidwest friesland) is het ook behoorlijk mistig. Ik moet zo'n 25 km naar Sneek toe rijden, maar het zat potdicht. ik kom dan ook nog zo'n leuke T-splitsing tegen (oprijden op een doorgaande weg waar men 80 mag). IK had het gevoel dat ik een beetje op de gok opreed vanmorgen.. Ben blij dat ik veilig op het werk ben aangekomen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erge mist - Pagina 2 Empty Re: Erge mist

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum