Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(Nieuwe) baan topic

+8
Linda
Qiara
CCC
pinkflower
FireButterfly
Bay
Blond
ixis
12 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 7:44

Ik ben gewoon in dienst genomen. Ik heb een vaste baan en ik kan er niets van. Doodeng!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 7:48

Lorna mercedez schreef:Ik ben gewoon in dienst genomen. Ik heb een vaste baan en ik kan er niets van. Doodeng!

Haha Very Happy. Denk je niet dat dat vanzelf komt? En lijkt het je wel leuk?

Ik heb eind van vandaag te horen gekregen dat ik een ander gebied krijg en dat is het gebied waar ik zelf woon dus ik ben wel heel erg blij want dat scheelt me elke dag de binnenstad inrijden (+- half uur) en parkeerstress :P. Kwam net trouwens wel iets gaafs tegen dat gelijk mijn aandacht trok en waar ik wel iets mee zou willen in de toekomst maar qua opleidingen is er volgens mij niets van in Nederland... Jammer weer laughcry. Zal het in de toekomst eens vragen op mijn werk want volgens mijn boek hebben wij ze ook in dienst...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  ixis do 1 dec 2011 - 7:54

Aah Lorna, knuffel voor jou! Was je eerst als uitzendkracht in dienst dan? Of hoe moet ik het begrijpen! Pff ik heb na vandaag ook het idee er nix van te kunnen. Maar dat heb ik met alle nieuwe begin. Moet daar even doorheen. Vind het alleen zo vreselijk als je de mensen nog niet kent, niet precies weet waar en bij wie je moet zijn en wat je precies hoe moet doen.

Wat fijn zusje dat je nu een gebied krijgt dichter bij huis! Je maakt dan wel lange dagen zeg! Geloof best dat je dat opbreekt op een gegeven moment, en dan ook nog studeren erbij. Ga dan ook echt lekker ontspannen op de vrije dag! Mar wel fijn dat je het leuk vind!
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 7:56

Wat leuk, zusje. Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden. En naar wat je gevonden hebt!

Tja, die baan heb ik niet zomaar maar ik ben nog zoveel aan het leren dat ik me waardeloos voel ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 7:59

Ixis: het was eerst vrijwillig en toen voor bepaalde tijd en nu voor onbepaalde tijd terwijlde bepaalde tijd nog lang niet voorbij is. Bijzonder in deze tijd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 8:01

ixis schreef:Aah Lorna, knuffel voor jou! Was je eerst als uitzendkracht in dienst dan? Of hoe moet ik het begrijpen! Pff ik heb na vandaag ook het idee er nix van te kunnen. Maar dat heb ik met alle nieuwe begin. Moet daar even doorheen. Vind het alleen zo vreselijk als je de mensen nog niet kent, niet precies weet waar en bij wie je moet zijn en wat je precies hoe moet doen.

Wat fijn zusje dat je nu een gebied krijgt dichter bij huis! Je maakt dan wel lange dagen zeg! Geloof best dat je dat opbreekt op een gegeven moment, en dan ook nog studeren erbij. Ga dan ook echt lekker ontspannen op de vrije dag! Mar wel fijn dat je het leuk vind!
Ze hebben je niet voor niets aangenomen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 8:01

Maar dat weten zij toch ook LM? Ik bedoel, ze weten toch dat je nog niet alles weet? Heb je een bepaalde tijd ervoor staan dat je wel alles moet weten?

Ixis, dit waren wel twee extreme tijden hoor. Was wel gister pas om 9 uur begonnen en vandaag om 2 uur vrij. Was wel leuk, heb wat vis gekocht en ben bij mijn ouders op bezoek gegaan. Als ik straks mijn eigen gebied heb, heb ik niet zo veel reistijd (nu helemaal niet meer Very Happy) en dat scheelt al heel veel. Ik mag zelf mijn tijd indelen en ik hou er dan wel van om vroeg te beginnen en op tijd vrij te zijn... Ik voel me ook wel wat zekerder over dit gebied omdat ik het wat beter ken dan de binnenstad... Hopelijk gaat het goed! Dinsdag examen en als alles zo loopt zoals het zou moeten ga ik vanaf die maandag erop alleen op pad. Spannend hoor Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 8:03

Lorna mercedez schreef:
ixis schreef:Aah Lorna, knuffel voor jou! Was je eerst als uitzendkracht in dienst dan? Of hoe moet ik het begrijpen! Pff ik heb na vandaag ook het idee er nix van te kunnen. Maar dat heb ik met alle nieuwe begin. Moet daar even doorheen. Vind het alleen zo vreselijk als je de mensen nog niet kent, niet precies weet waar en bij wie je moet zijn en wat je precies hoe moet doen.

Wat fijn zusje dat je nu een gebied krijgt dichter bij huis! Je maakt dan wel lange dagen zeg! Geloof best dat je dat opbreekt op een gegeven moment, en dan ook nog studeren erbij. Ga dan ook echt lekker ontspannen op de vrije dag! Mar wel fijn dat je het leuk vind!
Ze hebben je niet voor niets aangenomen!

+1 en heel herkenbaar. Gelukkig is bij mijn huidige bedrijf wel een heel ontspannen sfeer en ben ik maar met 1 collega tegelijk. Dat maakt het wel fijn op zich maar ik voel me altijd zo dom en dat je idd nog niets lijkt te kunnen, over veel onzeker enzo... Bah! Maar er komt een dag dat je ineens niet meer onzeker bent, kijk daar maar naar uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 8:05

Zusje, dat is wat lastig in te schatten met mijn baan. Al gaat het wel goed. Pm je mijn werk wel even.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  ixis vr 2 dec 2011 - 5:30

Zusje schreef:
Lorna mercedez schreef:
ixis schreef:Aah Lorna, knuffel voor jou! Was je eerst als uitzendkracht in dienst dan? Of hoe moet ik het begrijpen! Pff ik heb na vandaag ook het idee er nix van te kunnen. Maar dat heb ik met alle nieuwe begin. Moet daar even doorheen. Vind het alleen zo vreselijk als je de mensen nog niet kent, niet precies weet waar en bij wie je moet zijn en wat je precies hoe moet doen.

Wat fijn zusje dat je nu een gebied krijgt dichter bij huis! Je maakt dan wel lange dagen zeg! Geloof best dat je dat opbreekt op een gegeven moment, en dan ook nog studeren erbij. Ga dan ook echt lekker ontspannen op de vrije dag! Mar wel fijn dat je het leuk vind!
Ze hebben je niet voor niets aangenomen!

+1 en heel herkenbaar. Gelukkig is bij mijn huidige bedrijf wel een heel ontspannen sfeer en ben ik maar met 1 collega tegelijk. Dat maakt het wel fijn op zich maar ik voel me altijd zo dom en dat je idd nog niets lijkt te kunnen, over veel onzeker enzo... Bah! Maar er komt een dag dat je ineens niet meer onzeker bent, kijk daar maar naar uit!

Dank voor de opbeurende woorden smile Alle begin is lastig maar daar komen we uiteindelijk ook wel doorheen. Ik kijk inderdaad we uit naar de tijd dat ik me niet meer onzeker voel. Ben benieuwd hoe lang dat duurt.

Heel veel succes met je examen dinsdag Zusje! Maar wel fijn dat die reistijd straks een heel stuk ingekort is. Dat brengt al een hoop rust kan ik me voorstellen. Lekker om vandaag om 2 uur klaar te zijn. Helemaal met het weekend voor de deur! Ik ben vanochtend ook een half uur eerder begonnen en dus een half uur eerder kunnen stoppen. Toch lekker, zeker nu het 's ochtends en 's avonds zo donker is.

Lorna: inderdaad best bijzonder dat je ze nu voor onbepaalde tijd hebben aangenomen. Zoals jij bij mij zegt zeg ik het bij jou: dat hebben ze niet voor niets gedaan! Dan zien ze die potentie ook echt in jou. Is het wel gewoon steeds dezelfde functie? Of is die ook veranderd? Want als het dezelfde functie betreft dan weten ze wat je kan en zien ze je groei aangezien ze je al gezien hebben als vrijwilliger en als bepaalde tijd.
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Qiara za 3 dec 2011 - 7:02

@ Ixis Mijn eerste dag was zwaar. Ik moet nog wennen aan het vele lopen. Na het werk kon ik bijna geen stap meer verzetten. En ik moet mijn ritme nog aanpassen laughcry (ging altijd laat naar bed). Bij mij is de sfeer ook wel leuk en wel leuke collega's. Collega voor vast is een leuke meid.

@ Zusje Lijkt me leuk :-). Ja, je hebt me op facebook. Lekker dat je woensdag een dagje vrij bent!

@ LM Ik hoop dat je je snel zekerder voelt! Inderdaad in je achterhoofd houden dat ze je niet voor niets hebben aangenomen!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 7:25

Ik weet dat ik je ontmoet heb en ik weet dat ik je aardig vond maar ik weet niet meer wat je echte naam is laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  ixis wo 7 dec 2011 - 5:15

Pfff.. wat vind ik de begin periode toch moeilijk op het werk! Ik ga gewoon aan mezelf twijfelen of ik het wel aankan en of ik het allemaal wel onder de knie krijg. Ik voel me er gewoon heel onrustig door. Ik ga ook echt twijfelen of dit wel een goede functie voor mij is. Maar ik weet ook hoe absurd dit eigenlijk klinkt aangezien ik net 1 week bij het bedrijf werk. Mijn verstand zegt me ook dat ik het de tijd moet geven en dat ik niet meteen alles van mezelf moet verwachten. Ik moet gewoon nog inwerken. Maar mijn gevoel is er zo onrustig bij waardoor ik me gewoon niet prettig voel. Iemand tips om hier mee om te gaan?

mijn andere posts teruglezend klink ik wel erg zeurderig.
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Linda do 8 dec 2011 - 0:12

Leuk topic! Mag ik mee kletsen?
Ik heb per 1 januari een nieuwe baan. En vind het zooooo spannend!!
Ik heb de opleiding HBO maatschappelijk werk en dienstverlening gedaan en daarna 5 jaar in de hulpverlening gewerkt. Maar het paste gewoon echt niet bij, ik was er helemaal klaar mee...
En nu heb ik dus iets heel anders gevonden, een kantoorbaan bij de overheid. En ik heb 0,0 ervaring... laughcry Het is ook nog eens een nieuwe functie, dus ik weet niet precies wat mijn taken gaan zijn. Haha, lekker onzeker dus. Cool Ik heb er wel heel veel zin, eindelijk weer eens nuttig bezig zijn, ik zit nu al eventjes thuis nl.

Ixis, mijn ervaring met een andere baan is dat je het echt wel even de tijd moet geven eer je goed in het ritme zit en het leuk begint te vinden. Die tijd doorkomen is alleen zo naar..

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  ixis do 8 dec 2011 - 6:18

Welkom Linda! Natuurlijk mag je mee komen kletsen. Proficiat met je nieuwe baan! Spannend hè smile Helemaal als je een andere richting op gaat! Is het een kantoorbaan in de richting van maatschappelijk werk en dienstverlening? Of is ook de richting helemaal nieuw? Lijkt me fijn om op 1 januari te beginnen, (zal maandag de 2e worden neem ik aan?) nog even lekker vrij nu met de feestdagen maar wel het vooruitzicht van een baan!
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 8:10

Ik heb gister een belangrijke toets gehaald en maandag ga ik mijn eerste eigen rooster maken en krijg ik zelf alle spullen. Dan mag ik alleen op pad. Spannend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Serena do 8 dec 2011 - 8:39

Hoi!
Ik meld me hier ook maar. Ik kan ook 2 januari beginnen met mijn nieuwe baan. Het is een traineeship met de eerste maand alleen maar opleiding en daarna aan de slag bij een bedrijf. Wel spannend allemaal, volgende week vrijdag heb ik nog een arbeidsvoorwaardegesprek, onderhandelen zit er alleen niet echt meer in volgens mij.

Zusje wat goed! spannend dus maandag!
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Gast do 8 dec 2011 - 8:42

Toch proberen hoor, gewoon niet zo heel enthousiast over het salaris zijn en aangeven dat je bv nog even moet bekijken of je het daarmee redt. Heb ik ook gedaan want in mijn beroep verdien je gewoon weinig. Constant aangegeven dat dat het enige was waar ik over twijfelde en uiteindelijk hebben ze me dus wel hoger gegeven... Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  M@niek do 8 dec 2011 - 9:19

Hmm ik ben nog steeds naar nieuwsgierig jou baan Zusje, maar ik denk dat ik wel een idee heb wat je doet gezien je verhalen/omschrijvingen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Linda vr 9 dec 2011 - 2:51

Zusje, leuk! En spannend! Ik ben nou eigenlijk ook wel nieuwsgierig geworden. smile

Serena, welkom en gefeliciteerd! Ja... dat onderhandelen is altijd lastig.

Ixis, nee het is ook niet in de richting van maatschappelijk werk. Ik wilde ook echt niks meer in die richting doen. Ik heb ontzettend veel mazzel gehad met mijn nieuwe baan, want ik heb echt helemaal geen ervaring in dat gebied.
Vandaag heb ik mijn contract getekend. Het is een jaarcontract via het uitzendbureau. Het salaris vind ik ook wel een beetje tegenvallen, € 70,- bruto meer dan nu, dat zet ook niet echt zoden aan de dijk. :P
Zeker niet omdat ik eerst 36 uur werkte en nu maar 24 uur. Er viel echt niet meer over te onderhandelen, ze zei dat dat later in het jaar wel komt. Het is een heel nieuwe functie die ik zelf vorm moet gaan geven, dus als dat eenmaal gebeurd is en het lekker loopt, ga ik toch weer opnieuw aan de bel trekken.
Dinsdag 3 januari is mijn eerste werkdag. Ik heb er zoveel zin in!!! Heb al een pak huiswerk meegekregen, dus ik kan me al lekker een beetje voorbereiden, dat vind ik wel prettig.


Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  ixis vr 9 dec 2011 - 3:17

Zusje schreef:Ik heb gister een belangrijke toets gehaald en maandag ga ik mijn eerste eigen rooster maken en krijg ik zelf alle spullen. Dan mag ik alleen op pad. Spannend!

Lees dit nu pas Zusje! Proficiat zeg! Veel succes maandag! Ben je al gewisseld van werkgebied? Of wanneer ging dat gebeuren?

@Serena: Welkom! Proficiat met je traineeship! Dat zou ook wel iets voor mij zijn. Echt opgeleid worden binnen het bedrijf. Is natuurlijk toch iets anders als het opleiden middels inwerken. Ik zou ook gewoon proberen te onderhandelen over het salaris. Even afwachten hoe dat in het arbeidsvoorwaardengesprek gaat en zo kijken of er ruimte is voor onderhandeling.

@Linda: Ow dat is helemaal nieuw dus! Spannend, maar wel een mooie uitdaging gezien je niets meer in je oude richting wilde doen. Het is dan denk ik ook een voordeel dat je je functie zelf vorm mag gaan geven.
Verdien je nu met 24 uur 70 euro meer dan eerst met 36 uur? Want dan ga je er juist toch wel op vooruit?

Ik ben volgens mij niet echt een carrière type. Veel mensen in mijn omgeving die afgestudeerd zijn en aan de slag gaan in hun eerste baan willen liefst 40 uur per week werken. Mijn baan is voor 32 uur (waar fulltime 36 zou zijn) en ik vind dit eigenlijk prima zo om te beginnen.
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Linda za 10 dec 2011 - 9:21

ixis schreef:

@Linda: Ow dat is helemaal nieuw dus! Spannend, maar wel een mooie uitdaging gezien je niets meer in je oude richting wilde doen. Het is dan denk ik ook een voordeel dat je je functie zelf vorm mag gaan geven.
Verdien je nu met 24 uur 70 euro meer dan eerst met 36 uur? Want dan ga je er juist toch wel op vooruit?

Ik ben volgens mij niet echt een carrière type. Veel mensen in mijn omgeving die afgestudeerd zijn en aan de slag gaan in hun eerste baan willen liefst 40 uur per week werken. Mijn baan is voor 32 uur (waar fulltime 36 zou zijn) en ik vind dit eigenlijk prima zo om te beginnen.

Oh nee, was dat maar waar! Dan zou ik absoluut niet klagen, haha. Ik had het verkeerd uitgelegd.
Het loon is € 70,- meer, beide op basis van 36 uur (fulltime). Ik ga een paar honderd euro minder verdienen per maand. Maar dat zou ik sowieso gaan doen, ik zou bij mijn huidige baan ook van 36 naar 24 uur zijn gegaan.

Ik ben overigens ook nooit echt een carriere type geweest. Ik vond het wel belangrijk om zelfstandig te zijn en financieel afhankelijk van mijn partner. Maar voor de rest heb ik geen torenhoge ambities.
Ik ben ook begonnen met 32 uur (waar 36 fulltime was), daarna toch naar 36 gegaan (4x9), want dat scheelde financieel best wel wat. En ik woonde toch dicht bij mijn werk, dus dat uurtje meer kon makkelijk.
Nu moet ik één uur en een kwartier met het ov, flinke reis dus. Daarom wilde ik nu hooguit 8 uur op een dag werken.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  ixis do 15 dec 2011 - 5:12

Weer even een berichtje van mij. Tweede (echte) week zit erop. Morgen een dagje vrij, heerlijk! Ik vind het nog steeds wennen moet mijn rol nog echt vinden. Gezien de dynamiek van de functie is een echt inwerkprogramma niet aan de orde en met een dergelijk nieuwe situatie vind ik structuur heel erg fijn om een kader te krijgen van alle werkzaamheden. Ik ben dan ook nog erg onzeker over mijn functie en of ik alles wel onder de knie ga krijgen. Surfend op internet naar ervaringen van zelfde situaties lees ik vaak dat de werksfeer voor twijfel zorgt, maar bij mij is het juist de inhoud van de functie. Er werd ervaring gevraagd en dat heb ik niet aangezien ik afgestudeerd ben. Maar goed, ze hebben me niet voor niets aangenomen. Ik vind het alleen zo ontzettend moeilijk om dan referenties te hebben. Ik heb niets om de informatie aan op te hangen. Natuurlijk heb je dat vaak niet in een eerste baan en moet ik dit ontwikkelen, maar dat maakt het voor mij gewoon lastig. Gelukkig is de sfeer heel goed en word ik overal in betrokken en voel ik me erg welkom. Maar kan ik die functie wel aan? Ga ik alles onder de knie krijgen en bovenal vind ik het dan ook echt leuk?

@ Linda: ok nu snap ik het! haha. Maar je moet ook zo denken, het salaris is dan wel niet gigantisch meer, maar je gaat nu wel een compleet nieuwe richting uit, waar je je misschien veel meer in thuis voelt dan in je ouder richting. Een andere manier van groeien!

@Zusje: Hoe was het om alleen op pad gegaan?
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 7:13

Linda, gefeliciteerd! En lekker zeg dat je na de feestdagen kunt beginnen. Kun je nog ff genieten van het vrij zijn toch? Very Happy

Ja ik was ook wel erg blij met het behalen van dat examen al komt nu de grootste er dan aan plus nog praktijkexamens... Pfff, word daar zo nerveus van haha! Het bevalt om alleen op pad te gaan maar ik zit nog niet in mijn eigen gebied maar in het gebied dat ik eigenlijk zou krijgen. Het werk is daar volgens mij wel zwaarder en viezer maar ik leer er dan wel weer goed van. Toch kijk ik wel uit naar mijn eigen gebied hoor, scheelt me sowieso erg veel reizen aangezien mijn gebied is waar ik woon Very Happy.

Oh en over fulltime werken, dat doe ik helaas wel. Mijn voorkeur gaat echt uit naar 32 uur maar goed, dat was in deze functie niet mogelijk en ik wilde het werk erg graag doen dus heb het maar geaccepteerd. Moet er echt wel weer aan wennen, heb het afgelopen jaar toch wel luxe gehad, heb 24 uur gewerkt, toen 32, toen 36 en ook nog af en toe weken tussendoor vrij omdat ik tussen twee banen in zat. Ooooh heerlijk was dat Very Happy.

Ixis, klinkt spannend zeg, het is ook nog eens je eerste baan! Kun je er wel goed over praten met je collega's? Gelukkig is de werksfeer goed dus ik zou niet schromen om ideeën en hulp te vragen als ik jou was.

Mijn eerste week alleen op pad is erg vermoeiend maar goed, dat is logisch. Gelukkig kan ik veel collega's en mijn supervisor gewoon ook bellen als ik ergens niet uit kom. Zo kwam ik vandaag iets vreemds tegen en gelijk met een collega gebeld of mijn idee qua oplossing juist was en dat was het Very Happy. Ook een kleine borrel gehad vanmiddag en ik heb niet eens het idee dat ik nieuw ben daar, het voelt al echt als 'thuis'. Morgen een teamuitje en het is denk ik wel de eerste ooit waar ik naar uitkijk haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Linda ma 2 jan 2012 - 2:29

Ik ga morgen op mijn nieuwe baan beginnen!!! Spannend!!!
Ik heb deze week eerst de hele week cursus. Volgende week begin ik op de locatie waar ik ga werken. Dus het zijn 2 spannende weken. Ben benieuwd of ik vanavond een beetje kan slapen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Nieuwe) baan topic - Pagina 2 Empty Re: (Nieuwe) baan topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum