Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liefde in uitvoering.... hoe zou dat bij jullie gaan?

+16
Mamsie
Marin
Serena
SarahKey
Jelin
VeryCherry
Rush
mzcharlotte
Snoes
Verona
Davinia
Roodkapje
Paper Crown
Arwyn
Highway
Ugly Betty
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Liefde in uitvoering.... hoe zou dat bij jullie gaan? - Pagina 2 Empty Re: Liefde in uitvoering.... hoe zou dat bij jullie gaan?

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 23:52

Bij ons is het echt zijn smaak geworden, nouja, ik heb hem op sommige punten kunnen remmen want anders hadden we een super oudbollig huis gehad, haha. Maar hij houdt van donkere, koloniale meubelen en ik van wit landelijk. Dus dat is nogal een verschilletje laughcry

Gelukkig waren we het over de vloer wél eens :P hoef ik die er straks niet uit te slopen :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde in uitvoering.... hoe zou dat bij jullie gaan? - Pagina 2 Empty Re: Liefde in uitvoering.... hoe zou dat bij jullie gaan?

Bericht  Jelin ma 21 nov 2011 - 0:06

Ik denk dat ons huis overwegend zwart/wit zou zijn. En ik denk dat er meer audio en spelcomputers zouden komen. Wij hebben totaal verschillende stijlen, dus wij hebben ook afspraken gemaakt.

Zo heb ik de inrichting en de kleur van de muren van de woonkamer bepaald met accessoires die hij ook mooi vindt. Hij heeft dan weer de kleur van onze slaapkamer bepaalt. Wat overigens niet zwart/wit is geworden Wink. We zijn al een tijdje bezig met een verbouwing in ons huis en dat heb ik dan weer bepaalt. Hij zegt; het maakt me niet uit, wat jij mooi vind.

De enige kamer waar we gelijk over uit waren qua kleur en aankleding was de kinderkamer.

Qua meubels hebben we gelukkig wel dezelfde stijl.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SarahKey ma 21 nov 2011 - 0:08

wij hebben wel dezelfde smaak. We houden van oude witte meubels. Nu hebben we wel witte meubels in huis maar geen oude nog, our wish!
Ik zou dus met een gerust hart hem alles laten veranderen.

Enige verschil, ik hou van kaarsjes etc en hij echt niet. Dus qua accessoires zou het heel kaal bij hem worden.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Serena ma 21 nov 2011 - 0:35

Wij hebben in grote lijnen wel dezelfde smaak, dus met meubels en keuken/badkamer zal het wel goed komen. Hij houdt alleen meer van modern en strak en zo min mogelijk accessoire en dingetjes. Terwijl ik de barok stijl met kullen en dergelijke ook heel leuk vind en veel accessoires en dingetjes vind ik juist leuk en gezellig.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 0:42

Mijn vriend houdt van donkere meubels en veel grijstinten, en een zakelijke uitstraling.
Ik houd van vooral veel wit, ruimte, kleur en lichte meubels.

Need I say more? laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 0:47

Zelda schreef:Mijn vriend houdt van donkere meubels en veel grijstinten, en een zakelijke uitstraling.
Ik houd van vooral veel wit, ruimte, kleur en lichte meubels.

Need I say more? laughcry

Hoe ziet jullie huis er nu uit?

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 21 nov 2011 - 1:39

Wij hebben niet echt dezelfde smaak, maar vinden het wel heel leuk om over inrichting na te denken en zijn allebei vrij uitgesproken in onze mening. Denk wel dat we tot een compromis kunnen komen. Ik hou meer van romantisch en hij meer van strak. Zijn favoriete kleur in huis is rood, mijn favoriete kleur is blauw. Ik heb nu echt een meisjeshuis en hij een mannenhuis. Maar, ik kan een strakke moderne inrichting ook heel mooi vinden, mits het industrieel is. Dus veel hout, steen, roestvrijstaal en dan vind ik strakke meubels heel erg tof. Dus hopelijk wordt ons eerste huis samen zoiets. Het belangrijkste is dat we heel erg eens zijn over hoe een keuken er uit moet zien, met een groot gasfornuis en veel werkruimte. Dát zou absoluut goedkomen bij ons smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Mamsie ma 21 nov 2011 - 2:32

Ja dat zou hier prima in orde komen. We hebben dezelfde smaak.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sarah1985 ma 21 nov 2011 - 2:37

wij hebben dezelfde smaak. Ik kan gerust nieuwe meubels uitkiezen hij zou hetzelfde kiezen. Ik had eens een nieuwe bank gezien en zei dat hij even moest kijken en had hem niks verteld hoe die bank eruit zag, en hij loopt zo naar de goede bank toe en zegt deze moeten we doen.

Is echt handig. Zie bij vrienden dat die verschillende smaken hebben en dat is erg lastig bij hun
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 2:43

Denk dat het hier ook wel goed zal komen, mijn vriend en ik hebben overwegend dezelfde smaak, alleen zorg ik voor de female touch zeg maar en de tierlantijntjes, maar we hebben nog nooit ruzie gehad over iets.

Mag toch wel hopen dat als we meedoen aan zijn programma, dat hij ook rekening houdt met mijn wensen & behoeftes ..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 3:00

Ik denk dat het niet helemaal zou worden zoals ik het zou doen, maar dat het wel mooi zou worden. Onze smaak lijkt veel op elkaar maar ik ben iets meer van de kleurtjes.

Gast
Gast

Bericht  Niekske ma 21 nov 2011 - 3:12

Poeh dat zou in elk geval niet hetzelfde worden... ik herken ons al in een aantal posts van hierboven smile mijn vriend houdt van donker en koloniale stijl, zoals uit van die engelse detective series van vroeger. Ik hou van licht, ruim en landelijk. Mijn vriend is echter wel makkelijk, hij wil graag dat een bepaalde ruimte een bepaalde sfeer uitdraagt, terwijl ik nadenk over welke meubels en andere dingen er dan zouden moeten komen. Wat dat betreft komt het dan ook wel goed. Maar als hij in zijn eentje zou gaan shoppen, ben ik bang dat het echt een vreselijke, niet bij elkaar passende inrichting wordt Very Happy
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 6:31

Stel we zouden het winnen om mee te doen, dan zullenw e voor dat geld denk ik, als het aan mij en mn man ligt, de beneden boel doen!
Wandje eruit, nieuwe keuken en dan hebben we 1 mooie groot vertrek met woonkamer + woonkeuken...

En evt de badkamer?

De zoldertrap moet worden dicht gemaakt + de trap van beneden naar boven boven opnieuw gekleed.

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch do 24 nov 2011 - 9:40

Ik ben bang dat dat nog een klein dramaatje gaat worden. Vriend wil dus echt niet een oranje brabantia verzameling in de keuken en zo. Denk dat we toch op grijs met wit uit zouden komen ofzo.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 21:51

wij hebben wel dezelfde smaak maar ik houd toch wel van de kleurrijke dingetjes a la pip idee enzo. M`n vriend vind dat helemaal niks dus nu hebben we overal dan maar oranjetinten in terug laten komen. M`n fantasie met de felle kleurtjes mag ik wel in de tuin erop los laten Very Happy

Gast
Gast

Bericht  RYW do 24 nov 2011 - 23:58

Best wel ok, eigenlijk. Hij vindt mijn huis incl inrichting heel mooi, en een paar van zijn spullen staan hier al en die passen er mooi in. Alleen heeft hij in zijn eigen huis ook echt gru-we-lijk lelijke dingen Wink

Bijvoorbeeld, de moeder van zijn beste vriend is 'kunstenares'. Ze maakt beeldjes, en dan als het even kan beeldjes van 'in de verte starende indianen' en dat soort monsterlijke dingen. En hij pakt die dingen allemaal aan, want het is de moeder van zijn beste vriend die er alsmaar mee aan komt zetten smile hij vindt ze ook niet mooi, maar zet ze dan wel in zijn eigen huis neer, want die vriend komt regelmatig over de vloer Wink dus ik weet nog niet zo goed hoe het moet met de indianenbeeldjes straks.

Als hij in zijn eentje zou gaan verbouwen en herinrichten denk ik dat hij niet alleen zijn eigen smaak zou laten gelden maar een samenvoeging van onze beide smaken zou zoeken smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 2:10

Bij ons zou dit ook goed gaan. Mijn vriend en ik hebben wel dezelfde smaak qua inrichting! Ik zou hem ook zo het huis laten inrichten.. :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: