Liefde in uitvoering.... hoe zou dat bij jullie gaan?
+16
Mamsie
Marin
Serena
SarahKey
Jelin
VeryCherry
Rush
mzcharlotte
Snoes
Verona
Davinia
Roodkapje
Paper Crown
Arwyn
Highway
Ugly Betty
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Liefde in uitvoering.... hoe zou dat bij jullie gaan?
Ik zit nu het programma weer te kijken bij TLC, en verbaas me over de verschillende smaken van de stellen! Je zou zeggen dat je elkaar wel kent en weet wat iemand wel of niet leuk vindt...
Hoe zou dat bij jullie gaan?
Hier zou het mijn smaak worden, want wij vinden precies hetzelfde leuk! Wijzen dezelfde dingen aan in de winkel, etc. Ik ben wel meer van de aankleding en dat laat die dan ook altijd aan mij over; maar dat is niet zo'n probleem.
Hoe zou dat bij jullie gaan?
Hier zou het mijn smaak worden, want wij vinden precies hetzelfde leuk! Wijzen dezelfde dingen aan in de winkel, etc. Ik ben wel meer van de aankleding en dat laat die dan ook altijd aan mij over; maar dat is niet zo'n probleem.
Gast- Gast
Re: Liefde in uitvoering.... hoe zou dat bij jullie gaan?
Mijn man en ik hebben gelukkig dezelfde smaak. Qua accessoires heeft hij mij de vrije hand gegeven dus daar hebben we nooit ruzie over gehad. In ons vorige huis hadden we roze accessoires en nu paars, maar hij vind het prima
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend vind gauw alles goed. Hij is er makkelijk in
Gast- Gast
Ja maar het gaat bij het programma erom dat ze 10.000 euro hebben en dat HIJ de verbouwing + inrichting doet. Zou dat ook goed gaan dan?
Gast- Gast
We hebben vrijwel dezelfde smaak dus ik denk dat het goed zal gaan! We zijn nu met de inrichting van ons huis bezig en hebben de de keuken,badkamer, badkamertegels en vloer voor boven al gekocht en waren we supersnel eens
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Hmm, ik denk dat mijn vriend zonder mij wel andere dingen uit zou zoeken..
Toen we hier gingen inrichten waren we het wel snel over dingen uit, terwijl mijn vriend eerst zei dat hij deze stijl dus juist niet wilde (tot hij het in het echt zag, haha). Denk dat zonder mij er misschien wel nog een extra spelcomputer zou zijn en dat er minder kleur in huis zou zijn (terwijl we al heel weinig kleur hebben). Oh en minder praktische meubels, denk aan een zwarte glazen salontafel die je elke 5 minuten moet schoonmaken omdat je er echt alles op ziet..
Vond trouwens in de laatste aflevering de bedstee echt heel leuk!
Toen we hier gingen inrichten waren we het wel snel over dingen uit, terwijl mijn vriend eerst zei dat hij deze stijl dus juist niet wilde (tot hij het in het echt zag, haha). Denk dat zonder mij er misschien wel nog een extra spelcomputer zou zijn en dat er minder kleur in huis zou zijn (terwijl we al heel weinig kleur hebben). Oh en minder praktische meubels, denk aan een zwarte glazen salontafel die je elke 5 minuten moet schoonmaken omdat je er echt alles op ziet..
Vond trouwens in de laatste aflevering de bedstee echt heel leuk!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
De eerste uitzending
Ik heb er serieus een nachtmerrie van gehad.
Ik heb er serieus een nachtmerrie van gehad.
Gast- Gast
Mijn vriend en ik hebben dezelfde smaak, dus ik denk dat dat wel goed zal gaan.
Gast- Gast
Hmm mijn man heeft wel smaak hoor maar hij komt niet gauw bij dingen op die ik wel zie.. dus bij ons zou het goedkomen maar ik zou niet helemaal tevreden zijn.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Als je ons apart van elkaar in een winkel zou zetten komen we bij hetzelfde uit
Gast- Gast
Wij hebben absoluut niet dezelfde smaak. Hier hebben we sinds vorige week de sleutel van ons nieuwe huis en wij moeten echt concessies doen naar elkaar om het huis ingericht te krijgen. Onze keuken wordt in mijn ogen lelijk(qua kleur kastjes enzo- qua opstelling ben ik degene die blij mag zijn met mijn kookeiland die er komt!), terwijl hij het prachtig vindt. Zo vind ik de slaapkamers helemaal leuk van de kinderen terwijl hij dat nooit zou kiezen etc.
We zullen dus nooit hetzelfde uitkiezen... dat vind ik toch wel jammer... Maar goed, het is niet anders.. qua smaak zijn we echt het verschil van dag en nacht.
We zullen dus nooit hetzelfde uitkiezen... dat vind ik toch wel jammer... Maar goed, het is niet anders.. qua smaak zijn we echt het verschil van dag en nacht.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Maar dan ga je toch op zoek naar iets waar je beiden tevreden over bent??Roodkapje schreef:Wij hebben absoluut niet dezelfde smaak. Hier hebben we sinds vorige week de sleutel van ons nieuwe huis en wij moeten echt concessies doen naar elkaar om het huis ingericht te krijgen. Onze keuken wordt in mijn ogen lelijk(qua kleur kastjes enzo- qua opstelling ben ik degene die blij mag zijn met mijn kookeiland die er komt!), terwijl hij het prachtig vindt. Zo vind ik de slaapkamers helemaal leuk van de kinderen terwijl hij dat nooit zou kiezen etc.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar dan ga je toch op zoek naar iets waar je beiden tevreden over bent??Roodkapje schreef:Wij hebben absoluut niet dezelfde smaak. Hier hebben we sinds vorige week de sleutel van ons nieuwe huis en wij moeten echt concessies doen naar elkaar om het huis ingericht te krijgen. Onze keuken wordt in mijn ogen lelijk(qua kleur kastjes enzo- qua opstelling ben ik degene die blij mag zijn met mijn kookeiland die er komt!), terwijl hij het prachtig vindt. Zo vind ik de slaapkamers helemaal leuk van de kinderen terwijl hij dat nooit zou kiezen etc.
Als dat kon hadden we dat ook gedaan... maar wat hij mooi vindt, vind ik vreselijk en andersom...
Roodkapje- Prater
Dan nog is er altijd wel een tussenweg te vinden. En dat hij in deze situatie alleen de keuken moest uitzoeken betekent toch niet dat hij jouw smaak en mening niet mee hoeft te nemen. Ik vind het maar vreemd.Roodkapje schreef:Smikkell schreef:Maar dan ga je toch op zoek naar iets waar je beiden tevreden over bent??Roodkapje schreef:Wij hebben absoluut niet dezelfde smaak. Hier hebben we sinds vorige week de sleutel van ons nieuwe huis en wij moeten echt concessies doen naar elkaar om het huis ingericht te krijgen. Onze keuken wordt in mijn ogen lelijk(qua kleur kastjes enzo- qua opstelling ben ik degene die blij mag zijn met mijn kookeiland die er komt!), terwijl hij het prachtig vindt. Zo vind ik de slaapkamers helemaal leuk van de kinderen terwijl hij dat nooit zou kiezen etc.
Als dat kon hadden we dat ook gedaan... maar wat hij mooi vindt, vind ik vreselijk en andersom...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan nog is er altijd wel een tussenweg te vinden. En dat hij in deze situatie alleen de keuken moest uitzoeken betekent toch niet dat hij jouw smaak en mening niet mee hoeft te nemen. Ik vind het maar vreemd.Roodkapje schreef:Smikkell schreef:Maar dan ga je toch op zoek naar iets waar je beiden tevreden over bent??Roodkapje schreef:Wij hebben absoluut niet dezelfde smaak. Hier hebben we sinds vorige week de sleutel van ons nieuwe huis en wij moeten echt concessies doen naar elkaar om het huis ingericht te krijgen. Onze keuken wordt in mijn ogen lelijk(qua kleur kastjes enzo- qua opstelling ben ik degene die blij mag zijn met mijn kookeiland die er komt!), terwijl hij het prachtig vindt. Zo vind ik de slaapkamers helemaal leuk van de kinderen terwijl hij dat nooit zou kiezen etc.
Tuurlijk zal er een tussenweg zijn, maar dan vinden we het beide niet heel mooi... We hebben liever dat we beide wat ruimtes hebben die we heel mooi vinden. Ik vind de keuken niet zooo belangrijk ( vriend is de kok in huis). Het was fijn geweest als hij had nagedacht of ik het misschien ook mooi had gevonden, maar goed, dat heeft hij niet gedaan . Die keuken is er over een week of 2 weer uit, dan komt onze eigen keuken ervoor terug. Ook niet helemaal mijn ding, maar alles is beter als dat onding wat er nu staat. Daar kan ik wel mee leven voor de komende 2 jaar.
En wij zijn ook vreemd, we denken echt hetzelfde over zo ongeveer alle andere zaken, opvoeding etc. Maar smaak qua inrichting ligt mijlen ver uit elkaar... ( ik hou van wit, hij van kleur ( en dan ook echt lelijk - in zijn vorige huis had hij blauwe deurposten, met daarnaast een knalrode muur bijv.)
Roodkapje- Prater
En daar heb ik dus nachtmerrie's over en dan heb ik nog niet eens een vriend
Gast- Gast
Ik moet je eerlijk bekennen : ik ook
Ik wil absoluut geen huis met blauwe deurposten, rode muren, spullen die niet bij elkaar passen, cactussen etc... In goed overleg door beide wat ruimte te geven wordt het het toch nog wel wat:) Hij mocht de vloer meenemen uit het oude huis ( berken voor op de slaapkameretage). Ik heb daarentegen de behangetjes uitgekozen en ik wilde per se veel witte muren. Nu het resultaat zichtbaar wordt vindt hij het heel mooi ondanks hij er zelf nooit zo voor zou hebben gekozen.
Ik wil absoluut geen huis met blauwe deurposten, rode muren, spullen die niet bij elkaar passen, cactussen etc... In goed overleg door beide wat ruimte te geven wordt het het toch nog wel wat:) Hij mocht de vloer meenemen uit het oude huis ( berken voor op de slaapkameretage). Ik heb daarentegen de behangetjes uitgekozen en ik wilde per se veel witte muren. Nu het resultaat zichtbaar wordt vindt hij het heel mooi ondanks hij er zelf nooit zo voor zou hebben gekozen.
Roodkapje- Prater
Ik werk in de 'interieurwereld' en je moet eens zien hoe vaak stellen het niet met elkaar eens zijn. Het is echt vreselijk haha. Soms denk ik echt, spreek dan samen af wat wel of wat niet en ga niet half zitten ruzieeen aan tafel bij ons
Bij ons in huis kies ik wel vaker wat er komt of niet. Ik ben niet zo goed in toegeven als het gaat om interieur haha. Nu moet ik wel zeggen dat mijn vriend niet met ideeen komt aanzetten dus dat is makkelijk. Maar helaas vind hij niet alles even mooi wat ik wel prachtig vind. Maar dan blijf ik gewoon proberen.. Collages maken, perspectieven tekenen, afbeeldingen zoeken etc. etc. tot dat hij (misschien wel zegt) okee, doe maar
Bij ons in huis kies ik wel vaker wat er komt of niet. Ik ben niet zo goed in toegeven als het gaat om interieur haha. Nu moet ik wel zeggen dat mijn vriend niet met ideeen komt aanzetten dus dat is makkelijk. Maar helaas vind hij niet alles even mooi wat ik wel prachtig vind. Maar dan blijf ik gewoon proberen.. Collages maken, perspectieven tekenen, afbeeldingen zoeken etc. etc. tot dat hij (misschien wel zegt) okee, doe maar
Gast- Gast
Het ligt echt aan m'n vriends bui hoe het zou worden als hij het mag inrichten.
Soms wilt ie namelijk alleen maar dingen kopen die hij 'grappig' vindt. Dus van die afschuwelijke dingen, want dat is dan grappig. Denk aan een boomstronk met takken als kapstok.
Maar we zijn nu ook bezig met de inrichting van ons huisje en als hij zijn best doet dan komt hij echt met mooie dingen aanzetten, dus dan denk ik wel dat het wel mooi zou worden.
Mits hij ondertussen heeft geleerd dat niet alles zwart-wit moet zijn
Soms wilt ie namelijk alleen maar dingen kopen die hij 'grappig' vindt. Dus van die afschuwelijke dingen, want dat is dan grappig. Denk aan een boomstronk met takken als kapstok.
Maar we zijn nu ook bezig met de inrichting van ons huisje en als hij zijn best doet dan komt hij echt met mooie dingen aanzetten, dus dan denk ik wel dat het wel mooi zou worden.
Mits hij ondertussen heeft geleerd dat niet alles zwart-wit moet zijn
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
We zitten grotendeels wel op 1 lijn, maar laat ons beide een huis inrichten en het ziet er totaal anders uit hahaha. We hebben bijvoorbeeld 2 schilderijen die hij gekocht heeft, ik vind het echt afschuwelijk! Maar ze hangen gewoon in de slaapkamer, daarna komt er weer iets wat ik mooi vind of we beide mooi vinden.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
+ 1Birgit schreef:Als je ons apart van elkaar in een winkel zou zetten komen we bij hetzelfde uit
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hij is erg van strak, wit/grijs en zou denk ik bijna alles nieuw kopen. Ik houd wat meer van recyclen en minder strak. Hij ziet mijn ideeën wel en gaat er ook in mee gelukkig. Ik denk dat hij me wel goed genoeg kent om een compromis te vinden tussen onze woonideeën.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Bij ons ook, ik zou alleen wat meer kleur in de accessoires verwerken. Die doet hij in zwart, wit, grijs.Snoes schreef:+ 1Birgit schreef:Als je ons apart van elkaar in een winkel zou zetten komen we bij hetzelfde uit
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Toen we samen ons huis kochten hadden we een totaal andere smaak. Ook wel ruzie over gehad. Inmiddels zijn onze smaken allebei veranderd en hebben we wel grotendeels dezelfde smaak. En last but not least: mijn man heeft geleerd dat ik meestal gelijk heb qua stijladvies en laat me meer mijn gang gaan haha.
Gast- Gast
Hier zou mijn vriend alle meuk die hij schuwlelijk vind ik huis zetten en alles roze verven, omdat ik dat ontzettend mooi vind
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Liedjes die gaan over (moeder)liefde
» Gaan jullie nog vaak weg?
» Hoe gaan jullie om met driftbuien?
» Hoe gaan jullie om met driftbuien?
» Wat stem jij?
» Gaan jullie nog vaak weg?